۶۳۸۲۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ونگر: چک تا ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند

سرمربی آرسنال می‌گوید دروازه‌بان او می‌تواند تا ۴۰ سالگی هم به خوبی بازی کند.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، تیم‌ ‌فوتبال آرسنال امشب (چهارشنبه) در هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس باید به مصاف هادرز فیلد برود.

پتر چک، دروازه‌بان آرسنال این روزها در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد و حالا مورد تمجید ونگر قرار گرفته است و این مربی معتقد است که دروازه‌بان او می‌تواند مانند ادوین فان درسار تا ۴۰ سالگی به خوبی دروازه‌بانی کند.

آرسن ونگر گفت‌: به نظرم پتر چک دارد سال به سال بهتر می‌شود و از نظر من او می‌تواند به خوبی تا ۴۰ سالگی هم دروازه‌بانی کند. چک، دروازه‌بانی است که خیلی به آمادگی خود اهمیت می‌دهد و در حال‌ حاضر از نظر بدنی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و این به سود ما است. خوشحال هستیم که چنین دروازه‌بان خوبی را در اختیار داریم. او از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است و اکنون زمان زیادی را با ما سپری می‌کند. چک، دروازه‌بان بسیار حرفه‌یی است و کارنامه درخشانی دارد. من فان درسار را به خوبی در منچستریونایتد به یاد می آورم و به نظرم چک هم می‌تواند به مانند فان درسار تا ۴۰ سالگی همین شرایط را حفظ کند.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه‌ صحبت‌های خود بار دیگر به موضوع جدایی مسوت اوزیل و الکسیس سانچس پرداخت و درباره احتمال وقوع این اتفاق در زمستان، گفت‌: در فصل نقل‌ و انتقالات ژانویه به هیچ وجه بازیکنی را از دست نخواهیم داد و این دو بازیکن در کنار ما خواهند بود، چون باشگاه برنامه‌ای برای فروش این دو بازیکن ندارد و ما می‌خواهیم هر طور که شده با اوزیل و سانچس حداقل تا پایان فصل ادامه‌ دهیم. می دانم که این دو می‌خواهند در جمع ما بمانند و احتمالا در تابستان درباره تمدید قرارداد مذاکره خواهیم کرد.

آرسنال بعد از بازی امشب برابر هادرز فیلد شنبه باید به مصاف منچستریونایتد برود که این دیدار اهمیت زیادی برای ونگر و تیمش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج