جاباما
۶۴۰۰۶۷
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه انصارالله یمن درباره حوادث صنعا

دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمنان این کشور بر روی فروپاشی یمن از داخل بعد از آنکه ارتش‌هایشان نتوانستند از خارج کاری کنند، حساب باز کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمنان این کشور بر روی فروپاشی یمن از داخل بعد از آنکه ارتش‌هایشان نتوانستند از خارج کاری کنند، حساب باز کرده‌اند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به حوادث اخیر صنعا و اظهارات رئیس‌جمهور پیشین این کشور، اعلام کرد که علی عبدالله صالح مسئول عواقب خواسته‌هایی عربستان و امارات از اوست.

انصارالله تأکید کرد که مقاومت مردم یمن و فداکاری‌های بزرگ آن‌ها در مقابله با دشمنان و محاصره این کشور و حجم توطئه علیه آن‌ها هر چقدر هم که باشد، هدر نخواهد رفت.

انصارالله علی عبدالله صالح را به عدم پایبندی به توافقات با انصارالله متهم و اعلام کرد، اینکه صالح به شراکتی که هرگز به آن اعتقادی نداشت، پشت کند، عجیب نیست؛ چراکه مواضع سابق وی تنها در حد حرف و حدیث بود و مشارکت عملی وی با ائتلاف متجاوز عربستان بوده است.

جنبش انصارالله یمن در این بیانیه تأکید کرده است که صالح و گروه آشوبگر وی از زمان امضای توافق مشارکت برای اداره امور کشور با هدف مقابله با متجاوزان و محاصره، مشارکتی نداشته و بلکه عکس آن عمل کرده است.

انصارالله همچنین علی عبدالله صالح را به ممانعت از فعالیت‌های دولت نجات ملی یمن، مقابله با متجاوزان و ایجاد فتنه در این کشور متهم کرده است.

جنبش انصارالله با بیان اینکه دین خود به خون شهدا را ادا خواهد کرد، تأکید کرد که کشوهای متجاوز به یمن هزینه حماقت خود را پرداخت خواهند کرد.

این جنبش افزود: صالح جسارت این را نداشت که در برابر متجاوزان سعودی، اماراتی، آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی موضع عملی اتخاذ کند.

انصارالله یمن تأکید کرد که همچنان روی عقلای باقی‌مانده کنگره مردمی یمن جهت ایفای نقش خود برای نجات حزب و کشورشان حساب باز کرده‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف ملیوها دلار که بیخود تو یمن واسه اینا خرج کردیم

    • بدون نام

      خدارو شکر بالاخره کار تروریستهای حوثی به پایان رسیده

    • بدون نام

      عبدالله صالح حس وطن پرستی دارد گورتان را گم کنید حوثی‌ های کودتا گر

    • بدون نام

      بنظر من صالح داره کار درست رو انجام میده و تازه سر عقل اومده

    • بدون نام

      از اینکه مردم گرسنه و بیمار یمن نجات پیدا میکنند مبارکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج