جاباما
۶۴۰۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقال جنجالی کاسیاس به بارسلونا؟

سه شنبه، ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا با آندونی زوبیارتا، مدیر ورزشی این تیم و خاویر فائوس یکی دیگر از مدیران باشگاه کاتالان جلسه ای تشکیل داده و در آن به بررسی احتمال خرید ایکر کاسیاس پرداخته اند.

انتقال جنجالی کاسیاس به بارسلونا؟

روزنامه تماشا: برنامه «تیکی تاکا» که سحرگاه چهارشنبه از کانال تلویزیونی انرژی پخش شد، حکایت از آن داشت که در روز سه شنبه، ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا با آندونی زوبیارتا، مدیر ورزشی این تیم و خاویر فائوس یکی دیگر از مدیران باشگاه کاتالان جلسه ای تشکیل داده و در آن به بررسی احتمال خرید ایکر کاسیاس پرداخته اند.

در اولین دیدار این فصل رئال مادرید در این فصل لالیگا در بازی با بتیس، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال کاسیاس را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد و دیگو لوپز را در درون دروازه گذاشت تا گمانه زنی ها در مورد جدایی احتمالی کاسیاس از رئال افزایش یابد. اینطور به نظر می رسد که او از شرایطش در این تیم راضی نیست و ممکن است این باشگاه را ترک کند.

انتقال جنجالی کاسیاس به بارسلونا؟

در این میان، رئیس بارسلونا، مدیر ورزشی این تیم و نیاب رئیس اقتصادی بارسلونا با تشکیل جلسه ای در روز سه شنبه، برای متقاعد کردن کاسیاس که قراردادش با رئال در سال ۲۰۱۷ به پایان می رسد برنامه هایی چیده اند تا به این ترتیب او را برای انتقال به بارسلونا راضی کنند.

طبق گزارش روزنامه «ال موندو دپورتیوو»، در برنامه تیکی تاکا به این نکته اشاره شد که به این ترتیب بارسایی ها یک ضربه کاری به رئال وارد خواهند کرد و به نحوی انتقام انتقال فیگو از بارسا به رئال را خواهند گرفت.

از سوی دیگر ممکن است این داستان با انتقال والدس به رئال مادرید دنبال شود چرا که والدس بارها و بارها اعلام کرده که این فصل، آخرین فصل حضورش در بارساست و هرگز هم از مقصد بعدی اش صحبتی به میان نیاورده است.

شوستر: رفتن کاسیاس قابل درک است

برند شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید که سابقه بازی در این تیم را هم دارد در پاسخ به سوال روزنامه اسپانیایی «مارکا» درباره آینده ایکر کاسیاس گفت: «اگر ایکر بخواهد از رئال برود، او را درک می کنم. هر چند نباید فراموش کرد که او سمبل رئال است. تصور کردن رائول در یک باشگاه دیگر غیرممکن بود. در مورد ایکر هم همینطور است اما امسال، سال جام جهانی است و او نمی تواند کل فصل را روی نیمکت بنشیند.

او باید بازی کند باید به یاد داشته باشیم که ایکر ابتدا به خاطر مصدومیت از ترکیب تیم کنار رفت و سرمربی جانشینی برای او پیدا کرد. به خاطر مصدومیت، بازیکن این حق را دارد که به تیم برگردد. دیگو لوپز برای رئال خوب کار کرده و تیم به او نیاز دارد. دروازه بان رئال بودن خیلی دشوار است و ایکر همان دروازه بان قبل است. بازیکنی به خوبی او نمی تواند در چنین شرایطی باشد. این مشکلی است که باشگاه رئال باید چاره مناسبی برایش پیدا کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج