۶۳۸۳۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیری: فعلا لیست خروجی و ورودی ‌نداریم

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: کادرفنی فعلا هیچ لیست خروجی و ورودی به باشگاه ارائه نکرده است و اخبار مطرح شده در این مورد صحیح نیست.

خبرگزاری فارس: یعقوب پیری در مورد شرایط استقلال خوزستان، گفت: شرایط روحی و روانی تیم بسیار خوب است. وضعیت مالکیت کارخانه و باشگاه مشخص شده و تیم سرو سامان پیدا کرده است. از کادرفنی، عوامل پزشکی،‌ اعضای تیم، مسئولان ورزش استان، از استاندار محترم غلامرضا شریعتی که در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادند تا استقلال خوزستان سرو سامان پیدا کند تشکر می‌کنم. امیدوارم این وضعیت باشگاه استمرار پیدا کند واستقلال خوزستان بتواند نتایجی در خور نام خوزستان به دست بیاورد.

وی در مورد دیدار هفته چهاردم تیمش مقابل سپاهان، یادآور شد: از دیدار مقابل ملوان شرایط ما بهتر شده است. ۲ پیروزی در لیگ و یک پیروزی در جام حذفی به دست آوردیم. مقابل گسترش فولاد هم که بازنده شدیم به هیچ وجه مستحق این نتیجه نبودیم. پیروزی ما مقابل پیکان کار کوچکی نبود. این دیدار با توجه به شرایط تیم از لحاظ حیثیتی برایمان حیاتی بود. پیکان ۸-۹ هفته متحمل شکست نشده بود و در هفت بازی حریفان خود را شکست داد. خدا را شکر توانستیم با تلاش کادرفنی و بازیکنان در این بازی برنده شویم. عبدالله ویسی تیم را به بهترین شکل آماده کرده و می‌خواهیم در مسابقات آینده هم امتیازات لازم را کسب کنیم.

سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان در مورد مطرح شدن شایعه لیست خروجی استقلال خوزستان،‌عنوان کرد: در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد اما تا به این لحظه کادرفنی هیچ لیست خروجی و ورودی به باشگاه نداده است و هر چیزی که در این مورد اعلام شده شایعه است.

وی در پایان، تصریح کرد:‌ باز هم از تمامی دوستانی که در این مدت از ما حمایت کردندتشکر می‌کنم. از استاندار محترم، افشین حیدری مدیر کل مردمی و زحمکتش ورزش و جوانان استان، از وزیر ورزش که دراین مدت برای حل مشکلات خیلی پیگیر مسائل بودند قدردانی می‌کنم و امیدوارم استقلال خوزستان بتواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج