۶۳۹۹۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مسابقات تکواندو فینال گرندپری

حذف هادی‌پور و صعود فرزان عاشورزاده

در روز نخست از مسابقات فینال گرندپری، آرمین هادی‌پور با شکست مقابل نماینده استرالیا از دور مسابقات کنار رفت و عاشورزاده در نخستین دیدار به برتری رسید.

خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۷ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر (هر وزن دو نماینده از هر کشور) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (شنبه - ۱۱ آذرماه) به وقت تهران در سالن «تریچویله» آبیجان ساحل عاج آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد.

امروز (شنبه) و در روز نخست این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۶۷+ کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در این روز به مصاف رقبای خود رفتند. فرازن عاشورزاده در نخستین مبارزه برابر «مکس کاتر»، تکواندوکار میدان دیده انگلیسی قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۱۲ به برتری برسد.

اما آرمین هادی‌پور، نماینده وزن اول المپیکی کشورمان در اولین مبارزه به مصاف «صفوان خلیل»، تکواندوکار باسابقه استرالیایی که از سال ۲۰۰۲ تاکنون حضور در میادین بسیاری را تجربه کرده و مدال‌های بسیاری را بدست آورده است، رفت و در دیداری حساس و نفسگیر نتیجه را ۹ بر ۷ واگذار کرد. با حذف هادی‌پور، فرزان عاشورزاده در دوم بعد به مصاف صفوان خلیل استرالیایی خواهد رفت.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی‌باک به‌عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به‌عنوان مربی و مهرداد یوسفی به‌عنوان مربی بدنساز است.

مسابقات فینال گرندپری G۸ است و به نفر اول هر وزن ۸۰ امتیاز، نفر دوم ۴۸ امتیاز و نفر سوم ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ تعلق می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج