۶۳۸۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۸ یاغی قصد ترک اصفهان را دارند

جباری از چین پیشنهاد دارد؟

هر چند سرپرست جدید باشگاه سپاهان با قاطعیت اعلام کرده خبر جدایی زودهنگام مجتبی جباری از این تیم شایعه است و او تا پایان قراردادش در سپاهان می ماند اما نزدیکان این بازیکن می گویند جباری تصمیمش را گرفته و حتی وسایلش را هم برای بازگشت به تهران جمع و جور کرده است.

جباری از چین پیشنهاد دارد؟

روزنامه تماشا: هر چند سرپرست جدید باشگاه سپاهان با قاطعیت اعلام کرده خبر جدایی زودهنگام مجتبی جباری از این تیم شایعه است و او تا پایان قراردادش در سپاهان می ماند اما نزدیکان این بازیکن می گویند جباری تصمیمش را گرفته و حتی وسایلش را هم برای بازگشت به تهران جمع و جور کرده است.

به گزارش قانون آنلاین، گویا انتقادات تند و تیز هواداران تیم اصفهانی از جباری، تشویق مکرر محرم نویدکیا در ورزشگاه و برخی بدقولی های مالی باشگاه شماره هشت را مجاب به ترک اصفهان کرده است. در این میان اما شایعه بازگشت جباری به استقلال در نیم فصل هم صحت ندارد و نزدیکان او خبر از حضورش در یک تیم خارجی می دهند.

جباری از چین پیشنهاد دارد؟

جباری اگر بخواهد برای استقلال یا هر تیم ایرانی دیگری بازی کند باید تا نیم فصل بیرون بنشیند، از طرفی او پیش از این اعلام کرده بود تا زمانی که فتح الله زاده در استقلال باشد به این تیم برنمی گردد و اکنون مایل نیست پس از ناکامی در سپاهان این ادعایش را هم زیر پا بگذارد.

شماره هشت سابق استقلال در فصل نقل و انتقالات از یک تیم چینی هم پیشنهاد داشت اما به دلیل بعد مسافت و رفت و برگشت های پیاپی برای حضور در اردوهای تیم ملی در سال قبل از جام جهانی، در نهایت به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و راهی اصفهان شد. با توجه به اینکه آغاز لیگ چین با نیم فصل فوتبال ایران همزمان است، این پیشنهاد هنوز برای جباری پابرجاست و گفته می شود او قصد دارد قبل از پایان نیم فصل فوتبال ایران در اردوهای تیم چینی شرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج