۶۴۰۵۱۲
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

محمود صادقی: از آیت الله مکارم، عذرخواهی می‌کنم

نماینده مردم تهران سپس در پاسخ به سوالات دانشجویان و در جواب سوالی در خصوص اظهارات اخیر وی در مورد آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: در مقابل صحبت آیت الله مکارم در خصوص حضور زنان در ورزشگاه در توییتی در مورد یکی از اشخاص منتسب به ایشان سوالی کردم که بعد متوجه شدم این فرد با آیت الله نسبتی ندارد و از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه گیلان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه و با تقدیر از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گیلان بسیار زیباست اما نباید از فقر پنهان در این استان غافل شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال‌های گذشته روز مراسم دانشجو به اجرای برنامه بر روی مزار و برپایی برنامه‌هایی در حد "خاله شادونه" بود که امروز این روز به شایستگی گرامی داشته می‌شود.
محمود صادقی: از آیت الله مکارم، عذرخواهی می‌کنم

مشارکت بالا نشانه مردم سالاری نیست

وی با تاکید بر اینکه نگاه قانون اساسی دستوری و از بالا به پایین نیست گفت: ما با دو رویکرد متعارض مواجهیم؛اسلامی که با مردم سالاری هماهنگ نیست و دیگری اسلامی که رویکرد پیامبر است و همراه با مردم سالاری است.

عضو فراکسیون امید با تصریح بر اینکه نظام در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و... دارای اشکالات به صورت بنیادین است تاکید کرد: در حوزه فرهنگی روحیه استبدادی هنوز در جامعه وجود دارد و خدمات در کشور بیشتر به صورت دلالی است.

صادقی با تاکید بر اینکه انتخابات باید مشارکتی و رقابتی باشد نه تکلیفی اظهار داشت: همیشه مشارکت بالا نشان از دموکراسی پذیری و مردم سالاری نیست. انتخابات که یک روش دموکراسی است و من بعید می دانم کمک کرده باشد که از فرهنگ استبدادی دور شویم.

مبارزه با فساد جناح نمی شناسد

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه برای یک وام ازدواج چند ضامن می‌خواهند و چطور می شود ۱۲۰۰ میلیارد وام بدون ضامن داده می‌شود؟ گفت: تشکیل موسسه‌های بانکی باعث شده جامعه به سوی رباخواری برود.

صادقی با بیان اینکه کسانی داریم که پول مردم را می‌خورند و کسی زورش به آنها نمی‌رسد افزود: باید با فساد مبارزه شود و اصلاح طلب و اصولگرا هیچ فرقی در این زمینه ندارند.

از آیت الله مکارم شیرازی عذرخواهی می‌کنم

نماینده مردم تهران سپس در پاسخ به سوالات دانشجویان و در جواب سوالی در خصوص اظهارات اخیر وی در مورد آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: در مقابل صحبت آیت الله مکارم در خصوص حضور زنان در ورزشگاه در توییتی در مورد یکی از اشخاص منتسب به ایشان سوالی کردم که بعد متوجه شدم این فرد با آیت الله نسبتی ندارد و از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

اگر حصر نبود بسیاری از مشکلات نبود

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص رفع حصر اظهار داشت:در بسیاری از مکان‌هایی که حاضر می شوم مطالبه اول مردم رفع حصر است و اعتقاد دارم که اگر حصر نبود خیلی از مشکلات نبود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بالا بودن سن مسئولان نظام با بیان اینکه معتقدم جامعه باید پوست اندازی کند گفت: میانگین سن کابینه روحانی خوب نیست و با یک جوان تلاش کردند میانگین سن کابینه را نرمال کنند که این ممکن نیست.

مسئله حجاب، ورود زنان به ورزشگاه، فساد اقتصادی، دستگیری بردار معاون اول رئیس جمهور، تسخیر لانه جاسوسی و عملکرد دولت روحانی محور سوالاتی بود که دانشجویان دانشگاه گیلان از محمود صادقی پرسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا حصر باعث شد که در مقابل مشکلات بایستیم و به هیچکس باج ندهیم.

    • بدون نام

      چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

    • بینام

      به مرجع تقلید تهمت میزنه که دیده بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج