۶۳۹۸۲۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

چند خبر از صدا و سیما

سریال پایتخت ۵ در حال آماده سازی برای پخش نوروزی است.

بانی فیلم: به گزارش رسیده، پنجمین فصل از سریال پرمخاطب پایتخت بعد از تمام تصویربرداری، در حال حاضر در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و آماده پخش از رسانه ملی در نوروز۹۷ می شود.

کار تدوین پایتخت۵ هم توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح روزهای پایانی خود را می گذراند و فرامرز ابوالصدق نیز صداگذاری کار را انجام می دهد.
چند خبر از صدا و سیما

جلوه های ویژه بصری سریال نیز توسط فرید فصیحی در حال انجام است و موسیقی این سری نیز مانند فصل های گذشته پایتخت توسط آریا عظیمی‌نژاد ساخته خواهد شد.

سریال پایتخت ۵ به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن رسانه ملی رود.

ادای دین به «شهدای اهل سنت» در شبکه مستند

مستند سینمایی «شهدای اهل سنت» روایتی از وحدت شیعه و سنی در دفاع از کشور به مناسبت هفته وحدت در جدول پخش شبکه مستند سیما قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، این مستند که در ۶ اپیزود، توسط ۶ کارگردان، در ۶ استان و درباره ۶ شهید از شهدای گرانقدر اهل سنت ساخته شده، از امروز ۱۱ آذر جدول پخش شبکه مستند سیما قرارگرفته و تا پنجشنبه ۱۶ آذر ساعت ۱۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.

محمدعلی شعبانی در استان گلستان، حسن قهرمانی در استان اردبیل، محمدعلی رخشانی در استان سیستان و بلوچستان، پیمان نهان قدرتی در استان کردستان، ماکان عاشوری در استان گیلان و سید سجاد آوینی در استان هرمزگان اپیزودهای «شهدای اهل سنت» را ساخته‌اند.

این مستند به نقش پررنگ شهدای اهل تسنن در ۸ سال دفاع مقدس و حضور برادران و خواهران سنی در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب به‌عنوان نکته‌ای که کمتر به آن توجه شده، می‌پردازد.

مجموعه مستند «شهدای اهل سنت» محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است و پژمان لشگری پور طراح و تهیه‌کننده آن است.

دوربین در امتداد فلق به روستای محرومی در کازرون رسید

درامتداد فلق به کارگردانی جواد مزدآبادی امروز به روستای مشتان از توابع بخش مرکزی شهرستان کازرون در استان فارس رفته و فعالیت های حجت الاسلام سید جلال شفیعی را به تصویر کشیده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، این روحانی جوان با توجه به حرفه های مختلفی که در آنها مهارت دارد همچون جوشکاری، نگهداری از درختان نخل و… در همه امور کمک بزرگی برای روستاییان می باشد. از مهمترین فعالیت های او می توان به گسترش پرورش مرغ بومی منطقه اشاره کرد که موجب ایجاد اشتغال برای بسیاری از اهالی و به تبع آن پیشگیری از مهاجرت مهاجرت به شهرها گردیده است. از دیگر فعالیت های او پرورش درخت کُنار در حاشیه شهر و پای کوه برای حفظ و سالم سازی محیط زیست می باشد.
مجموعه در امتداد فلق به تهیه کنندگی مهران رستمی، محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان تبلیغات اسلامی است که امروز ۱۱ آذر حوالی ساعت ۱۶:۲۰ روی آنتن می رود.

گزارش ۱۰۰ روز نوبخت از عملکرد سازمان برنامه و بودجه امشب از شبکه یک

رییس سازمان برنامه و بودجه امشب به شبکه یک سیما می آید.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، ارائه گزارش از عملکرد ۱۰۰ روزه دولت در بخش سازمان برنامه و بودجه کشور محور گفتگوی محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور در برنامه امشب ۱۱ آذر نگاه یک خواهد بود.
برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، امشب پس از سریال شبانگاهی از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.

گفتگوی زنده تلویزیونی علی لاریجانی به مناسبت روز مجلس امشب
به مناسبت روز ملی مجلس، علی لاریجانی امشب با مردم گفتگو می کند.
به گزارش روابط عمومی شبکه یک، رییس مجلس شورای اسلامی امشب ۱۱ آذر پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از طریق شبکه یک سیما با بینندگان گفتگو خواهد کرد.

مستند مسابقه «ضد گلوله» را در شبکه نسیم تماشا کنید

مستند مسابقه «ضد گلوله» پس از پخش موفق در شبکه مستند، از امشب ساعت ۲۰ در شبکه نسیم پخش می گردد.

به گزارش رسیده، مستند مسابقه «ضد گلوله» از امشب ساعت ۲۰ به صورت یک شب در میان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مستند مسابقه «ضد گلوله» که از تولیدات جذاب در ژانر «ریالیتی شو» که از اسفند ماه سال گذشته در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال فیلمبرداری است و به صورت همزمان تدوین آن انجام می شود با حضور ۲۰ تیم ۵ نفره اجرا می شود.

این مسابقه تلویزیونی با سنجش قابلیت های رزمی، هوش هیجانی و کار گروهی مسابقه دهندگان در قالب یک مبارزه واقعی انجام می شود و در هر مرحله بر اساس امتیازتی که هر تیم کسب می کند، برنده مسابقه تعیین می شود.

فرآیند مسابقه از مراحل مختلفی تشکیل شده است که یک بخش مهم آن را جنگ در میدان نبرد تشکیل می دهد. استفاده از سامانه لیزری از نکات بدیع این مسابقه است که در آن شرکت کنندگان با استفاده از آن و با هدف قرار دادن حریف تلاش می کنند امتیازات بیشتری را کسب نمایند.

«ضد گلوله» در ۱۰ سری ۵ قسمتی تهیه می شود و در پایان نفرات برگزیده هر سری از مسابقه در دو تیم در برابر هم صف آرایی می کنند و مرحله فینال را بازی می کنند.

این مسابقه به کارگردانی مهدی ماهان و مجید عزیزی کارگردانی می شود که پیش از این سابقه حضور در تیم تولید مستند مسابقه «فرمانده» را در کارنامه خود داشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج