جاباما
۶۴۰۳۴۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آمار فروش آخر هفته به روایت پخش کنندگان

آغاز ناامید کننده چهار فیلم جدید در گیشه

با آغاز اکران چهار فیلم جدید از چهارشنبه هفته گذشته، فیلم‌های «آذر»، «شکلاتی» و «وقتی برگشتم» نتوانستند فروش قابل قبولی را در سینماهای کشور بدست آوردند.

آی سینما: با آغاز اکران چهار فیلم جدید از چهارشنبه هفته گذشته، فیلم‌های «آذر»، «شکلاتی» و «وقتی برگشتم» نتوانستند فروش قابل قبولی را در سینماهای کشور بدست آوردند. فیلم کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته توانست ۳۰۰ میلیون تومان فروش کند و برای سومین هفته پیاپی به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در گیشه آخر هفته تبدیل شود. از سوی کمدی «ثبت با سند برابر است» هم با پایان هفته گذشته توانست در آستانه فروش یک میلیارد تومانی قرار گیرد.

آذر

فیلم سینمایی «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای با بازی نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، پژمان جمشیدی و هومن سیدی از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام همایون امکانیان، از مسئولین نیکان فیلم، «آذر» در سه روز گذشته ۸۳ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرده است. اکران گسترده این فیلم هنوز در سینماهای شهرستان آغاز نشده است.

وقتی برگشتم

آخرین ساخته سینمایی وحید موساییان با بازی رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، احترام برومند، سروش صحت و... از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش سه روز اول «وقتی برگشتم» را ۵۰ میلیون تومان اعلام می‌کند.

شکلاتی

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق با بازی شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی و... در سه روز گذشته ۳۷ میلیون تومان فروش کرده است.

قاتل اهلی

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از اول آذرماه در سینماهای کشور اکران شد. بنا بر اعلام روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران»، «قاتل اهلی»، تا پایان شب گذشته ۷۰۰ میلیون تومان در تهران و ۳۰۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۹۸ و ۹۹ میلیون تومان فروش کرد. در آخرین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی، پرویز پرستویی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، پرویز پور حسینی، پگاه آهنگرانی و پولاد کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

ثبت با سند برابر است

کمدی «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی با بازی امين حيايي، مجيد صالحي، نيوشا ضيغمي، فرزاد حسني، سحر قريشي، الهام حميدي، علي مشهدي، سپند اميرسليماني، مهران رجبي، پوريا پورسرخ و محمدرضا شريفي نيا از اول آذر در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۷۰۷ میلیون تومان در تهران و ۲۵۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان درآمد کسب کرد تا فروش آن در آستانه یک میلیارد تومانی شدن قرار گیرد. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۰۵ و ۱۱۶ میلیون تومان فروش کرده است.

انزوا

فیلم سینمایی «انزوا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی با بازی امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری و... که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از نوزدهم آبان ماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۹۵ میلیون تومان فروش کرده است. «انزوا» در روزهای پایانی هفته گذشته در مجموع ۸ میلیون تومان در سینماهای تهران درآمد کسب کرد.

خالتور

کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان، با بازی محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی و محمدرضا هدایتی از دهم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. «خالتور» که این روزها به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شده است، بنا بر اعلام عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم» «خالتور» تا پایان شب گذشته سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۴۰ و ۱۶۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است.

خفه‌گی

فیلم سینمایی «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی با بازی نوید محمد زاده‏، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گرفت. این فیلم از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور اکران شد. فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته به ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در مجموع ۹۰ میلیون تومان فروش کرد.

زرد

فیلم سینمایی «زرد» ساخته مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست از دوازدهم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش کرده است. «زرد» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۴ و ۱۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

خانه دختر

فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی به تهیه کنندگی محمد شایسته از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم که نزدیک به سه سال توقیف بود، حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و رویا تیموریان بازی می‌کنند. این فیلم تا پایان شب گذشته ۲ میلیارد و ۸۳۱ میلیون تومان فروش کرده است. «خانه دختر» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در مجموع ۱۷ میلیون تومان فروش کرد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
آغاز ناامید کننده چهار فیلم جدید در گیشه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای مردم اینقدر پول بلیط سینما ندهید
      این فیلم ها به هیچ دردی نمی خوره
      اینها برای خالی کردن جیب شما و پر کردن جیب هنرپیشه های معلوم الحال ساخته می شود

      پاسخ ها

      • reza

        به روی چشم ای حکیم!

    • بدون نام

      باوجودفیلمهای هالیودی کی فیلم ایرانی میبینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج