جاباما
۶۳۹۱۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باهنر: برخی می‎خواهند تفکر داعش زنده بماند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حکومت ظاهری داعش به اعماق تاریخ پیوسته شده است، اما عده‌ای به دنبال زنده نگه‌داشتن تفکر آنان هستند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا باهنر صبح امروز در دیدار دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب آستان کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، پیروزی جبهه مقاومت را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: با به زیر کشیده شدن پرچم کفر، به حمدالله روحیه خوبی به جامعه تزریق شد که این پیروزی را باید به سردار حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

وی با بیان اینکه تفکر داعش هنوز ادامه دارد، افزود: حکومت ظاهری داعش به اعماق تاریخ پیوسته شده است، اما عده‌ای به دنبال زنده نگه‌داشتن تفکر آنان هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور به جنگ‌های نیابتی در منطقه اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل جنگ‌های نیابتی را راه‌اندازی کرده‌اند و کشوری مانند عربستان سعودی هم از آنان اطاعت می‌کند، جهان اسلام با وضعیت ناگواری روبه‌رو شده است.

وی تصریح کرد: انتظار ما از جامعه علمی اسلامی به‌ویژه حوزه علمیه این بوده که راه‌حل‌هایی را برای افزایش وحدت ارائه دهند تا جهان اسلام آماده پذیرش حکومت عدل امام عصر (عج) شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ۳۰ سال از تأسیس جامعه اسلامی مهندسین می‌گذرد، خاطرنشان کرد: جامعه مهندسین کشور در طول این ۳۰ سال خط و مشی ثابت مانند همگرایی و همراهی با حوزه علمیه داشته و تلاش کرده بین فرهیختگان جامعه گفت‌وگوی مدیرانه‌ای را دنبال کند.

وی به سیاست‌های مجموعه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور اشاره و ابراز کرد: سیاست‌های مجموعه و اعضای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور پرهیز از تندروی و متعادل حرکت کردن است تا بیشتر بتوانیم با همدلی کار کنیم و وحدت را افزایش دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج