۶۳۹۱۹۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ماجرای رها کردن دختر سه ساله در بیمارستان

معاون سازمان امداد و نجات با اشاره به فعالیت تیم‌های بازپیوند خانواده در هلال احمر گفت: این تیم‌ها در حادثه زمین‌لرزه در کرمانشاه موفق شدند ۶ نفر را به خانواده خود بازگردانند.

خبرگزاری فارس: معاون سازمان امداد و نجات با اشاره به فعالیت تیم‌های بازپیوند خانواده در هلال احمر گفت: این تیم‌ها در حادثه زمین‌لرزه در کرمانشاه موفق شدند ۶ نفر را به خانواده خود بازگردانند.

احمد سلطانی در ارتباط با فعالیت‌ تیم‌های بازپیوند خانواده در هلال‌احمر اظهار داشت: این تیم‌ها اصولاً در حوادث و بلایای ناشی از جنگ‌ها فعال هستند زیرا برخی از اعضای خانواده افراد، پناهنده یا آواره شده و از یکدیگر دور می‌شوند.

وی افزود: این تیم‌ها تلاش می‌کنند افرادی که از خانواده‌های خود دور شده و اطلاعی از یکدیگر ندارند را کمک کرده و آنها را به خانواده‌های‌شان بازگردانند.

معاون سازمان امداد و نجات به وقوع زمین‌لرزه در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در اثر این حادثه حجم آمار مصدومین بالا بود و این احتمال وجود داشت که برخی از مصدومان به شهرهای مختلف منتقل و از خانواده‌های خود جدا شده باشند.

سلطانی گفت: با فعالیت این تیم‌ها مشخص شد که ۶ نفر شامل سه خانم مسن، یک دختربچه ۳ ساله و دو مرد جوان از خانواده‌های خود جدا شده‌اند که تلاش توسط این تیم‌ها پس از اطلاع از وضعیت‌شان آغاز شد.

وی گفت: در زلزله کرمانشاه تیم‌های بازپیوند خانواده در استان‌های تهران، کرج، کردستان و کرمانشاه فعال شده و خوشبختانه همه این ۶ نفر به آغوش خانواده خود بازگشتند.

معاون سازمان امداد و نجات بابیان اینکه مردم در صورت مواجه شدن با چنین موضوعاتی باید به شعب هلال‌احمر مراجعه کرده یا با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند، گفت: پس از درج مشخصات و تهیه پرونده، تیم‌های بازپیوند بلافاصله فعال شده و اقدام لازم را جهت کمک به افراد آسیب‌دیده انجام می‌دهند.

وی به اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک دختربچه ۳ ساله توسط مادر خود در یکی از بیمارستان‌ها تنها مانده و رها شده بود، گفت: مردم باید اخبار دقیق را از منابع رسمی آن پیگیری کنند. در این حادثه دختربچه توسط مادر خود رها نشده بود و نیروهای هلال‌احمر و درواقع تیم‌های بازپیوند خانواده توانستند دختر را به آغوش مادر بازگردانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج