۶۴۰۶۸۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ادامه ماجرای مربی کبدی و تکذیب یک ادعا

مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: اظهارات رحیم نژاد سرپرست اخراج شده تیم ملی کبدی بانوان و نائب رئیس اخراجی هیات بسکتبال استان گلستان در مورد هماهنگی حراست اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان جهت ورود مربی تیم تایلند به سالن مسابقات کذب محض است و ایشان باید در مراجع قضایی جوابگو باشد.

ایسنا: مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: اظهارات رحیم نژاد سرپرست اخراج شده تیم ملی کبدی بانوان و نائب رئیس اخراجی هیات بسکتبال استان گلستان در مورد هماهنگی حراست اداره کل با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان جهت ورود مربی تیم تایلند به سالن مسابقات کذب محض است و ایشان باید در مراجع قضایی جوابگو باشد.

ابراهیمی در ادامه توضیحات خود افزود: استان گلستان فقط موظف به آماده‌سازی محل مسابقات و اسکان و مابقی شرایط مسابقه بوده است و در موارد امنیتی و فنی مسابقات و اعضای تیم‌های شرکت کننده تصمیم گیرنده نیست و از حوزه اختیارات اداره کل خارج است. امیدوارم افرادی که در این شرایط بدون در نظر گرفتن وجدان خود اظهار نظر می‌کنند بدانند باید در محضر خداوند پاسخگو باشند.

وی افزود: در مورد این اظهار نظر کذب خانم رحیم نژاد مدارک کافی و فیلم نیز وجود دارد که به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد و ان‌شاءالله ایشان بتوانند این فرافکنی خود را توجیه کنند. اظهارات جهت‌دار اخیر خانم رحیم نژاد مشخص است که از کجا سرچشمه می گیرد و اداره کل ورزش وجوانان مطمئنا این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط یاد گرفتید اشتباهات و کم کاری هایتان را گردن این و اون بیندازید و با شکایت کردن از دیگران همه را ساکت کنید. آقایان بفرمایید کلمه حراست یعنی چی و چه کارهایی را به حراست واگذار میکنند؟

    • میشوبالا

      شرم بر فدراسیون مافیای کبدی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج