جاباما
۶۳۸۲۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هواوی Honor V۱۰ به طور رسمی معرفی شد

میت ۱۰ پرو به نظر شما هم یک گوشی جذاب است؟ به این گوشی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را اضافه و قیمتش را کم کنید، جذاب تر می شود؟ این توصیفی است که در نگاه اول می توان از هواوی Honor V۱۰ خواهیم داشت.

وبسایت سخت افزار: میت ۱۰ پرو به نظر شما هم یک گوشی جذاب است؟ به این گوشی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را اضافه و قیمتش را کم کنید، جذاب تر می شود؟ این توصیفی است که در نگاه اول می توان از هواوی Honor V۱۰ خواهیم داشت. سرانجام این گوشی به صورت رسمی در چین رونمایی شد. در ادامه با هم نگاهی میندازیم به مشخصات پرچمدار جدید سری آنر.
هواوی Honor V10 به طور رسمی معرفی شد

V۱۰ دارای یک صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی LCD با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۱۶۰x۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) مانند نسخه استاندارد میت ۱۰ است. همانطور که در تصویر مشخص است، سنسور اثر انگشت در پایین پنل جلویی گوشی جای گرفته است. قلب تپنده آنر V۱۰، چیپ ست کرین ۹۷۰ است که با ۶ گیگابایت رم (نسخه ارزانتر ۴ گیگابایتی نیز موجود است) و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. البته این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد، اما با وجود اسلات کارت حافظه شاید به این میزان فضای ذخیره سازی نیاز نباشد.
هواوی Honor V10 به طور رسمی معرفی شد

با وجود جک ۳.۵ میلیمتری هدفون که قبل تر به آن اشاره کردیم، به نظر میرسد که آنر V۱۰ مجموعه از خصوصیات خوب دو گوشی میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ استاندارد را در خود جای داده است. شاید بزرگترین تفاوت این گوشی با آن دو، نبود نام برند لایکا در ساخت دوربین های این گوشی باشد. اما با این وجود V۱۰ دارای یک دوربین دوگانه با سنسورها ۱۶ مگاپیکسلی رنگ و ۲۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید با گشادگی دیافراگم f/۱.۸ در عقب است. این در حالیست که V۱۰ دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/۲.۰ در جلو می باشد.
هواوی Honor V10 به طور رسمی معرفی شد

این گوشی که در معرفی اشاره به ضد آب بودن آن نشده است، دارای یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپرساعتی است که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. نسخه ۴/۶۴ گیگابایت آنر V۱۰ در حدود ۴۱۰ دلار قیمت دارد. نسخه ۶/۶۴ آن ۴۵۰ دلار و بالاترین نسخه یعنی ۶/۱۲۸ در حدود ۵۳۰ دلار قیمت دارد. در حال حاضر تنها پیش فروش نسخه ۶/۶۴ این گوشی آغاز شده، در حالیکه از ۵ دسامبر (۱۴ آذر) این گوشی به طور رسمی برای آمریکا و اروپا معرفی خواهد شد، انتظار میرود که پیش فروش دیگر نسخه های آن هم امکانپذیر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج