۶۳۸۹۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لینه کر: بلاتر رئیس فیفا بود به روسیه نمی‌آمدم

یکی از دو مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چهره سرشناس فوتبال انگلیس است که این روزها یکی از مفسران مطرح شبکه های ورزشی دنیا نیز هست.

ورزش سه: یکی از دو مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چهره سرشناس فوتبال انگلیس است که این روزها یکی از مفسران مطرح شبکه های ورزشی دنیا نیز هست.

در کنار ماریا کوماندیانا مجری و مدل معروف روس که قرار است مراسم قرعه کشی را اجرا کند مقامات روس از گری لینه کر ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی انگلیس و مفسر مشهور شبکه ورزشی اسکای و بین اسپورت هم به عنوان دومین مجری دعوت به عمل آوردند.

گری لینه کر که عصر دیروز وارد مسکو شد تا در هتل ویژه خود اسکان پیدا کند در بدو ورود به پایتخت روسیه در گفتگو با خبرنگاران حرف های جنجالی زیادی زد و مدعی شد اگر رئیس سابق فیفا و همکارانش هنوز بر مسند کار بودند به هیچ عنوان گام به مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نمی گذاشت و ترجیح می داد در خانه باشد تا روی سن سالن قرعه کشی.

ستاره سابق انگلیس گفت: « شک نکنید اگر بلاتر و همکارانش همچنان بر مسند قدرت بودند و فیفا با افکار آنها اداره می شد امروز من را در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 نمی دیدید؛ اما خوشبختانه دیگر خبری از آنها نیست ». لینه کر با تاکید بر این که فوتبال برای پیشرفت همچنان به تغییرات بیشتری در پست های مدیریتی فیفا نیاز دارد ابراز امیدواری کرد روسیه شاهد یکی از بهترین جام های جهانی تاریخ باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج