۶۳۹۶۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم.

وب سایت تکراتو : در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۴۹ بازی برتر آی او اس برای آیفون و آیپد که تا سال ۲۰۱۷ عرضه شده‌اند، بپردازیم. عناوین این لیست تمام ژانرها و سبک‌ها را شامل می‌شوند و تمام سلیقه‌ها را نیز در بر می‌گیرند.
۳۱. Blackbox

قیمت : رایگان

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

یکی از مزایای گوشی‌های هوشمند، صفحه نمایش لمسی آن است. البته در Blackbox، اصلا با صفحه نمایش لمسی گوشی کاری ندارید، در عوض از دیگر سنسورهایی که موبایل به آن مجهز شده برای حل معماها و پازل‌ها استفاده می‌کنید؛ یعنی ژیروسکوپ، دوربین، میکروفون و شتاب سنج. Blackbox یکی دیگر از بهترین بازی های آیفون است که می‌توانید در سال ۲۰۱۷ به طور رایگان تهیه کنید.


۳۲. Ryan North's To Be or Not To Be

قیمت : ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

این گیم بوک ماجراجویی بسیار خنده دار و سرگرم کننده است که شما را با هملت، اوفلیا یا پادشاه هملت (که به عنوان روح، قتل خود را بررسی می‌کند) همراه می‌کند. می‌توانید داستان هملت را دنبال کنید یا یک ماجراجویی کاملا تازه را آغاز کنید که مربوط به پادشاه کلودیوس اهریمن است. طرح‌های این بازی توسط بهترین هنرمندان وب کامیک طراحی شده است.


۳۳. پک Rayman

قیمت : ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

Rayman: Jungle Run و Rayman: Fiesta Run هر دو از بهترین بازی های آیفون و موبایل به حساب می‌آیند و پر از جذابیت‌های رنگارنگ هستند. شخصیت ری‌من در حال دویدن است و شما باید با تپ یا فشردن صفحه نمایش با کنترل تک لمسی، کار را پیش ببرید. هدف هر مرحله نیز جمع آوری Lumها است که برای باز کردن مراحل جدید، کاراکترهای جدید و آرت‌وورک‌ها نیازشان دارید.


۳۴. Spaceteam

قیمت : رایگان

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

Spaceteam یک بازی چند نفره است که باید با دیگر افراد مشغول به بازی شوید و حتی می‌توان گفت، در نوع خود کم نظیر است. دستورالعمل‌ها بر روی موبایل یکی از افراد نشان داده می‌شود و در گوشی شخص دیگر، باید آن را کنترل کرد. دستورات باید با صدای بلند خوانده شود و کسی که دکمه مناسب را در گوشی خود می‌بیند، باید در زمان تعیین شده آن را اجرا کند، در غیر این صورت سفینه منفجر می‌شود.


۳۵. Dungeon Rushers

قیمت : ۳.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

Dungeon Rushers یک تجربه عالی در سبک نقش آفرینی است. شما با گشت و گذار در سیاهچاله‌ها باید با دشمنان مواجه شوید و با آن‌ها مبارزه کنید. در مجموع ۱۰ کاراکتر وجود دارد (که اکثرشان باید آنلاک شوند) و در هر بار بازی می‌توانید تا ۵ نفر را همراهی کنید و هر نفر نیز قابلیت اختصاصی خود را داراست و همچنین می‌توانید تجهیزات را نیز بسازید. علاوه بر این، می‌توانید نقشه خودتان را بسازید و بصورت بازیکن به بازیکن آن را اجرا کنید.


۳۶. Hidden Folks

قیمت : ۳.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

اگر فکر می‌کنید کتاب‌های ?Where's Wally جذاب هستند (کتابی که در آن دو تصویر مشابه پر از شلوغی وجود دارد و باید شخصیتی به نام والی را در آن پیدا کنید)، این بازی برای شما ساخته شده است. Hidden Folks نیز مشابه همان کتاب است و با موسیقی دلپذیرش جذاب‌تر شده است. این بازی تصاویری سیاه و سفید و طراحی شده با دست است که در آن باید هر چیزی که در زیر صفحه نمایش نشان داده می‌شود را پیدا کنید. البته تصاویر ایستا نیستند و برای برخی موارد باید با حرکت دادن، هدف مورد نظر را پیدا کنید.


۳۷. Severed

قیمت : ۶.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

می‌توان گفت هیچ چیز را مانند بازی‌های استودیو DrinkBox نمی‌توان یافت. ابتدا با Guacamelee و حال Severed که در آن شما یک جنگجوی تک دست با نام ساشا را بازی می‌کنید که در سرزمینی مملو از هیولاها به دنبال خانواده گمشده‌اش می‌گردد. با استفاده از اعضای بدن آن‌ها شما قوی‌تر خواهید شد و باید به دنبال خانواده ساشا بگردید.


۳۸. Miles & Kilo

قیمت: ۲.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

متاسفانه بازی کلاسیک و آرکید Wonder Boy برای موبایل در دسترس نیست.، اما Miles & Kilo را می‌توان مشابه آن یافت که کاراکتر آن در جزیره‌ای از هیولاها در گشت و گذار است و باید تکه‌های شکسته وسیله نقلیه‌اش را پیدا و میوه‌ها را جمع آوری کند. گیم پلی آن نیز تنها دارای دو دکمه برای پرش و حمله است. Miles & Kilo یکی از بهترین بازی های آیفون و آیپد است که در این سبک می‌توانید پیدا کنید.


۳۹. Sproggiwood

قیمت: ۴.۹۹ دلار

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

Sproggiwood دارای جذابیت زیادی است و دلیلش هم تنها هیولاهای ژله‌ای آن نیست. در این بازی روح یک کشاورز، به سرزمین Sproggi می‌رود و شما باید مشکلات این سرزمین را حل کنید. با وجود تلفیق زیبایی‌های هنری، دیالوگ‌های بامزه، ماجراها و سیاه چال‌های کوچک، سخت می‌شود Sproggiwood را کنار گذاشت و آن را امتحان نکرد.


۴۰. سری بازی‌های Kingdom Rush

قیمت : گوناگون

بهترین بازی‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ (۴)

بازار بازی‌های ژانر tower defense در موبایل اشباع شده است. اما اگر می‌خواهید فقط یک (سری) بازی در این سبک در گوشی خود داشته باشید، سری Kingdom Rush انتخاب مناسبی است. اولین نسخه بازی با عنوان Kingdom Rush، رایگان است؛ بنابراین می‌توانید با تجربه اولین عنوان، ببینید از آن خوشتان می‌آید یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج