جاباما
۶۳۸۸۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پروین خواستار سرپرستی یک نوزاد زلزله زده شد

کمک های انسانی و مالی همچنان در راه کرمانشاه هستند و این بار علی پروین با حضور در مناطق باعث دلگرمی مردم آسیب دیده شد.

ورزش سه: موج رسانه ای زلزله کرمانشاه کم کم رو به افول است و کسانی که بیشتر برای نمایش و یا سرک کشی به مناطق آسیب دیده می رفتند حالا به زندگی عادی خودشان بازگشته اند؛ اما آسیب و مشکلات مردم منطقه زلزله زده همچنان پابرجاست. معمولا این تداوم و پیوستگی کمک ها است که در طولانی مدت مشکلات را مرتفع می کند و حامیان واقعی که دغدغه کمک دارند همچنان در مناطق حضور دارند.

علی پروین یکی از آن دسته از ورزشی هایی است که در مواقع بحرانی کمک رسان اطرافیان بوده و در اتفاقاتی اینچنینی که همبستگی ملی را می طلبد او پیش قدم است. اسطوره فوتبال ایران با حضور در بخشی از مناطق زلزله زده به خانواده های آسیب دیده سر زد و از مشکلات آنها مطلع شد. پروین کمک های مردم استان البرز را با خود به کرمانشاه برده بود و آنجا نیازهایی جدید را بررسی کرد و در آینده همچنان در تلاش برای رفع آن خواهد بود.

تاثیرگذار ترین صحنه ای که پروین با آن رو به رو شد ملاقات با نوزادی بود که مادرش در زلزله زیر آوار مانده بود و حالا کسی برای نگهداری این نوزاد وجود ندارد. پروین از اطرافیان نوزاد خواست تا او را به تهران ببرند و خودش بزرگ کند تا وقتی که به سن قانونی برسد و هر طور صلاح بداند به زندگی ادامه دهد؛ اما این موضوع پذیرفته نشد. گویا پدر نوزاد همچنان زنده است و اهالی در حال پیدا کردن او هستند.


پروین خواستار سرپرستی یک نوزاد زلزله زده شد

پروین پس از سرکشی به چادر ها به زمین های خاکی رفت تا بساط فوتبال را پهن کند. ساعاتی را بچه ها کنار پروین به فوتبال پرداختند تا کمی با حضور او جو مناطق آسیب دیده به سمت مثبت تغییر کند. علی پروین و نیکی کریمی که هر دو برای سرکشی به مناطق زلزله زده به کرمانشاه رفته بودند در فرودگاه این شهر با هم ملاقات کردند تا این چرخه کمک ها همچنان ادامه پیدا کند.

جواد خیابانی هم دیشب یک بار دیگر راهی کرمانشاه شد تا محموله جدید کمک های خود را به مناطق آسیب دیده برساند. حجم زیادی از پوشاک، مواد خوراکی، اسباب بازی، مایحتاج روزمره، پول نقد، کانکس برای کسانی که وسیله کار خود را در جریان زلزله از دست دادند هم توسط خیابانی یک بار دیگر راهی غرب کشور شدند تا با تداوم این کمک های داوطلبانه شرایط مردم زلزله زده کمی تغییر پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشم

      درودفراوان‌به‌تمام‌کسانیکه‌به‌فکر‌زلزله‌ردگانه‌کرمانشاه‌هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج