۶۳۹۹۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تلاش‌های ریدلی اسکات برای رسیدن فیلمش به جوایز گلدن گلوب

نمایش نسخه ناتمام «همه پول‌های دنیا»

ریدلی اسکات درباره تصمیم جسورانه‌اش برای فیلم‌برداری تمام صحنه‌های حضور کوین اسپیسی در فیلم جدیدش و استفاده از کریستوفر پلامر به جای او (درست چند هفته مانده به اکران فیلم) می‌گوید: «من با سرعت آذرخش حرکت می‌کنم.»

بانی فیلم: ریدلی اسکات درباره تصمیم جسورانه‌اش برای فیلم‌برداری تمام صحنه‌های حضور کوین اسپیسی در فیلم جدیدش و استفاده از کریستوفر پلامر به جای او (درست چند هفته مانده به اکران فیلم) می‌گوید: «من با سرعت آذرخش حرکت می‌کنم.»
نمایش نسخه ناتمام «همه پول‌های دنیا»
هنروتجربه به نقل از پلی‌لیست نوشت:در این شرایط کار برای گروه تولید فیلم سخت‌تر هم شده است و در حالی که اهدای جوایز مراسم‌ها و انجمن‌های مختلف آغاز شده، اسکات می‌خواهد هر طور که شده و حتی اگر از آسمان سنگ ببارد، فیلمش را برای رأی‌دهندگان مراسم گلدن گلوب به نمایش درآورد، حتی اگر هنوز کاملاً به پایان نرسیده باشد!

از این رو به گزارش «ورایتی» اعضای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که آرای‌شان باعث انتخاب نامزدهای گلدن گلوب می‌شود، چهارم دسامبر (سیزده آذر) می‌توانند فیلم را تماشا کنند. این نسخه به‌نوعی راف کات فیلم است چون هنوز فیلم‌برداری مجدد صحنه‌های تازه ادامه دارد. از آن‌جایی که آرا در روز هفتم دسامبر شمارش می‌شوند، اسکات می‌خواهد فیلمش حتماً به این رقابت برسد. سینمادوستان موفقیت‌های «مریخی» در جوایز گلدن گلوب را به‌خوبی به یاد دارند.

«همه پول‌های دنیا» ۲۲ دسامبر (اول دی) اکران می‌شود و اگر کسی دوست داشته باشد بخشی از صحنه‌های جدید با بازی پلامر را در کنار بازی اسپیسی در همان صحنه‌ها ببیند، می‌تواند در سایت ویمیئو به هدفش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج