۶۳۹۳۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مراسم یادبود قربانیان سلاح شیمیایی در لاهه

همزمان با برگزاری بیست و دومین کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی، مراسم روز یابود قربانیان سلاح‌های شیمیایی با حضور سفرا، دیپلمات‌ها و هیات‌های شرکت‌کننده در این کنفرانس، در مقر سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه برگزار گردید.

خبرگزاری ایلنا: همزمان با برگزاری بیست و دومین کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی، مراسم روز یابود قربانیان سلاح‌های شیمیایی با حضور سفرا، دیپلمات‌ها و هیات‌های شرکت‌کننده در این کنفرانس، در مقر سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه برگزار گردید.

در این مراسم مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی، رئیس کنفرانس کشورهای عضو، معاون دبیرکل وزارت امور خارجه هلند و معاون شهردار لاهه با ایراد سخنانی ضمن تاکید بر لزوم بهره‌مندی از تجربیات تلخ گذشته، بر ضرورت اتخاذ اقدامات موثر و جدی به منظور مقابله با کاربرد سلاح‌های شیمیایی تاکید ورزیدند.
مراسم یادبود قربانیان سلاح شیمیایی در لاهه

احمد اوزومجو، مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی با اشاره به رنج و آلام قربانیان سلاح‌های شیمیایی گفت: این رنج، اهمیت رعایت و پایبندی قوی و مداوم نسبت به هنجارهای بین‌المللی مقابله با کاربرد سلاح‌های شیمیایی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی افزود: افزایش تلاش‌ها در راستای تحقق اهداف کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی و نشان دادن عدم تحمل نسبت به کاربرد سلاح‌های شیمیایی در هرجای دنیا، مسئولیت همگانی ما است.
مراسم یادبود قربانیان سلاح شیمیایی در لاهه

در پایان مراسم شرکت‌کنندگان با حضور در کنار بناهای یادبود قربانیان سلاح‌های شیمیایی نسبت به آنها ادای احترام کردند.

علیرضا جهانگیری، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران، به همراه سفیر و نماینده دائم عراق و مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی و با حضور شرکت‌کنندگان در مراسم با تقدیم گل به بناهای یادبود سردشت و حلبچه نسبت به قربانیان این سلاح‌ها در دو کشور ایران و عراق ادای احترام کردند. در این مراسم همچنین تعدادی از جانبازان، مصدومان و سازمان‌های غیردولتی فعال کشورمان در زمینه مقابله با سلاح‌های شیمیایی شرکت داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج