۶۳۹۵۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم.

وب سایت تکراتو: در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم. عناوین این لیست تمام ژانرها و سبک‌ها را شامل می‌شوند و تمام سلیقه‌ها را نیز در بر می‌گیرند
۲۱. Framed

قیمت : ۳.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

یکی از غیر معمول‌ترین بازی‌ها که کلمات در آن جایی ندارند. در واقع یک کمیک نوآر که در آن از هیچ کلمه‌ای استفاده نشده و شخصیت‌های اصلی داستان در آن در عین فرار از قانون، یکدیگر را نیز فریب می‌دهند. گیم پلی Framed حرکت محور نیست و در اصل، محتوا محور است. شما باید هر صفحه را موشکافی کنید و مطمئن شوید که اتفاقات، در جهت فرار امن کاراکتر یا موارد دیگر پیش می‌رود. درست است که در ظاهر بازی جذابی به نظر می‌رسد، اما تا زمانی که آن را تجربه نکنید، نمی‌توانید عالی بودن واقعی آن را مورد مقایسه قرار دهید. همچنین، هدفون را نیز هنگام بازی فراموش نکنید. دنباله دوم بازی یعنی Framed ۲ نیز در ۲۰۱۷ برای iOS عرضه شد.


۲۲. Beholder

قیمت: ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

بازی پرطرفدار Beholder در کنار بازی‌های Replica و Papers, Please و This War of Mine شایسته تقدیر است. اتفاقات از این قرار است که شما به عنوان صاحبخانه یک آپارتمان، در حکومتی توتالیتاریسم، باید مستاجرهای خود را تحت نظارت قرار دهید؛ یعنی شغل شما جاسوسی آن‌ها برای دولت است. می‌توانید با توجه به قوانین دولت بازی را انتخاب کنید یا بطور محرمانه به افراد کمک کنید، هر چند که ریسک بزرگی است. توجه داشته باشید، هر عملی که انجام می‌دهید، عواقبی به دنبال دارد.


۲۳. Disney Crossy Road

قیمت : رایگان

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

بعید به نظر می‌رسید فرمول Crossy Road بتواند جای بهتر شدن داشته باشد، اما نسخه دیزنی می‌تواند به سرگرمی هر روز شما تبدیل شود! و حتی یکی از بهترین بازی های آیفون محسوب می‌شود. گیم پلی‌های متفاوتی در سطوحی متفاوت وجود دارد و تعداد کاراکترها نیز زیاد است. کاراکتر Hipster Whale نیز تاثیر زیادی داشته و نتیجه آن شگفت انگیز است!


۲۴. Out There

قیمت: ۳.۹۹ دلار
بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

بازی موبایل Out There درباره بقا و استراتژی است و در سفرهای بین ستاره‌ای، باید منابع خود را با دقت مدیریت کنید. جدا از این، این بازی روایت یک انزوای غریب و نهایی است؛ داستان آن درباره فضانوردی است که از خواب سرمایشی بیدار می‌شود و می‌فهمد که دیگر در مدار اطراف قمر مشتری یعنی گانمید نیست. در واقع حتی دیگر در منظومه شمسی هم نیست. او هم هیچ چیزی از جایی که هست، نمی‌داند و تنها همراه او، تکنولوژی بیگانه و غیر قابل اعتمادی است که او را راهنمایی می‌کند. باید در شرایط خطرناک با دقت عمل کنید و منابعتان را مدیریت کنید؛ چرا که با مرگ فضانورد، بازی تمام می‌شود. در عین حال هم هیچ راهی برای دانستن درستی راه خانه که به دنبالش می‌روید، وجود ندارد.


۲۵. Slayaway Camp

قیمت: ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

Slayaway Camp یک بازی پازل در سبک سوکوبان است، اما با مقداری تفاوت که آن را برجسته کرده است. شما نقش شخصیت شرور فیلم‌های اسلشر را بر عهده دارید و باید تمام نوجوانان کمپ تابستانی را به قتل برسانید! گرافیک آن نیز واکسلی است که آن را کارتونی و سرگرم کننده ساخته است. البته برخی مراحل دارای محدودیت یا ویژگی‌های خاصی هستند و همچنین می‌توانید با دریافت سکه، روش‌های ویژه به قتل رساندن را آنلاک کنید. به عنوان یک تجربه خون آلود، این بازی یک سرگرمی مطلق است.


۲۶. Lifeline

قیمت: ۱.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

Lifeline نمونه‌ای از ماجراجویی متنی است، اما از نوعی متفاوت و بهتر از آنچه قبلا امتحان کرده‌اید. شما در Lifeline شخصیت اصلی داستان را بازی نمی‌کنید و راهنمایی‌‌های شماست که تاثیرگذار است و حتی تصمیماتتان می‌تواند منجر به کشته شدن آن شود.

تیلور تنها بازمانده سقوط Varia در قمری بی حاصل در جایی در نزدیکی ستاره تاو نهنگ است و با پیدا کردن راه ارتباطی، توانسته فردی تنها راهی برای زنده ماندن پیدا کند که آن شما هستید. در عین حال که تیلور محیط بی رحم را مورد کاوش قرار می‌دهد، شما با تصمیم گیری‌هایتان می‌توانید به او کمک کنید و کاری که باید انجام دهد را بگویید. بخش چالش برانگیز، این است که هیچ یک از تصمیمات خوب نیستند و یک حرکت اشتباه می‌تواند تیلور را در مشکلی جدی بیندازد.

نکته جالب بازی، این است که در زمان واقعی طراحی شده و شما را با اعلان مطلع می‌کند و می‌توانید به تیلور پاسخ دهید و با او در تعامل باشید. از آن جایی که می‌دانیم، Lifeline اولین بازی موبایلی است که می‌توان با صفحه نمایش قفل نیز آن را بازی کرد. با اپل واچ نیز سازگار بوده و اعلان‌های تیلور از این طریق نیز قابل دریافت است. با شروع برقراری ارتباط با تیلور، Lifeline به طرز غافلگیر کننده‌ای غم‌ناک و دل شوره آور می‌شود؛ زمانی که می‌دانید امید برای زنده ماندن بسیار اندک است. اگر تصمیماتتان را بر اساس نکشتن تیلور برنامه ریزی کنید، ماجراجویی در Lifeline: Silent Night و Lifeline: Halfway to Infinity قابل ادامه دادن است.


۲۷. Crashlands

قیمت: ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

در Crashlands شما راننده یک کامیون فضایی را بازی می‌کنید که در سیاره‌ای بیگانه سقوط کرده است. این بازی بسیار سرگرم کننده خواهد بود.


۲۸. Xenowerk

قیمت: ۰.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

Xenowerk یک بازی شوتر دوال استیک با نمای بالا به پائین است که در آن آزمایشی علمی به نتیجه‌ای اشتباه رسیده و شما باید با طی کردن مراحل در یک مرکز علمی زیرزمینی به کاوش بپردازید و با سلاح‌های جدیدی که بدست می‌آورید، دشمنان را از راه بردارید و راهی برای خروج پیدا کنید. همچنین از تعدادی مهارت اضافی مانند انجماد دشمنانتان برخوردارید تا سرعت آن‌ها را کم کنید. موسیقی دلهره آور و مراحلی با تم تاریک، این بازی را وحشتناک کرده، اما در عین حال با وجود افکت‌های نوری و حرکات مداوم، آن را برای طرفداران بازی‌های اکشن مناسب ساخته است.


۲۹. Mushroom 11

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

این سکوبازی (پلتفرمر) مشابه هیچکدام از دیگر بازی‌های این سبک نیست. شما باید با هرس قسمت‌های خراب قارچ که باعث رشد خرابی‌ها می‌شود، مراحل را پشت سر هم طی کنید. با هرس‌های مداوم قارچ‌ها را تغییر شکل دهید تا با آن‌ها بتوانید پازل‌ها را حل کنید، ارگانیسم‌ها را جمع آوری کنید و به پایان برسید. Mushroom ۱۱ حرکتی هوشمندانه در سبک پلتفرمر محسوب می‌شود.


۳۰. Ridiculous Fishing

قیمت : ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۳)

در Ridiculous Fishing شما در کنار یک دریاچه ایستاده‌اید و باید تا می‌توانید، ماهی بگیرید. گیم پلی آن نیز سه بخش است. در اولین بخش، باید قلاب را پائین بیندازید و موبایلتان را به سمت راست یا چپ کج کنید تا با ماهی‌ها برخورد نکنید. وقتی که با ماهی برخورد کردید، طنابتان بالا می‌آید؛ پس بهتر است در بخش اول تا می‌توانید از آن‌ها دوری کنید و هر چه قلابتان را پائین‌تر بیندازید، ماهی با ارزش‌تر و تراکم آن‌ها نیز بیشتر است. سپس باید تا می‌توانید، در راه برگشت، با کج کردن دستگاه، این بار با ماهی‌ها برخورد کنید. زمانی که ماهی‌ها به سطح رسیدند، به هوا پرتاب می‌شوند که در اینجا باید با شلیک، آن‌ها را بگیرید و با دریافت سکه، قلاب بخرید و تفنگ‌تان را ارتقا دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج