۶۴۰۷۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حامد بهداد در یک سریال جدید

فریدون جیرانی این روزها ذهن پرمشغله ای دارد. او کارهای فیلم جدیدش «خواب زده ها» را انجام داده و با خیالی راحت می خواهد برای آینده اکرانش تصمیم گیری کند اما جدای از اینها او حالا به فکر بازگشت به تلویزیون هم هست فکری که مدت هاست در ذهن دارد اما هنوز عملی نشده است.

حامد بهداد در یک سریال جدید

روزنامه تماشا: فریدون جیرانی این روزها ذهن پرمشغله ای دارد. او کارهای فیلم جدیدش «خواب زده ها» را انجام داده و با خیالی راحت می خواهد برای آینده اکرانش تصمیم گیری کند اما جدای از اینها او حالا به فکر بازگشت به تلویزیون هم هست فکری که مدت هاست در ذهن دارد اما هنوز عملی نشده است.

او بعد از خداحافظی از «هفت» اعلام کرد که می خواهد سریال عظیم «فصل بی پروایی» که بعدها به «فصل جنون» تغییر نام داد را کلید بزند که به علت مهیا نشدن مقدمات ساخت آن سریال که به نظر می رسید از پروداکشن عظمیمی بهره مند باشد به فکر ساخت یک سریال دیگر افتاده.

حامد بهداد در یک سریال جدید

جیرانی به «تماشا» می گوید که این سریال موضوع خاصی دارد و در ارتباط با ترورهای هسته ای است: «این سریال داستان یک دزد است که در شرایط خاصی قرار می گیرد و ناخودآگاه وارد یکسری موقعیت های سیاسی می شود و آنقدر درگیر این موضوعات می شود که ...»

جیرانی اضافه می کند: «اگر با طرح کلی موافقت شود ما از همین دوشنبه باید به فکر آغاز پیش تولید باشیم.» البته فریدونی جیرانی با زیرکی خاصی از زیر بار گفتن نام بازیگر اصلی «خانه امن» که گویا نقش تعیین کننده سریال است در می رود اما آنطور که «تماشا» خبر دارد یکی از گزینه های اصلی جیرانی برای ایفای این نقش حامد بهداد است. گویا او در نظر دارد از میان بازیگران سینمایی یک بازیگر برای این نقش پیدا کند.
بنا به گفته جیرانی به «تماشا»، «خانه امن» قرار است در 13 قسمت ساخته شود و از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. جیرانی در پایان به ما می گوید که اگر با طرح تلویزیونی اش موافقت نشود به طرح جدید سینمایی اش فکر می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      حامد بهداد همیشه بهترین است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج