جاباما
۶۳۸۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

فکری: روی سکو بهتر مربیگری می‌کنم!

سرمربی نفت‌مسجدسلیمان با پیروزی در شهر خودش، تیمش را با اقتدار قهرمان نیم فصل اول لیگ آزادگان کرد.

ورزش سه: تیم نفت‌مسجدسلیمان پس از پیروزی در دیدار با نساجی با اقتدار قهرمان نیم فصل اول شد. محمود فکری سرمربی نفت با وجود آنکه صحبت‌هایش را با حسرت از روزهای حضورش در قائمشهر آغاز می‌کند؛ اما از این موفقیت تیمش خوشحال است و امیدوار به ادامه روند موفقیت‌آمیز تیمش تا پایان فصل است.

حسرت‌خوردن در ورزشگاه وطنی پس از یک سال

وقتی بعد از یک سال در فضای ورزشگاه شهیدوطنی قرار گرفتم فقط حسرت بود و حسرت. حسرت روزهایی را خوردم که در کنار این تیم بودم و تیمی را با دست خالی جمع کردیم که آن روزها اگر بی‌وفایی در حقش نمی‌شد امروز لیگ‌برتری می‌بود. حسرت روزهایی را خوردم که چنین اتفاقاتی را مثل بازی ما با نساجی و حمایت همه جانبه هواداران تا دقیقه ۹۵ را ندیده بود و همه‌اش ساز مخالف کوک بود و تقصیرها بر گردن ما؛ حسرت روزهایی را خوردم که اذیت شدم و دم نزدم. حسرت روزهایی را خوردم که هرچه می‌کردم به در بسته می‌خورد و هیچ حامی‌ای بالای سر تیم نساجی نمی‌آمد. اما در کل همه این حسرت‌ها را کنار زدم و از اینکه نساجی این روزها قوی‌تر و پرتوان‌تر از قبل شده خوشحالم و امیدوارم سیر موفقیت‌آمیزش را از بازی بعد داشته باشد.

کسانی که قبول ندارم موفقیتم در نفت را شانسی می‌دانند

سال گذشته من با معجزه نساجی را حفظ کردم، تیمی که از آنجا به فوتبال معرفی شده بودم و می‌خواستم موفقیتش را شاهد باشم که خب نشد. امروز خیلی‌ها سرشان را مثل کبک در برف کرده‌اند و خودشان را به خواب زده‌اند و احتمالا می‌گویند موفقیت‌های محمود فکری شانسی است اما برای من چه سال گذشته که در نساجی بودم و چه امسال که در نفت هستم تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم ایجاد آرامش در تیم و کسب موفقیت‌های تیمی اما نه به هر دلیل است.

قهرمانی نصف و نیمه در نیم فصل اول

قهرمانی در نیم فصل اول برای ما اتفاق خوبی است و خستگی این مدت‌ را از تنمان خارج کرد. مطمئنا با انرژی و انگیزه بیشتر کارمان را ادامه خواهیم داد. در واقع ما نصف راه را رفته‌ایم و برای موفقیت باید نصف دیگر را هم همین‌طور پرتلاش طی کنیم.

موفقیت نفت‌مسجدسلیمان با زحمات شبانه روزی کل شهر

مقایسه سیستم بازی ما با پارس جنوبی و اینکه کدامیک بهتر یا بدتر هستیم شاید قشنگ نباشد. نتیجه‌گیری ما فقط به کار تیمی برنمی‌گردد بلکه یک مجموعه و شهر پشت موفقیت نفت قرار دارند. این پیروزی‌ها حاصل تفکرات محمود فکری فقط نیست بلکه زحمات شبانه باشگاه، هواداران، بازیکنان و همه مسئولین شهر است که خیلی خوب به وظایفشان عمل کردند. آقای تارتار مربی جوان و موفقی است و ایشان سال گذشته با قهرمانی پارس جنوبی توانمندی‌اش را نشان داد، او هنوز هم موفق است و تیمش بالای جدول قرار دارد.

آمارهای نفت‌مسجدسلیمان

از اینکه یکسری آمارها را در این فصل به نام خودمان ثبت کردیم، خوشحالم و امیدوارم این فصل را با همین آمارهای خوب به پایان برسانیم و جز بهترین‌های فوتبال باشیم.

بازیکن بزرگ و کوچک مهم نیست همه توانمندند

شاید بازیکنان نفت‌مسجدسلیمان خیلی مشهور نباشند اما آنها توانمند هستند و برحسب توانایی بازی در چند پست انتخاب شده‌اند. اسم کوچک و بزرگ مهم نیست، مهم این است که آنها تفکرات و کاری که از آنها خواسته می‌شود را در زمین اجرایی می‌کنند. من به تک‌تک بازیکنان اعتقاد دارم و در نبود بازیکنان مصدوم و محروم نگرانی آنچنانی ندارم چراکه به هنر بازیکنانم در چند پست واقف هستم.

محرومیت و توفیق اجباری

حضور روی سکو توفیق اجباری‌ای بود که نصیبم شد و باید آن را به فال نیک گرفت. از اینکه تیمم در نبودم روی نیمکت روند خوبش را قطع نکرده است خوشحالم. آنها تمام دستوراتی که من در تمرین به آنها گوشزد می‌کنم را به خوبی اجرا می‌کنند و توصیه‌های دیگر هم توسط مربیان به آنها گوشزد می‌شود.

روی سکو می‌نشینم !

از روی سکو بازی را تماشا کردن خیلی بهتر است چون راحت‌تر نقاط ضعف تیم را شناسایی می‌کنم و شاید از این به بعد از روی سکوها بازی‌ها را نگاه کنم و باعث ناراحتی و زحمت دوستان نشوم که وقت بگذارند و بنده را محروم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قهرمانی نیم فصل نفت مسجدسلیمان را به کادر فنی اقای فکر ی وتمام همشریان بختیاری تبریک عرض میکنم دنیاوmls

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالا سال بعد لیگ برتری میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج