۶۳۸۸۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج و رییس فدراسیون فوتبال عربستان دست ندادند

رویارویی سیاسی ایران و عربستان در تمام جبهه ها حالا فوتبال را هم از خود متاثر کرده و این تنش در یک هفته اخیر به اوج خود رسیده است.

ورزش سه: در پی اعلام نظر کمیته ای اف سی مبنی بر عدم برگزاری مسابقات در زمین بی طرف، فعالیت همه جانبه عربستانی ها برای سفر نکردن به ایران در رقابت های پیش رو همچنان ادامه دارد.

بنابر آنچه که خبرنگار ما روز گذشته در بانکوک و در محل برگزاری بهترین های آسیا دیده است، جنگی سرد بین نمایندگان ایران و عربستان که برای حضور در مراسم روز گذشته به بانکوک سفر کرده بودند، وجود داشته تا آنجا که وقتی مهدی تاج و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای دریافت جایزه از جیانی اینفانتنیو به عنوان تیم های صعودکننده روی سن رفتند روسای دو فدراسیون با یکدیگر دست ندادند.

مهدی تاج که یک بار دیگر روی سن رفته بود تا جایزه بهترین فدراسیون آسیا در یکی از انتخاب های ششگانه را دریافت کند، وقتی به عنوان رئیس فدراسیونی که تیمش به همراه ۴ تیم دیگر آسیایی به جام جهانی صعود کرده مجدد روی سن رفت و بعد از خوش و بش با اینفانتنیو در دریافت پلاک افتخار زمانی که قصد انداختن عکس یادگاری را داشت سعی کرد حداقل حدفاصله را با رئیس فدراسیون عربستان داشته باشد و در شرایطی که جوی مثبت بین روسای هر ۵ فدراسیون وجود داشت تاج و همتای عربستانی اش از کنار هم گذشتند و حتی با یکدیگر دست هم ندادند.

در این شرایط فدراسیون ایران کسب جایزه بهترین فدراسیون آسیایی را یک دستاورد بزرگ برای خود می داند، چراکه این جایزه در سه سال گذشته به فدراسیون ژاپن رسیده و با توجه به میزان بودجه و موفقیت های کسب شده در رده های مختلف ملی فدراسیون ایران مفتخر به دریافت این عنوان شده است. در عین حال نکته نگران کننده حاشیه ای مراسم فعالیت گسترده عربستان برای ادامه برگزاری لیگ قهرمانان با فرمول سال گذشته و بازی در زمین بی طرف بود و آنها به صورت علنی در روزهای گذشته و قبل و بعد از اجلاس هیات رئیسه سعی بر یارگیری دیگر فدراسیون های آسیایی داشتند.

باتوجه به اینکه عربستان در بین کشورهای عربی هواداران و متحدانی دارد و ایران به صورت معقول از کمترین هم پیمان ها و هم زبان ها در بین کنفدراسیون های آسیایی برخوردار است، کار تاج و هموطنانش برای مجاب کردن ای اف سی یا انجام فرمول ایران بسیار دشوار به نظر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج