۶۴۰۵۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در دیدار کارگردان مستند "توران خانم" بامدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تاکید شد باغ کتاب آبروی تهران

جلسه شورای شهر در باغ کتاب تهران

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: باغ کتاب از ظرفیتهای بسیاری برخوردار است و می توان در قالب سازه مفاهیم مختلف علمی از جمله زیست شناسی، زمین شناسی، شیمی، فیزیک و ...را به کودکان و نوجوانان آموزش داد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا جعفری با تاکید بر اینکه باید ظرفیت بهره برداری از مجموعه سینمایی باغ کتاب تهران را برای مردم فراهم کرد،گفت: جامعه هنری با توجه به برد تاثیرگذار خود می تواند از این فضا به نحوه احسن در راستای افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی و ایجاد نشاط در میان کودکان و نوجوانان و شهروندان تهران بهره‌برداری کند.
جلسه شورای شهر در باغ کتاب تهران

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بچه‌ها در باغ کتاب می‌توانند مفاهیم علمی را که در کتابهای درسی می‌خوانند از نزدیک تجربه کنند، تصریح کرد: باغ کتاب مشوق خوبی برای کودکان در زمینه آموزش و رشد تفکر علمی در میان آنان است.

وی با بیان این مطلب که قرارگیری المان‌های سنتی ومدرن در کنار هم یکی از نقاط قوت باغ کتاب به شمار می‌آید،گفت: اقدامات ارزشمند انجام شده در باغ کتاب تهران مجموعه خوبی را برای حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان در این مکان فراهم کرده است.

به گفته مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، باغ کتاب ، پازلی ارزشمند در نگین فرهنگی پایتخت به‌شمار می آید و به همت جامعه هنری باید این مجموعه تبدیل به پاتوق فرهنگی و هنری شود.

به گزارش ایسنا غلامحسین غنی -عضو هیات مدیره شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران- در ادامه با تاکید بر اینکه باغ کتاب تهران مجموعه خوبی برای معرفی چهره‌های ملی در کنار چهره‌های بین المللی برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان است، گفت: با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در زمینه کودک و نوجوان می توان از این فضا به نحو مطلوب در زمینه آموزش و یادگیری بهره گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید تمامی کودکان و نوجوانان به طور یکسان از تسهیلات باغ کتاب بهره‌مند شوند،اظهارکرد: آشنایی با مشاهیر علمی وتلویزیونی از قابلیت‌های جذاب باغ کتاب برای کودکان و نوجوانان است و امیدواریم به همت هنرمندان کارکردهای متعدد ژاین مجموعه به شهروندان ما معرفی شود.

در ادامه این نشست مجتبی میرطهماسب - کارگردان مستند «توران خانم»- با اشاره به اینکه باغ کتاب تهران سرمایه فرهنگی پایتخت است، گفت: این مجموعه ارزشمند فرهنگی - هنری آبروی تهران است.

این کارگردان با اشاره به ضرورت توسعه زیر ساختهای فرهنگی - اجتماعی پایتخت طی سال‌های اخیر اظهارکرد: اقدامات صورت گرفته در این زمینه غیر قابل انکار است و به عبارتی باغ کتاب تهران مهمترین دستاورد شهرداری تهران به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باغ کتاب تهران ظرفیت خوبی را برای کودکان و نوجوانان در خصوص یادگیری و کتابخوانی فراهم خواهد کرد،گفت: این مجموعه فرهنگی - هنری فضای علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به مقوله کتاب و کتابخوانی را فراهم می کند.

کارگردان مستند «توران خانم» با تاکید بر اینکه در باغ کتاب تهران آموزش و بازی با یکدیگر تلفیق شده است تا کودکان و نوجوانان از کتاب خواندن و مطالعه لذت ببرند،اظهارکرد: مجموعه‌ها و بخش‌های جالب و دیدنی از جمله «باغ علم» مطابق با استانداردهای جهانی در این مجموعه برای کودکان و نوجوانان از سنین مختلف در نظر گرفته شده است تا از این طریق آنان به مطالعه و کسب علم و دانش علاقه‌مند شوند.

به گفته میرطهماسب باغ کتاب تهران، مجموعه ای است که بدون منفعت مادی و صرفا با رویکرد فرهنگی و با محوریت کتاب راه اندازی شده است و این امر جای تقدیر و تشکر از دست اندرکاران دارد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه بیشتر به ساخت مجسمه چهره‌های ملی داستان های کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: باید باغ کتاب تهران تبدیل به مرکز ثقل فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان شود و مامنی برای گردشگری هنری پایتخت باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، در پایان از مجتبی میر طهماسب - کارگردان مستند «توران خانم»- به خاطر حسن سلیقه و توانمندی متعهدانه و مسئولانه در نمایش زندگی چهره های فرهنگی با ارایه لوحی تقدیر به عمل آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج