۶۳۹۴۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سفر اروپایی تیلرسون با چاشنی ایران هراسی

وزیرخارجه آمریکا در نظر دارد تا به منظور تقویت همکاری های اروپا و کشورش و همچنین گفت و گو درباره موضوعاتی همچون، سوریه، ایران، لبنان، لیبی و کره شمالی به چند کشور قاره سبز سفر کند.

خبرگزاری ایرنا: وزیرخارجه آمریکا در نظر دارد تا به منظور تقویت همکاری های اروپا و کشورش و همچنین گفت و گو درباره موضوعاتی همچون، سوریه، ایران، لبنان، لیبی و کره شمالی به چند کشور قاره سبز سفر کند.

برنامه سفر رکس تیلرسون از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه به بلژیک، اتریش و فرانسه است تا در بروکسل با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو دیدار و در جلسه وزیران خارجه عضو ناتو شرکت کند.

در ماه گذشته نیز بروکسل میزبان وزیران دفاع عضو ناتو بود و جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا در آن شرکت کرد.

تیلرسون همچنین در بروکسل با مقام های ارشد بلژیک، فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی و وزیران خارجه ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد تا درباره همکاری ایالات متحده و این اتحادیه در مورد مسائل مهم جهانی تبادل نظر کند.

تیلرسون 16 آذر به وین می رود و در نشست وزیران خارجه «سازمان امنیت و همکاری در اروپا» که به ریاست سباستین کورز وزیر خارجه اتریش برگزار می شود، حضور می یابد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، تیلرسون همچنین با کورز دیدار دو جانبه خواهد داشت و درباره مبارزه با افراط گرایی و خشونت، جلوگیری از گسترش سلاح های هسته ای، گسترش اصلاحات دموکراتیک و اقتصادی در بالکان غربی و تقویت روابط تجاری دوجانبه، بحث و گفت وگو خواهد کرد.

وزیرخارجه آمریکا در روز پایانی سفرش به پاریس خواهد رفت تا با مقام های عالی آن کشور درباره مسایلی همچون سوریه، ایران، لبنان، لیبی و کره شمالی که آن را نگرانی مشترک دانسته اند و همچنین سایر موضوع های مورد علاقه دوجانبه گفت و گو کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج