۶۴۰۲۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برگزاری کنسرت همایون شجریان و پورناظری ها

بخشی از عوایدِ کنسرت «همایون شجریان و تهمورس و سهراب پورناظری» که قرار است از امروز – شنبه، یازدهم آذرماه- در تالار وزارت کشور برگزار شود، در اختیارِ زلزله‌زدگانِ غرب ایران قرار خواهد گرفت

خبرگزاری ایلنا: بخشی از عوایدِ کنسرت «همایون شجریان و تهمورس و سهراب پورناظری» در اختیارِ زلزله‌زدگانِ غرب ایران قرار خواهد گرفت. همچنین این هنرمندان تعدادی بلیت به صورتِ «همت عالی» در اختیار تعدادی از علاقه‌مندان می‌گذارند تا آن نیز در اختیارِ مردمِ آسیب‌دیده‌ی غرب کشور قرار گیرد.
برگزاری کنسرت همایون شجریان و پورناظری ها

«همایون شجریان» در این باره نوشته است: «دوستانِ گرامی از یازدهم آذرماه با کنسرتِ «ایرانِ من» در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و در کنار چند قطعه‌ی تازه، آثاری چون: چرا رفتی، ابر می‌بارد، آهای خبردار و ... را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

بخشی از عوایدِ این کنسرت و بلیت‌های اهدایی که به صورت همت عالی در اختیار تعدادی از علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و همچنین کمک‌های اسپانسرِ برنامه -شرکت «دوو»- برای رفع احتیاجاتِ آینده‌ی مصیبت‌دیدگانِ زلزله‌ی کرمانشاه، هزینه خواهد شد. کمپین «ایران من» نیز در همین راستا فعالیت‌ خواهد کرد. لازم به توضیح است جزییات هزینه‌کردِ کمک‌های مالی برای زلزله‌زدگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امید است ما نیز بتوانیم به اندازه‌ی قطره‌ای از دریای همدلی بی‌حد و مرز مردمِ «ایران من» دین خود را ادا کنیم.»

این کنسرت در روزهای یازدهم، دوازدهم، پانزدهم و شانزدهم آذرماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود و علاوه بر قطعاتِ جدیدی که برای اولین بار در این کنسرت اجرا می‌شود، قطعاتی از آلبوم‌های نه فرشته‌ام نه شیطان، رگِ خواب و آرایش غلیظ به اجرا درمی‌آید.

همایون شجریان و سهراب پورناظری تابستانِ سال جاری کنسرت- نمایش «سی» را روی صحنه برده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج