۶۳۹۷۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لطیفی: خونه به خونه تیم قابل احترامی است

سرمربی تیم فوتبال اکسین گفت: به شخصه به اصفهانیان رئیس کمیته داوران تماس گرفتم و خواهش کردم که راجع به داورانی که انتخاب می‌کنند بسیار دقت کنند.

خبرگزاری فارس: علی لطیفی در خصوص بازی مقابل خونه به خونه در هفته شانزدهم لیگ دسته اول، اظهار داشت: اول به جای اینکه راجع به بازی صحبت کنم، لازم است چند نکته‌ای را خاطرنشان کنم. در این چند هفته که ما در لیگ دسته اول بازی کردیم، مشکلات زیادی داشتیم. با توجه به اینکه ۹۰ درصد از تیم تغییر کرده و همچنین از لحاظ مالی شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته داریم، اما با همه این شرایط تا به اینجا جزو تیم‌هایی هستیم که مدعی صعود به لیگ برتر هستیم. خیلی‌ها معتقد بودند که ما جزو تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر هستیم. اما الان متوجه هستیم که در چه جایگاهی قرار داریم. ۲۵ امتیاز کسب کردیم و این اتفاق با تلاش بچه‌ها و کادر فنی رخ داده و خوشحالم که در این جایگاه قرار داریم. مطمئنا بازی به بازی به دنبال این هستیم که پیروز شویم و حتی جایگاه‌مان را در لیگ یک بهتر کنیم.

وی در ادامه در خصوص داوری‌های لیگ یک اظهار داشت: اگر بروید با کارشناسان داوری فوتبال صحبت کنید متوجه می‌شوید چقدر داوران در لیگ یک به ضرر اکسین البرز سوت زده اند. بیش از ۱۰ پنالتی مسلم برای ما گرفته نشده است. حتی یک گل هم که سالم بوده متاسفانه داور به ضرر ما سوت زده است. باید بگویم اشتباهات داوری فاجعه‌بار به ضرر تیم اکسین البرز بوده. طبق صحبت‌های کارشناسان ۱۲ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری تیم اکسین از دست داده است. باید بگویم اینقدر اشتباهات داوری واضح بوده که حتی بازیکن حریف به صورت اسپک توپ را زده و فکر کرده در حال والیبال بازی کردن است اما متاسفانه داور ادامه بازی را اعلام کرده است. حتی در برنامه‌های تلویزیونی کارشناسان معتقد بودند که داور به ضرر اکسین سوت می‌زند.

لطیفی در ادامه تاکید کرد: در این ۱۶ هفته حتی یک بار هم به نفع ما داور سوت نزده است اما تیم‌هایی هستند که داوری به نفع آنها قضاوت کرده است. من نمی‌خواهم بگویم قصد و قرضی وجود دارد ولی متاسفانه این اشتباهات سهوی به نفع ما نبوده و همه‌اش به ضرر اکسین سوت زده شد.

سرمربی تیم اکسین در ادامه گفت: به شخصه به اصفهانیان رئیس کمیته داوران تماس گرفتم و خواهش کردم که راجع به داورانی که انتخاب می‌کنند بسیار دقت کنند. از داورانی استفاده کنند که سالم باشند و داوری انتخاب شود که اسیرجو بازی قرار نگیرد. متاسفانه بعضی داوران هستند ذات سالمی دارند ولی اسیر جو مدیران و هواداران قرار بگیرد و ممکن است به ضرر تیمی سوت بزند.

لطیفی در پایان در خصوص بازی با خونه به خونه اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل خونه به خونه داریم. این تیم در ۸ بازی گذشته خود یک گل خورده و باختی نداشته است. این نشان می‌دهد که تیم قابل احترامی است. با توجه به بضاعت و امکاناتی که داریم به دنبال این هستیم که بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دهیم. ما به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم. انشالله با تلاش بازیکنان این اتفاق بیفتد. سعی می‌کنیم نقاط قوت خونه به خونه را خنثی کنیم و به دنبال این هستیم که از نقاط ضعف تیم به نحو احسن استفاده کنیم. فقط امیدوار هستم داوری در بازی فردا تاثیرگذار نباشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج