جاباما
۶۳۹۴۰
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

یک خبر مشکوک، زیر ذره بین رسانه های دنیا!

روایتی از اظهارات سرتیپ فضلی درباره تدریس شکار پهپاد در کتاب آمادگی دفاعی مدارس بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشته است. اظهاراتی که البته در یک خبرگزاری کمتر شناخته شده به نام دانا! و آن هم از قول یک روزنامه ایرانی و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده است.

یک خبر مشکوک، زیر ذره بین رسانه های دنیا!

روزنامه هفت صبح: روایتی از اظهارات سرتیپ فضلی درباره تدریس شکار پهپاد در کتاب آمادگی دفاعی مدارس بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشته است. اظهاراتی که البته در یک خبرگزاری کمتر شناخته شده به نام دانا! و آن هم از قول یک روزنامه ایرانی و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری نوشت: یک روزنامه ایرانی اعلام کرده است که سپاه پاسداران ایران قصد آموزش شکار هواپیماهای بدون سرنشین به دانش آموزان را دارد.

آسوشیتدپرس در این باره نوشت: سرتیپ علی فضلی، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران گفته است که این برنامه جدید به عنوان بخشی از درس «آمادگی دفاعی» در دبیرستان از سال تحصیلی جدید در مدارس تدریس خواهد شد. البته سرتیپ فضلی توضیح بیشتری نداده که چگونه به دانش آموزان آموزش ردیابی و پایین آوردن هواپیمای بدون سرنشین با هک سیستم های کامپیوتری ارائه خواهد شد.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشته است: ایران 170-RQ سنتینل هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده را در سال 2011 پس از وارد شدن به حریم هوایی ایران شکار کرد.

این خبر همچنین بازتاب گسترده ای در سایر رسانه ها از جمله «فاکس نیوز»، «ای بی سی»، «یو اس نیوز»، «نیوز لاند هرالد»، «اسکاتزمن» و ... داشته است.

یک خبر مشکوک، زیر ذره بین رسانه های دنیا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      درکتابهای آموزش وپرورش تغییرات زیادی رو میشه دید که محتوای کلی اونها نشون از آموزش مقابله، مبارزه، دورزدن دشمن و غیره داره، وقتی داستان دهقان فداکار جاشو به داستان دخترکی میده که درزمان جنگ هشت ساله توسط عراقیها کشته شده اونهم به خاطر اعتراض به اونها، خب معلومه که ترویج فرهنگ اعتراض به دشمن و مقابله با او ودرنهایت پیروزی بردشمن از اهداف اصلی مسئولان ماست که دارند به طور تدریجی در مغزکودکان و نوجوانان ایرانی وارد می کنند، فرهنگ بسیاری از کشورها علاوه برمقابله از صلح و دوستی هم حمایت می کنه اما درایران فقط درحرف هست که ازصلح صحبت می کنیم و بیشتر از گرفتن حق و مبارزه و کشته و شهید شدن حمایت می کنیم و این نوع تفکربایستی تغییرکنه

      پاسخ ها

      • شهروند

        تغییری در کار نیس بابک جان

      • بدون نام

        زیادی چرت و پرت میگی خدا رو شکر تو همه مسایل سیاسی فرهنگی اقتصادی اجتماعی تاریخی صاحب نظر هم هستی بابا افلاطون و مارکس و فروید و برژینسکی انقدر تز نداند که تو داری میدی

      • همراه آبی

        تفکر تو باید تغییر کنه آقای مثلا روشنفکر

      • babak

        جوابی برات ندارم کاربر فقط احساسم رو میگم که خیلی متاسفم برای خودم از داشتن هموطنانی چون تو

      • زهراخانوم

        کابر عزیز!من معمولا نظرات آقای بابک رو میخونم. نظراتشون نشون از عقل وشعور بالای ایشون داره.شما هم خوبه درمورد طرز صحبت وانتقاد کردنتون تجدید نظر کنید که بی جهت توهین نکنید...

      • بدون نام

        واقعا منم متاسفم و چون شمایی ارزش جواب دادن رو ندارین.کاملا با نظر بابک موافقم. چرا ما فک میکنیم همه دنیا با ما دشمنن؟ دشمن واقعی بیخ گوشمونه و خبر نداریم چطوری داریم به تاراج میریم.

    • kaka8

      شاید راست گفته باشن.آخه مطبوعات داخل زیاداز این مصاحبه های خیالی چاپ میکنن.

    • آرش

      بی خیال

    • ترسو

      وقتی که یک دختر بچه در زیرزمین خانه اورانیوم غنی !!!؟ میکند بقیه همبازی هایش هم باید بتوانند پهپاد شکار کنند ... حناق که نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • رضا

      ما هم باید یه نیسان بدون راننده بفرستیم آمریکا تا حساب کار دستشون بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج