۶۳۹۹۸۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

در انتظار دومین قرعه کشی مهم هفته؛

گروه مرگ برای باشگاه‌های ایرانی شکل می‌گیرد؟

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه تکلیف نمایندگان ایران را مشخص می کند.

ورزش سه: قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روز جمعه برگزار شد و حالا در فاصله کمتر از ۵ روز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد تا نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود در مرحله گروهی را بشناسند.

با توجه به شرایط خاص فدراسیون فوتبال آسیا، قرعه کشی مرحله گروهی این مسابقات با شرایط خاصی برگزار می شود که ابتدا در ادامه به بررسی مکانیزم این قرعه کشی خواهیم پرداخت.

در مرحله اول گوی از میان قهرمانان سه کشور ایران، قطر و امارات نام قهرمان یکی از این کشورها انتخاب خواهد شد و به ترتیب دیگر نمایندگان یکی از این سه کشور در گروه های چهارگانه و در جایگاه های A۱، B۲، C۳ و D۴ قرار می گیرند.

سه کشور ایران، قطر و امارات کشورهایی هستند که 3+1 سهمیه در فصل جاری مسابقات دارند و نماینده چهارم در صورت انتخاب در پلی آف در جایگاه چهارم قرار خواهند گرفت و در صورت شکست در دیدار پلی آف، تیم برتر به این جایگاه دست پیدا خواهد کرد.

گروه مرگ برای باشگاه‌های ایرانی شکل می‌گیرد؟

در مرحله دوم، باز هم از میان قهرمان سه کشور ایران، قطر و امارات یک گوی از گلدان خارج می شود و در جایگاه B۱ قرار می گیرد. دیگر نمایندگان این کشور به ترتیب در جایگاه های C۲ و D۳ قرار می گیرند و نماینده برنده دیدار نماینده چهارم این کشور در مرحله پلی آف به گروه اول و جایگاه A۴ منتقل می شود.
گروه مرگ برای باشگاه‌های ایرانی شکل می‌گیرد؟

در مرحله سوم، تنها قهرمان باقی مانده از میان سه کشور ایران، قطر و امارات مشخص می شود و در جایگاه های C۱، D۲ و A۳ قرار خواهند گرفت و باز هم برنده دیدار نماینده این کشور در دیدار پلی آف، در جایگاه B۴ جای می گیرد.
گروه مرگ برای باشگاه‌های ایرانی شکل می‌گیرد؟

قهرمان کشور عربستان یعنی الهلال در جایگاه D۱ قرار می گیرد اما برای مشخص شدن جایگاه تیم دوم کشور عربستان یعنی الاهلی دو سناریو وجود دارد:

سناریو اول می گوید که اگر قهرمان لیگ قطر در دو جایگاه A1 یا B1 قرار بگیرد، الاهلی در جایگاه A2 قرار می گیرد.

سناریو دوم می گوید که اگر قهرمان لیگ قطر در جایگاه C۱ قرار بگیرد، نماینده عربستان در جایگاه B۳ قرار خواهد گرفت.

در مرحله چهارم، قهرمان لیگ ازبکستان در یکی از دو جایگاه موجود در گروه A و B یعنی ( A2 یا B3) قرار می گیرد و همچنین برنده دیدار پلی آف شماره 4 میان دو کشور ازبکستان و اردن در جایگاه C4 قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب مطمئنا چهار تیم الدوحیل قطر، پرسپولیس ایران، الجزیره امارات و الهلال عربستان در یک گروه قرار نخواهند گرفت اما این احتمال وجود دارد که شاهد خلق گروه مرگ در مسابقات برای تیم های ایرانی باشیم.

به طور مثال پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ممکن است در صورت قرار گرفتن در صدر گروه دوم مسابقات، با الاهلی عربستان یا قهرمان لیگ ازبکستان، السد قطر و شاید العین امارات هم گروه شود.

همچنین اگر نام پرسپولیس به عنوان سومین گوی از گلدان خارج شود، استقلالی ها باید با الهلال عربستان هم گروه شوند و این احتمال وجود دارد که آبی های تهرانی با العین امارات در صورت موفقیت در مرحله پلی آف و السد قطر هم گروه شوند.

برای تراکتورسازی نیز احتمال قرعه مرگ وجود دارد و شاید نماینده تبریز با الدوحیل قطر، العین امارات و الاهلی عربستان هم گروه شود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۱۵ آذر ماه با حضور مدیر تیم و مدیران رسانه ای تیم های شرکت کننده در این مسابقات در مالزی برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شانس مارووووو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج