۶۳۸۱۶۲
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

قتل همسر و برادر زن به ‌دلیل اختلافات خانوادگی

کارآگاهان جنایی در حال تحقیق از مردی هستند که همسر و برادر زنش را به قتل رسانده است. او اختلافات خانوادگی را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.

روزنامه شرق نوشت: کارآگاهان جنایی در حال تحقیق از مردی هستند که همسر و برادر زنش را به قتل رسانده است. او اختلافات خانوادگی را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.
کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان فارس چندی قبل از مرگ مشکوک مردی جوان به نام یاسر در خانه‌اش مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند، جسد حلق‌آویزشده او را مشاهده کردند. شواهدی که در محل وجود داشت نشان می‌داد این مرد به احتمال زیاد خودکشی کرده است زیرا هیچ به‌هم‌ریختگی در خانه نبود و نشانه‌ای دال بر ورود فردی غریبه به منزل وجود نداشت. بااین‌حال، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ یاسر مشخص شود.
بررسی‌های تخصصی متخصصان پزشکی قانونی نشان داد این مرد پیش از آنکه به دار آویخته شود، خفه شده بود و پس از آن قاتل یا قاتلان برای گمراه‌کردن پلیس جنازه را حلق‌آویز کرده‌اند. به‌این‌ترتیب پرونده‌ای جنایی گشوده و تحقیقات برای رازگشایی از این قتل آغاز شد. در شرایطی که کارآگاهان هنوز سرنخی از عامل یا عاملان این جنایت به‌دست نیاورده بودند، خبر رسید جنازه زنی در منطقه‌ای خارج از شهر پیدا شده است.
تیمی از مأموران به محل حادثه رفتند و فهمیدند این زن بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخته است. وقتی هویت متوفی مورد بررسی قرار گرفت، فاش شد این زن به نام یاسمن خواهر یاسر است. این کشف معما را پیچیده‌تر کرد و کارآگاهان احتمال دادند فردی هر دو نفر را به قتل رسانده است. این جنایت‌ها بی‌شک با انگیزه شخصی و به قصد انتقام‌گیری به‌وقوع پیوسته بود و قاتل به‌خوبی قربانیان خود را می‌شناخت.
تفحص‌های گسترده پلیسی سبب شد شوهر یاسمن که مردی جوان به نام نادر است، مورد ظن قرار گیرد. این شک زمانی بیشتر شد که پلیس پی برد نادر از زمان مرگ همسرش ناپدید شده است. این‌گونه بود که جست‌وجوهای وسیعی برای یافتن مرد فراری انجام شد و او بالاخره به دام افتاد.
نادر که ابتدا قصد داشت خودش را بی‌گناه معرفی کند وقتی تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت، به کشتن همسرش و برادر او اقرار کرد و گفت به دلیل اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده است.
متهم گفت: «من و یاسمن چند سال قبل به طور اتفاقی با هم آشنا و به یکدیگر علاقه‌مند شدیم به‌گونه‌ای که تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. ما اوایل زندگی خوبی داشتیم و احساس خوشبختی می‌کردیم اما بعد از مدتی بهانه‌گیری‌های همسرم شروع شد و ما با هم اختلاف پیدا کردیم. این اختلافات نه‌تنها حل نمی‌شد، بلکه روز‌به‌روز بیشتر می‌شد دراین‌میان یاسر هم در زندگی ما دخالت و اوضاع را بدتر می‌کرد به‌گونه‌ای که از او هم کینه به دل گرفتم و درنهایت وقتی احساس کردم زندگی‌ام تباه شده است تصمیم گرفتم از یاسر و خواهرش انتقام بگیرم برای همین نقشه قتل آن دو را طراحی کردم».
متهم به قتل ادامه داد: «روز حادثه به خانه یاسر رفتم و توانستم او را در فرصتی مناسب غافلگیر و خفه کنم بعد جسد را دار زدم تا این‌طور وانمود کنم که او خودکشی کرده است. بعد از آن به‌جای اینکه فرار کنم در تمام مراسم عزاداری شرکت کردم تا کسی به من ظنین نشود. خیال می‌کردم پرونده مرگ او تحت‌عنوان خودکشی بسته ‌شده است دو هفته بعد از مردن یاسر تصمیم گرفتم همسرم را نیز به قتل برسانم به‌همین‌دلیل او را به ارتفاعات خارج از شهر بردم و از بلندی پرت کردم سپس فراری شدم البته امیدوار بودم مرگ یاسمن نیز حادثه قلمداد شود و کسی به من شک نکند اما محاسباتم اشتباه از کار درآمد و دستگیر شدم».

بنا بر این گزارش، متهم به قتل اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای روشن‌شدن زوایای پنهان جنایت‌هایش همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهرام

      قابل توجه،،،دخالت های بیجامنجربه مرگ شماخواهد،شد،،،درضمن خبرتون تکراریه،،،،شماهم مواظب باشیدحادثه درکمین است

    • مریم شمعونی ازاهواز

      چقد ایمان به خداضیعف شده الله اکبر

    • گندم مجیدی ...۱۵ساله ...پونک قزوین

      چه افتخاریم میکنه ... اینو کشتم اونو کشتم واااالا

    • بدون نام

      این جانور صددرصد چند نفر دگه رو با همین روش ها کشته معلومه خیلی خطر ناکه نامرد

    • بدون نام

      همیشه پای یک مرد در میان است

    • بسیجی اصفهانی

      همه مشکلات ریشه اقتصادی داره وضع اقتصاد ایران خراب است

    • نسیم

      بیشرف‌،هر‌کاریم‌بکنن‌دلیل‌میشه‌بکشیشون،فکر
      قیامت‌رونمیکنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج