جاباما
۶۳۸۸۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دنیا مشتاق دیدن آثار گنجینه

بازدید آلمانی ها از موزه هنرهای معاصر

معاون وزیر علوم،تحقیقات و هنرایالت بادن ورتمبرگ آلمان به همراه گروه فرهنگی – هنری این ایالت از نمایشگاه آثار تونی کرگ بازدید کردند.

خبرگزاری صبا: پترا اولشوفسکی معاون وزیرعلوم،تحقیقات و هنرایالت بادن ورتمبرگ آلمان به همراه گروهی از مقامات فرهنگی - هنری ، خبرنگاران و هنرمندان ایالت بادن ورتمبرگ ؛ ازجمله ، کریستیانه لانگه رییس گالری اشتوتگارت،پیا مولر تام رییس گالری ایالتی کارلسروهه،یوهان هولتن رییس گالری هنر ایالتی بادن بادن و ... ،ضمن دیدار و گفت و گو با علی محمد زارع رییس موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه آثار تونی کرگ هنرمند انگلیسی - آلمانی بازدید کردند.
بازدید آلمانی ها از موزه هنرهای معاصر
در این دیدار علی محمد زارع رییس موزه هنرهای معاصر تهران با معرفی موزه،اساس و اهداف برگزاری نمایشگاه ها و آثارگنجینه گفت: موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان تنها بنیاد فرهنگی - هنری موزه ای است که کارکرد معاصر دارد و تنها موزه مهم در خاورمیانه می باشد و اهمیت پژوهش در زمینه نمایشگاه های این موزه و تاثیر برگزاری این نمایشگاه ها را بر وضیعت هنری منطقه تاکیدکرد.
زارع در ادامه گفت: موزه هنرهای معاصر تهران به اسم خود مفتخر است و خوشبختانه اسم خود را از جایی وام نگرفته و همچنان بزرگترین آثار هنرغربی در کنار هنر منطقه را در گنجینه خود نگهداری می کند.
رییس موزه هنرهای معاصر تهران از تبادلات فرهنگی - هنری و همچنین از برگزاری نمایشگاه بین ایران و آلمان استقبال کرد.
در این دیدار پترا اولشوفسکی معاون وزیر علوم،تحقیقات و هنرایالت بادن ورتمبرگ گفت:وظیفه اولیه نهادهایی مثل این گروه اعزامی از آلمان و موزه های ایران ،امکان سنجی هرچه بیشتر و تعامل فرهنگی و هنری بین دو کشور است و دنیا مشتاق دیدن آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران است.
همچنین کریستیانه لانگه رییس گالری اشتوتگارت با توجه شناخت اروپایی ها از هنرمعاصر غربی گفت: شناخت اروپایی ها از هنرمعاصر غربی قطعاً عمیق تر و بیشتر است تا شناختشان از هنرمعاصر خاورمیانه و بخصوص ایران و این خود دلیل اشتیاق موسسات و بنیادهای هنری اروپایی برای تعامل با موسسات هنری و خاورمیانه است.
پیا مولر تام رییس گالری ایالتی کارلسروهه با تاکید بر این نکته که موزه هنرهای معاصر تهران در سطح بین المللی بسیار شناخته شده است گفت:با توجه با این شناخت و اعتبار است که کنجکاوی و شوق زیادی برای دیدن این آثار در بین اهالی هنر در اروپا وجود دارد.
یوهان هولتن رییس گالری هنر ایالتی بادن بادن نیز در این جلسه گفت:فضایی که من مدیریت آن را به عهده دارم بر خلاف فضاهای موزه ای،از مجموعه خاصی نگهداری نمی کند اما با رویکرد فراگیر جهانی ،علاقه مند به برگزاری نمایشگاه ها و پرژه های مطالعاتی با همکاری موسساتی همچون موزه هنرهای معاصر تهران هستیم.
رییس موزه هنرهای معاصر تهران در این دیدار کتاب گنجینه آثار خارجی موزه ،کتاب آثار ایرانی و خارجی گنجینه ( نمایشگاه مسافران برلین و رم) و کتاب آثار نمایشگاه کارنامه را اهدا کردند.
در این دیدارعلی اکبرصادقی ازهنرمندان پیشکسوت و معاصر کشورمان به همراه تعدای ازنمایشگاه گردان ها، با گروه آلمانی دیدار و به تبادل اطلاعات هنر معاصر و مدرن پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج