۶۳۸۷۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بالاخره هدایتی چه نقشی در پرسپولیس دارد؟

حسین هدایتی دوباره هر روز بیشتر به پرسپولیس نزدیک می‌شود.

خبرآنلاین: حسین هدایتی و پرسپولیس حکایت عجیبی دارند. از وقتی در دولت پاکدستان این مولتی میلیاردر که از اعضای ستادی یکی از ارگان های نظامی در دهه ۶۰ بوده ، به ورزش نزدیک شد ، تا امروز ، هر بار او هست و نیست. مدام درباره اش حرف هایی زده می شود که هیچ یک موثق نیستند. یک روز می شود عابربانک و عضو هیات مدیره و فردایش می گویند اهلیت ندارد.

یکی هم هیچ وقت صحیح و درست نمی گوید او چه کاره است. دوست و اهل است یا اهلیت ندارد. مدام می گوید کنار پرسپولیس هست و پول می دهد و می خواهد در هیات مدیره باشد اما هر بار بعد مدتی پس زده می شود. از زمانی که سعیدلو یک بار به او جلوی خبرنگاران گفت:شما اگر می خواهی تیمداری کنی به استیل آذین خودت برسی واجبتر است » تا امروز مدام هی او می رود و می آید و مشخص هم نیست چه می کند. سال قبل در دوران طاهری ، در حالی که رسما محمود گودرزی وزیر وقت ورزش گفته بود علاقه ای ندارد این فرد نزدیک پرسپولیس باشد ، خیلی به تیم نزدیک بود. با همه ستاره های تیم عکس می گرفت و طوری برخورد می کرد که انگار همه تیم را خودش دارد می خرد. اوست که پول می دهد. اوست که تیم می چیند. در عمل اما طاهری و دوستان بعد از فصل نقل و انتقالات گفتند هدایتی اصلا نقشی در پرسپولیس نداشته است و فقط ۴ میلیاردی را به عنوان اسپانسر به تیم داده است. اما گفته می شد او به طارمی ، امیری ، بیرانوند ، سید جلال و خیلی های دیگر برای قراردادهای شان پول داده است. مورد طارمی که بعد از محرومیت این بازیکن رسما علنی شد و خبرش پیچید. هدایتی مصاحبه ای تصویری کرده بود و جنجالی بزرگ در این باره به راه انداخت.

او که از زمستان سال قبل و ماجراهای مالی دچار محدودیت های شد و مدتی گفتند نیست و از نظر قضایی نمی تواند باشد! بعد از چند ماه ناپدید بودن ، دوبار برگشت. رابطه اش اما با طاهری تاریک بود و خیلی به پرسپولیس نمی توانست نزدیک شود. بعد از مشکل مربوط به طارمی هم این شکاف بیشتر شد اما شل شدن جای پای طاهری او باز قوت گرفت. با بازیکنان شام خورد. دوباره در اینستاگرامش هی از پرسپولیس نوشت باز بازیکنانی که انگار سوراخ دعا را یاد گرفته بودند در وصفش نوشتند.

آخرین نفری که به دیدنش رفته برانکو بوده و آقای عابربانک گفته خیال تان راحت او پرسپولیسی می ماند. این یعنی باز حتما حاتم طایی قرمزها ولخرجی کرده است. اما به چه عنوانی و چرایش باز معلوم نیست. روزگاری امیر خادم معاون وزیر ورزش در امور پرسپولیس و استقلال می گفت هدایتی سالی ۳ میلیارد خرج پرسپولیس می کند و سی میلیارد از کنارش برای خود تبلیغ دارد ، اما هیچ گاه این حرف هم درست به نقد کشیده نشد تا مشخص شود درست است یا نه .

با این وجود دوباره هدایتی سر راه پرسپولیس سبز شده است. باز خیلی در کنار تیم دیده می شود بی آنکه یکی بگوید آیا او اهلیت پیدا کرده است یا نه؟ متاسفانه سئوال های بی جواب در فوتبال مان کم نیستند. مثلا همین الان کسی نمی داند مدیر و مالک نفت چقدر اهلیت دارد؟

حتی مسئولان قضایی که سال قبل خیلی در لفافه درباره مسائل مالی یک مدیر و سرمایه دار فوتبالی حرف زده بودند ، دیگر نظری قطعی نداده اند آن مدیر آیا پرونده اش بسته شده است؟ مشکلی نداشته؟ داشته یا هر چیز دیگری ! آیا او می تواند کنار فوتبال باشد یا نه؟ البته آنها اسمی از کسی نیاورده بودند و آن مدیر سرمایه دار فوتبالی هم احتمالا مشخص نیست که چه کسی بوده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      اخه توسرپیازی ته پیازی به تووامثال توچی که هدایتی چکاره است خیلی سوختی وطن فروش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج