۶۴۰۱۲۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

رحیم پور ازغدی: ۲۰۳۰ یواشکی اجرا می شود

رحیم پور ازغدی: خبرهايي مي‌رسد كه دارند ماجراي ۲۰۳۰ را بدون عنوان ۲۰۳۰ و با عناوين ديگري پيگيري مي‌كنند، متأسفانه بدون اينكه سند ۲۰۳۰ را بخوانند، يا اينكه بدانند چه مي‌گويد از آن دفاع مي‌كردند از آنهايي كه مي‌گفتند از هر چيز كوتاه بياييم از ۲۰۳۰ كوتاه نمي‌آييم، پرسيديم اصلاً شما متن آن را خوانده‌ايد كه جوابي ندادند.

روزنامه جوان: ظاهر ماجرا تعامل‌هاي بين‌المللي و فعاليت‌هايي همگام با كشورهاي پيشرفته دنياست و حتي به‌عنوان دستاوردهايي ارزشمند رسانه‌اي مي‌شوند. چيزي شبيه توافق پاريس كه امريكا با تمام حواشي كه برايش به وجود آمد، از آن خارج شد يا سند توسعه پايدار موسوم به سند ۲۰۳۰ كه با ۱۷ هدفش تمامي ابعاد و زواياي اقتصادي، ‌اجتماعي، ‌سياسي و فرهنگي را در‌بر‌مي‌گيرد. همچنين توافقنامه‌هايي كه در قالب توافقات بهداشت و سلامت با اهدافي انسان‌دوستانه به ميدان مي‌آيد، نظير برنامه۹۰۹۰۹۰ براي كنترل همه‌گيري ايدز تا سال ۲۰۳۰. در اين ميان ماحصل توافق با صندوق بين‌المللي جمعيت در اجراي برنامه‌هاي تنظيم خانواده و تحديد نسل نمونه‌اي از دستاوردهاي چنين توافقاتي براي ملت ايران است.

جالب اينجاست كه نتايج حيرت‌آور اين برنامه هر چند ضربه‌اي سهمگين به پيكره جامعه ايران وارد كرد، اما آنقدر توانست رضايت صندوق جمعيت سازمان ملل را به دست آورد كه تنها جايزه بين‌المللي را به واسطه تحديد نسلي غير‌قابل‌جبران شامل حال ايران كرد. در برابر چنين روندي است كه رحيم‌ پور‌ازغدي، عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي معتقد است: ما شبه‌توافق‌هايي با سازمان ملل يا سازمان‌هاي بين‌المللي داريم كه مشكوك هستند، يا نفوذ هستند يا در حالت خوشبينانه از سوي غرب كنترل مي‌شوند. همچنان كه كبري خز‌علي، عضو شوراي فرهنگي اجتماعي زنان تصريح مي‌كند: ‌اسنادي نظير ۲۰۳۰ از طريق جريان نفوذ براي براندازي يا تبديل دولت و مجلس به ماشين امضاي عوامل نفوذي غرب برنامه‌هاي گسترده‌اي دارد، هر چند با هوشياري مردم و مسئولان اين جريان توفيق نخواهد يافت.

جريان «نفوذ» همچون موريانه‌اي مي‌تواند پايه‌هاي كشور را از درون سست كند و يكي از اصلي‌ترين مصاديق توطئه‌هاي دشمنان براي براندازي نظام است و مدت‌هاست رهبر معظم انقلاب درباره اين جريان و هوشياري در برابر آن هشدار داده‌اند. كبري خز‌علي عضو شوراي فرهنگي اجتماعي زنان در گفت‌وگو با «جوان» با اشاره به جريان نفوذ مي‌افزايد: شبكه نفوذي كه در بدنه اجرايي نظام با بازي با آمار و ‌تغيير نتايج تحقيقات تلاش مي‌كند تا مسئولان و تصميمات آنها را جهت‌دهي كند و به نفع خود تغيير دهد، مي‌تواند كشور را با چالش‌هايي جدي مواجه كند. وي زمينه‌سازي براي ورود و فعاليت شبكه نفوذ را در توجه افراطي به سياست‌هاي جهاني‌سازي مي‌داند؛ ‌سياست‌هايي كه نه فقط در برنامه‌هاي قبل از انقلاب مورد توجه قرار مي‌گرفت كه بعد از انقلاب نيز به‌رغم تمام توفيقات و خدمات نظام اسلامي سياست‌هاي برنامه اول تا ششم توسعه بر مبناي سياست‌هاي توسعه غربي يعني همان الگوي سكولار، ‌انسان‌محور و لذت‌محور تدوين شده است و هر قدر در اين راستا حركت كنيم، آثار و تبعات آن را بيشتر مي‌بينيم.

نفوذ در پايان‌نامه‌هاي دانشجويي

رحيم پورازغدي نيز با اشاره به نفوذ دشمنان در كشور و استفاده آنها از نخبگان و برخي از مسئولان براي اين موضوع تصريح مي‌كند: در دو، سه دهه اخير مي‌بينيم كه در برخي پايان‌نامه‌هاي دانشجويي اطلاعاتي جمع‌آوري شده كه سازمان‌هاي جاسوسي غرب به دنبال آن بوده و براي دستيابي به اين اطلاعات ميليون‌ها دلار خرج كرده و به آن نرسيده است و وقتي پيگيري مي‌كنيم، مي‌بينيم اين پايان‌نامه به درخواست يك دانشگاه در امريكا يا انگليس تهيه شده است. وي با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌اي مي‌افزايد: در اين ماجرا هم در ابتدا تحت‌عنوان كارهاي پژوهشي وارد شدند و بعد توانستند اسامي دانشمندان ما را به دست آورند و آنها را به شهادت رساندند.

ازغدي مي‌افزايد: نهادهاي امنيتي نسبت به مسئولاني كه تابعيت دو‌گانه دارند هشدار دادند، ولي آقايان گفتند ما اصلاً چنين مسئولاني نداريم، ولي بعد ديديم كه اسامي مختلفي از اين مسئولان بيرون آمد، متأسفانه روي اين مسائل هم حساس نيستند. به گفته وي خبرهايي مي‌رسد كه دارند ماجراي ۲۰۳۰ را بدون عنوان ۲۰۳۰ و با عناوين ديگري پيگيري مي‌كنند، متأسفانه بدون اينكه سند ۲۰۳۰ را بخوانند، يا اينكه بدانند چه مي‌گويد از آن دفاع مي‌كردند از آنهايي كه مي‌گفتند از هر چيز كوتاه بياييم از ۲۰۳۰ كوتاه نمي‌آييم، پرسيديم اصلاً شما متن آن را خوانده‌ايد كه جوابي ندادند.

اين عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي معتقد است: ما شبه توافق‌هايي با سازمان ملل يا سازمان‌هاي بين‌المللي داريم كه مشكوك هستند، يا نفوذ هستند يا در حالت خوشبينانه از سوي غرب كنترل مي‌شوند. وي تأكيد مي‌كند: برخي قرادادها با عناوين قشنگ هستند كه گزارش نهايي آنها در اختيار هيچ نهادي در كشور قرار نگرفت و حتي در سايت يونسكو نيز قرار داده نشد، پس حق شفافيت و دستيابي به اطلاعات چه مي‌شود؟

اجراي قدم به قدم سند براندازي نظام

خزعلي هم با برشمردن مصاديق مختلف آسيب‌هاي اجتماعي از طلاق گرفته تا اعتياد، كاهش ازدواج و فساد و تأكيد رهبر انقلاب به مقابله با اين آسيب‌ها خاطر نشان مي‌كند: ‌بررسي عملكرد وزارت بهداشت و بهزيستي به عنوان دو متولي اصلي مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي نشان مي‌دهد به جاي آموزش و تقويت مهارت‌ها براي مقابله با تهديدات، عكس آن عمل شده است و طبق دستور سند ۲۰۳۰ آموزش جنسي در مدارس در دستور كار وزارتين بهداشت و آموزش‌و‌پرورش قرار گرفته است. اين آموزش‌ها موجب حيازدايي و بلوغ زودرس مي‌شود و از سوي ديگر با تلاش براي افزايش سن ازدواج و با وجود تحريكات گسترده بيروني با معضلاتي جدي مواجه خواهيم شد. وي همچنين با اشاره به به اولويت‌دهي بي‌ضابطه زنان براي اشتغال مي‌افزايد: ‌من شما را به سند براندازي نظام كه به دستور امريكا و مدير مركز ايرانيان ساكن امريكا دو سال پيش در روزنامه وال‌استريت ژورنال منتشر شد، ارجاع مي‌دهم. در اين سند دقيقا تأكيد مي‌شود: بايد نقشه راه داشته باشيم و با حمايت مخالفان نظام ديپلماسي عمومي را تغيير دهيم و با ادعاي نابرابري زن و مرد و تبعيض عليه زنان تضاد را در جامعه ايران دامن بزنيم. موضوعاتي نظير بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها هم در همين راستاست.

وي با اشاره به اهداف و شاخص‌هاي خرد سند 2030 در ترويج فحشا مي‌افزايد: ‌همه اين اقدامات نشان مي‌دهد نفوذ با همه آثارش رسماً براي براندازي كار مي‌كند و در تلاش است تا با ايجاد دولت در سايه و با بودجه دولت براي براندازي نظام كار كند كه اين مسئله قطعاً مورد تأييد رئيس‌جمهور نيست، اما جريان نفوذ با همكاري آژانس‌هاي بين‌المللي در حال زمينه‌سازي براي اين براندازي است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جلال

      اقای ازغدی آنقدر توی کارش که استراتیژیست است خبره شده که قبل از اینکه دیگران تصمیمی یا طرحی رو پیشنهاد بدن، قبلا فکر آنها رو خونده و براش راهکار میده.

    • بدون نام

      پروفسور رحیم پور ،!!! تلویزیون و برخی رسانه های خاص برای سهرتت سنگ تمام گذاشتند توهم نشان دادی وفادار و وامدارشان هستی !!! پروفسور !!اگه همه صحبتها و نقل قول تان مثل 2030 باشد وا مصیبتا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج