۶۳۹۷۰۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فکری: امیدوارم زنگ تفریح نباشیم

ملی‌پوش پیشین ایران با بیان این‌که امتیاز گرفتن از تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام‌جهانی سخت است، گفت: شانس صعودمان بسیار پایین است ولی امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و برای حریفان زنگ تفریح نباشیم.

ایسنا: محمود فکری درباره هم‌گروهی ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام‌جهانی روسیه، اظهار کرد: گروه آسانی نداریم؛ اسپانیا جزو تیم‌های خوب دنیا است و فوتبال آن در حال حاضر مورد علاقه تمام مردم دنیا است. تیم‌ ملی این کشور می‌تواند یکی از تیم‌های ملی خوب جام‌جهانی باشد.

وی افزود: اسپانیا فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، فوتبالی که همراه با ظرافت، سرعت و زیبایی است. مطمئنا بازی سختی در جام‌جهانی برابر این تیم خواهیم داشت. شاید بازی مقابل اسپانیا برای بازیکنان و مردم ایران هیجان خاصی داشته باشد اما دیداری سخت خواهد بود. ما دوست داریم در رقابت‌های جام جهانی امتیاز بگیریم و حتی اگر بشود از گروه هم صعود کنیم ولی امتیاز گرفتن از تیمی مثل اسپانیا کار سختی است، البته می‌توانیم یک بازی قابل قبول مقابل این تیم انجام دهیم.

بازیکن پیشین تیم‌ ملی ایران درباره تیم پرتغال نیز خاطرنشان‌کرد: پرتغال تیم خوبی است ولی نسبت به اسپانیا ضعیف‌تر است، البته برای تیم ایران این بازی نیز سخت خواهد بود و مطمئنا در این دیدار هم امتیاز گرفتن کار سختی می‌تواند باشد.

وی در ارزیابی از تیم مراکش هم گفت: این تیم از یک کشور آفریقایی است و سبک فوتبال آن‌ها با فوتبال اروپا متفاوت است.مراکش هم از نظر فوتبالی، خیلی قوی‌تر از ما است و امتیاز گرفتن در این دیدار هم کار سختی است.

فکری بیان کرد: در مجموع امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و برای حریفان زنگ تفریح نباشیم و از بازی‌ها امتیاز بگیریم و اگر شانسی هم وجود داشته باشد، بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. شانس صعودمان بسیار پایین است ولی فوتبال است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و با کمی خودباوری و اعتماد به نفس بیش‌تر می‌توانیم نتیجه بگیریم. به هر حال صعود ما به مرحله بعدی جام‌جهانی غیرممکن هم نیست.

او افزود: اگر تا ماه‌های باقی‌مانده به آغاز جام‌جهانی بتوانیم بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ داشته باشیم، شاید همین باعث شود که تیم‌ملی به خودباوری بیش‌تری برسد و در جام جهانی بازی با تیم‌های اسپانیا و پرتغال برای ما یک بازی تدارکاتی محسوب نشود و اسم این تیم‌ها برای ما سنگین نباشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: بازی‌های تدارکاتی که ما انجام می‌دهیم، مناسب حضور در جام جهانی نیستند و اگر فدراسیون برنامه‌ای داشته باشد که تیم‌ملی با تیم‌های بزرگ بازی کند، این موضوع بسیار در عملکردمان تاثیرگذار خواهد بود و مطمئنا در جام جهانی، زنگ تفریح تیم‌ها نخواهیم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرمولی داری یااینکه می توانی کاری کنی که زنگ تفریح نباشیم حرافی راشروع نکنیدعزیزی ارام شدیکی جدیدپیداشد

    • بدون نام

      آخه تو هم شدی کارشناس؟؟پرتغال قهرمان اروپاست وبهترین بازیکن جهان رو داره.نظر احمقانه نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج