۶۳۸۸۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهدوی کیا: رویارویی با برزیل سخت است

مهدی مهدوی‌کیا و علی دایی روز جمعه در روسیه به عنوان مهمانان ویژه در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهند داشت.

خبر ورزشی: مهدی مهدوی‌کیا و علی دایی روز جمعه در روسیه به عنوان مهمانان ویژه در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهند داشت. مهدوی‌کیا دقایقی پیش از حضور در روسیه در گفت‌وگویی با خبرورزشی به سؤالات ما پاسخ داد.

شاید نظاره‌گر باشیم

باور کنید هنوز دقیقاً از جزئیات مراسم قرعه‌کشی خبر ندارم. از من و علی دایی به عنوان مهمانان ویژه فیفا در این مراسم دعوت شده است، به همین دلیل هنوز نمی‌دانم در مراسم قرعه‌کشی نظاره‌گر خواهیم بود یا قرعه برمی‌داریم اما به هر حال به عنوان یک ایرانی آرزو داریم حضورمان در مراسم قرعه‌کشی برای تیم ملی خوش‌یمن باشد.

گروه ایده‌آل

گروه ایده‌آل برای تیم ملی ایران، همگروهی با لهستان، پرو و پاناماست و امیدوارم سه تیمی که نام بردم، حریفان ما در جام جهانی باشند.

بدترین قرعه آلمان یا برزیل و...

رویارویی با تیم‌هایی نظیر آلمان یا برزیل و آرژانتین سخت است، حریفانی که کار را برای ما سخت و دشوار می‌کند.

از سید ۲، پرو حریفی ایده‌آل است

همه می‌دانند که در بین تیم‌های سید یکی، بازی با برزیل و آلمان بسیار سخت است اما از سید دو، پرو شاید بهترین حریف و اسپانیا سخت‌ترین باشد. در سید چهار هم بهترین تیم برای ما، پاناماست، تیمی که سابقه چندین رویارویی و پیروزی مقابل این تیم را داریم.

پیراهن چند تیم بوندس‌لیگایی را جمع‌آوری کرده‌ایم

به کمک دوستانم برای کمک به زلزله‌زدگان و روحیه دادن به نوجوانان و جوانان خطه غرب که با مشکل بزرگ زلزله مواجه شده‌اند، پیراهن تیم‌هایی نظیر بایرن‌مونیخ، دورتموند، هوفن‌هایم و ماینتس و چند تیم دیگر را جمع‌آوری کرده‌ام و درصددم تا هرچه زودتر پس از تعطیلاتی که با آن مواجه خواهیم شد، با سفر به ایران، این کمک‌ها را به دست زلزله‌زدگان عزیز برسانیم.

دروازه‌بان ما هم در هامبورگ پنالتی می‌زد

بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم را ندیدم اما اگر سرمربی پارس، دروازه‌بان تیمش را برای پنالتی زدن انتخاب کرده، شاید او را بهترین پنالتی‌زن تیمش دانسته است. در تیم ما در زمان حضورم در هامبورگ، بوت دروازه‌بان‌مان هم بهترین پنالتی‌زن تیم ما بود و یادم هست که در یک فصل موفق شد ۱۰ گل از روی نقطه پنالتی برای هامبورگ بزند، بنابراین در صورت آمادگی دروازه‌بان برای پنالتی زدن، سپردن پنالتی به یک دروازه‌بان چیز عجیبی نیست.

شبیه‌سازی کنیم

تیم ملی ایران هنوز با تیم بزرگی بازی نکرده و در این بین شاید روسیه بهترین حریف ما محسوب شود. به همین دلیل بعد از آنکه گروه‌مان مشخص شد، باید شبیه‌سازی کنیم؛ مثلاً اگر با آلمان در یک گروه قرار گرفتیم، باید با تیم قدرتمندی نظیر فرانسه بازی کنیم و یا اگر با تیم آفریقایی همگروه شدیم، باید با تیمی از این قاره بازی کنیم.

حتماً باید تمدید کنند

عملکرد برانکو در چند فصل حضورش در پرسپولیس عالی بوده و مربی کروات انصافاً پرسپولیس را به ثبات خوبی رسانده است، به همین دلیل باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر با او تمدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج