۶۳۸۳۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هواوی گوشی میت ۱۰ را در ایران رونمایی کرد

شرکت هواوی امروز گوشی میت ۱۰ را در ایران رونمایی کرد. گوشی جدید هواوی ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد که از بین آنها می‌توانیم به پردازنده‌ای مخصوص برای هوش مصنوعی اشاره کنیم.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت هواوی امروز گوشی میت ۱۰ را در ایران رونمایی کرد. گوشی جدید هواوی ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد که از بین آنها می‌توانیم به پردازنده‌ای مخصوص برای هوش مصنوعی اشاره کنیم. در واقع گوشی جدید شرکت هواوی از سیستم هوش مصنوعی منحصر به فردی به اسم NPU بهره میبرد.
هواوی گوشی میت ۱۰ را در ایران رونمایی کرد

از طرف دیگر میت ۱۰ به یک صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه مجهز شده که هواوی نام آن را Full View گذاشته است‌. صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸:۹ که از فناوری HDR۱۰ هم پشتیبانی میکند.
هواوی گوشی میت ۱۰ را در ایران رونمایی کرد

هواوی روی گوشی خودش تراشه Kirin ۹۷۰ را قرار داده است. این تراشه از یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali G-۷۲ و پردازنده مخصوص هوش مصنوعی تشکیل شده است. وجود پردازنده مخصوص برای هوش مصنوعی عملکرد این تراشه را ۲۵ درصد سریع‌تر از مدل قبلی کرده است. از دیگر ویژگی‌های میت ۱۰ میتوانیم دوربین‌های آن اشاره کنیم. هواوی دو دوربین پشت روی این گوشی قرار داده که هر دو توسط شرکت لایکا ساخته شده‌اند. این دوربین ها از سنسورهایی با دیافراگم f/۱.۶ بهره میبرند که باعث شده در نور کم تصویر با کیفیتی ثبت کنند. همچنین این دوربین دوتایی یک سنسور سیاه و سفید و یک سنسور رنگی دارد.

تلفن همراه هوشمند میت ۱۰ به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع مجهز شده است. همچنین سیستم هوش مصنوعی این گوشی باعث می‌شود که مصرف باتری مدیرت شود و کاربران زمان زیادی با گوشی کار کنند.
هواوی گوشی میت ۱۰ را در ایران رونمایی کرد

گوشی جدید هواوی را میتوانیم یکی از سریع ترین گوشی های دنیا در زمان اتصال به شبکه lte بنامیم. همچنین از دو جایگاه سیم کارت این گوشی از شبکه ۴g پشتیبانی میکنند. میت ۱۰ ۴ گیگابایت رم دارد و با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. هواوی در کنار میت ۱۰ سه گوشی میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ لایت و میت ۱۰ پورشه دیزاین را هم در ایران به نمایش دراورد‌. مدل لایت سخت افزار ضعیف‌تری در مقایسه با مدلهای دیگر دارد، اما دو دوربین جلو و دو دوربین پشت دارد. مدل پرو هم دقیقا همانند مدل معمولی است، اما سنسور تشخیص اثر انگشت آن در پشت و زیر دوربین قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج