۶۳۷۹۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سوشا مکانیِ پرسپولیس را فراموش کنید

دروازه‌بان سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم توانسته عملکرد درخشانی از خود در لیگ نروژ به جا بگذارد و از این حیث باید گفت باید خاطرات گذشته از او را از ذهن پاک کرد.

ورزش سه: سوشا مکانی که با نمایشی مناسب در فولاد خوزستان به پرسپولیس پیوسته بود، با حواشی ریز و درشت خود در نهایت ترجیح داد فوتبال ایران را به مقصد نروژ ترک کند. حضور در دو باشگاه میوندالن و استرومسگودست نام او را در میان دروازه‌بانان لژیونر قرار گیرد.

با این حال عملکرد او باعث شده تا اکنون باید این نکته را ذکر کرد که باید خاطرات مربوط به روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس را فراموش کرد.

سوشا مکانی هنگامی که در فوتبال ایران با محرومیت طولانی مدت مواجه شد به لیگ دسته دو نروژ رفت و در میوندالن در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و بازی‌های خوبی از خودش به نمایش گذاشت ولی تیمش با کسب رتبه پنجم و صعود به پلی‌آف، در نهایت از راهیابی به لیگ برتر باز ماند. با این وجود نمایش خوب مکانی در تیمش باعث شد تیم استروم‌سگودست دسته اولی او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

اوضاع مکانی در تیم جدیدش خوب نبود و حضور گلر شماره یک این تیم که کاپیتان آنها هم بود باعث شد مکانی فقط یک بازی در ترکیب اصلی به میدان برود. نیمکت‌نشینی‌‌های مکانی او را زودتر از موعد به فکر بازگشت به تیم سابقش انداخت و او در برگشت به میوندالن بازهم در ترکیب اصلی قرار گرفت.

حضور مجدد مکانی در این تیم بازهم با بازی‌های خوب و کلین‌شیت‌ همراه بود که تیم در پایان فصل به رتبه چهارم رسید و این‌بار هم تیمش به پلی‌آف صعود کرد ولی بازهم در مرحله نهایی نتوانست به دسته برتر صعود کند.

مکانی تا اینجای فصل 14 بازی در ترکیب تیمش انجام داده و آمار فوق‌العاده 10 کلین‌شیت را در این تعداد بازی به ثبت رسانده است. وی در طول 4 بازی دیگر هم 7 بار دروازه‌اش باز شد تا با 0.5 گل خورده در هر دیدار عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد. وی در مقطعی به دلیل تراشیدن موهای سرش شباهت زیادی به تیم هاوارد، گلر تیم ملی آمریکا پیدا کرده بود و خودش هم در صحبت‌هایش از علاقه به این گلر خبر داد و به سوژه رسانه‌های نروژ تبدیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رژان

      چچچچچرا فراموش کنن؟؟؟!نمیتونید حقیقت رو باور کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج