۶۳۸۳۰۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فریدون جیرانی:

مردم به نمایش‌ها و فیلم‌های شاد احتیاج دارند

کارگردان سینما عنوان کرد: فکر می‌کنم مردم به نوع کارهای موزیکال بسیار احتیاج دارند و باید برای آنها کارهایی ساخته شود که شاد شوند و با حال خوب از سالن سینما و تئاتر بیرون بیایند.

خبرگزاری فارس: فریدون جیرانی کارگردان سینما در برنامه ۳۵ که با حضور مهناز افشار بازیگر نقش «نانسی» در تئاتر موزیکال «الیورتوئیست» برگزار شد ضمن تقدیر از حسین پارسایی کارگردان و دیگر عوامل این موزیکال گفت: بعد از مدت‌ها برای دو ساعتی که به دیدن این نمایش بسیار زیبا نشستم همه چیز را فراموش کردم و مسیر تالار وحدت تا خانه را با حال خوش و لذتی که از این تئاتر گرفته بودم، رفتم.
مردم به نمایش‌ها و فیلم‌های شاد احتیاج دارند

وی با تبریک به تمام عوامل موزیکال الیورتوئیست که این روزها در تالار وحدت روی صحنه است عنوان کرد: موسیقی این کار با رهبری بردیا کیارس و ارکستر بادی کارا فوق العاده بود، ضمن اینکه طراحی لباس و صحنه هم بسیار خوب بود.

این کارگردان و فیلمنامه نویس همچنین با اشاره به بازی «هوتن شکیبا» در نقش «فاگین» گفت: بازی خوب شکیبا من را یاد بازی «ران مودی» در فیلم بسیار معمولی کارول رید انداخت و با اینکه شنیده بودم این تئاتر به نوعی برداشتی از این کار بوده، باید بگویم آنچه من دیدم بسیار بهتر از این فیلم معمولی بود.

وی همچنین با اشاره به بازیگران کودک و نوجوانی که در این کار حضور داشتند بازی «محمد شاکری» بازیگر نقش «داجر» را هم مورد توجه برشمرد و این کار را برای بچه ها هم به عنوان مخاطب تئاتر، دیدنی دانست.

جیرانی طراحی حرکتی را که در این کار انجام شده بود درجه یک دانست و گفت: من در این دو ساعت فقط و فقط لذت بردم ؛ چیزی که این روزها کمتر در کارهای دوستان شاهد هستیم و فکر می کنم مردم به این نوع کارها بسیار احتیاج دارند و باید برای آنها کارهایی ساخته شود که شاد شوند و با حال خوب از سالن سینما و تئاتر بیرون بیایند.

این کارگردان و منتقد سینمایی موزیکال الیورتوئیست را تئاتری کلاسیک و بی ادا دانست و به همه توصیه کرد این نمایش خوب را ببینند و لذت ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوه

      مردم به افزایش درآمد و ارزانی احتیاج دارن اینا حل بشه خود به خود شادی و نشاط هم میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج