۶۳۸۹۷۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شفر: کمک‌ داور، برنده بازی بود

وینفرد شفر گفت: باید پیکان را می‌بردیم چون تیم برتر زمین بودیم و اکنون ناراضی هستیم.

خبرگزاری تسنیم: وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال پس از دیدار تیمش مقابل پیکان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: ما مقابل تیم سوم لیگ بازی کردیم و باید این بازی را می‌بردیم چون تیم برتر زمین بودیم. در زدن ضربات آخر آن دقت کافی را نداشتیم. هر روز در تمرینات روی زدن ضربات آخر کار می‌کنیم اما همچنان این مشکل را داریم.

وی تصریح کرد: در این بازی کمک داور برنده و مرد اول بازی بود چون تشخیص اشتباه داور در اعلام پنالتی را تصحیح کرد. از او تشکر می‌کنم. کمک داور 5 متر با صحنه پنالتی اعلام شده فاصله داشت در حالی که داور در فاصله 10 متری صحنه اعلام پنالتی کرد. من بار دیگر تشکر می‌کنم از کمک داور چرا که او تصمیم واقعاً شجاعانه‌ای گرفت. قضاوت در فوتبال بسیار سخت است.

سرمربی استقلال یادآور شد: امروز روزبه‌ چشمی شانس آورد که پایش نشکست، خطایی که بازیکن پیکان روی او مرتکب شد می‌توانست پای روزبه را بشکند و این بازیکن پیراهن تیم ملی را از دست بدهد. اتفاقی که نزدیک بود در مشهد هم رخ دهد. سلامتی مهمترین مسئله در فوتبال است و بازیکنان باید مراقب سلامتی همدیگر باشند. امیدوارم این آخرین باری باشد که شاهد چنین صحنه‌هایی در بازی‌های‌مان هستیم.

شفر با تمجید از حریف گفت: پیکان تیم بسیار خوبی است اما ما امروز در جریان بازی توپ‌های زیادی لو دادیم دلیلش این بود که می‌خواستیم از خط دفاع بازی‌سازی کنیم. از این رو بازیکنان در رساندن توپ از خط هافبک به خط حمله برخی مواقع دچار اشتباه شدند که در چند صحنه باعث شد پیکان صاحب ضد حمله شود. در مواقعی که حریف با 11 بازیکن دفاع می‌کند لازم است در ارسال پاس‌های تند و تیز دقت بیشتری شود و ما هر روز روی این مسئله در تمرینات کار می‌کنیم. امروز گلی دریافت نکردیم و این خودش نکته مثبتی است اما در آن طرف گلی به ثمر نرساندیم که این نکته منفی است.

وی یادآور شد: بعضی از بازیکنان دادن پاس یک ضرب و دو ضرب را خیلی طولانی می‌کنند. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید سریع‌تر پاس بدهند. همه می‌گفتند پیکان تیم خوبی است، شاید همین مسئله هم روی بازیکنان تاثیرگذار بود. شاید بازیکنان ما نگران این موضوع بودند که اگر نتوانستیم ببریم، چه می‌شود. من به آنها گفتم که از دقیقه یک باید بازی را کنترل کنند. اگر پاس اول‌مان بد باشد، اگر پاس دوم‌مان بد باشد، توپ را لو می‌دهیم و همین توپ تبدیل به ضد حمله می‌شود برای حریف و در نتیجه عصبی می‌شویم.

شفر ادامه داد: بازیکنان ما باید با آرامش کار کنند. همچنین لیدر وسط زمین ما باید با بازیکنان دیگر صحبت کند که آرام باشد، استرس نداشته باشند و خوب بازی کنند. ما باید بدانیم که در فوتبال 90 دقیقه فرصت داریم برای گلزنی. وقتی نمی‌توانیم گل بزنیم باید توپ را برگردانیم به عقب، از عقب دوباره بازیسازی کنیم و به جلو ببریم. امید نورافکن خیلی خوب تلاش و بازی کرد. او بعضی وقت‌ها می‌توانست پاس بلند بدهد که پاس کوتاه می‌داد و بعضی وقت‌ها هم می‌توانست پاس کوتاه بدهد که پاس بلند می‌داد. او باید یاد بگیرد، قطعاً یاد می‌گیرد، چون بازیکن خوبی است.

سرمربی استقلال اظهار داشت: بازیکنان بزرگ‌تر باید با بازیکنان جوان‌تر صحبت کنند و به آنها بگویند که «عجله نکنید، آرامش داشته باشید و سربالا بازی کنید» ما باید تیم‌مان را برای دادن پاس نهایی به بازیکنان‌ آماده کینم. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که قبل از بازی به ما گفتند که «پیکان تیم خوبی است، امیدوار هستید که یک امتیاز از آنها بگیرید؟»، الان که بازی تمام شده و مساوی کردیم، می‌بینیم که ناراضی هستیم و یک امتیاز اصلاً برای ما کافی نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر مهدی

      خدا از تیم داوری نگذره که سر تیم پیکان رو بریدند داورهای استقلالی اگه همین صحنه تو محوطه پیکان اتفاق می افتاد چی میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج