۶۴۰۷۷۳
۴۰ نظر
۵۰۰۴
۴۰ نظر
۵۰۰۴
پ

سرنوشت زن جوان در گرو شهادت یک دختر بچه

دادگاه دختربچه هشت‌ساله زني را که از سوي شوهرش متهم به خيانت شده ‌است، احضار کرد و حالا گفته‌هاي اين بچه مي‌تواند سرنوشت مادرش را رقم بزند.

روزنامه شرق: دادگاه دختربچه هشت‌ساله زني را که از سوي شوهرش متهم به خيانت شده ‌است، احضار کرد و حالا گفته‌هاي اين بچه مي‌تواند سرنوشت مادرش را رقم بزند.
يک سال قبل مردي به مأموران پليس اراک مراجعه کرد و مدعي ‌شد متوجه شده‌ است همسرش با چند مرد رابطه دارد. او به پليس گفت بررسي‌هايش همه‌چيز را روشن کرده و حالا او مي‌داند همسرش حتي با چه کساني رابطه داشته ‌است. اين مرد به بازپرس گفت: مدتي بود که به همسرم مشکوک شده ‌بودم.
وقتي رفتارهاي او را زيرنظر گرفتم، متوجه شدم بعد از اينکه من از خانه بيرون مي‌روم او رفت‌وآمدهاي مشکوکي دارد. وقتي تلفن همراه همسرم را چک کردم و پيامک‌هاي او را خواندم، متوجه شدم اشتباه نکرده‌ام و او با چند مرد ازجمله باجناقم رابطه دارد. با شکايت اين مرد همسر او بازداشت شد. متهم در بازجويي‌ها قبول کرد با چند مرد رابطه داشته‌ است و دختربچه هشت‌ساله او نيز اعتراف کرد که مادرش را ديده با مردان غريبه در خانه رابطه برقرار مي‌کند. او به بازپرس گفت: مادرم هربار مرد غريبه‌اي را به خانه مي‌آورد، من را داخل اتاق مي‌کرد و با او رابطه داشت.
من را تهديد کرده‌ بود به کسي چيزي نگويم و حتي به من گفته‌ بود که اگر حرفي بزنم دستم را با چنگال مي‌سوزاند. با توجه به اين شکايت، متهمان بازداشت شدند و از آنجايي که محل وقوع جرم تهران بود پرونده به تهران فرستاده ‌شد. بعد از انجام بازجويي‌هاي اوليه در شعبه ٤ دادگاه کيفري استان تهران پرونده براي رسيدگي آماده شد. روز گذشته مينا، متهم پرونده، به همراه شوهرخواهرش کامبيز و متهم ديگر به نام آرمين به دادگاه آورده شدند. هرسه متهم اتهام را رد کردند و مدعي شدند شوهر مينا دروغ مي‌گويد.
در ابتداي جلسه رسيدگي شوهر مينا در جايگاه قرار گرفت و يک بار ديگر شکايتش را مطرح کرد و گفت: من پرينت تلفن‌هاي همسرم را گرفته‌ام و در پرونده موجود است. او به من خيانت کرده و من خواستار مجازات همه متهمان هستم.
سپس نوبت به مينا رسيد. او اتهام رابطه نامشروع و خيانت را رد کرد و گفت: من و شوهرم زندگي خوبي با هم داشتيم، اما من تصميم گرفتم مهريه‌ام را از او طلب کنم و از همان موقع ارتباط ما با مشکل مواجه شد. شوهرم از آن موقع مرتب با من دعوا مي‌کرد تا اينکه يک روز من را متهم به خيانت کرد. از من و چند مرد شکايت کرد و مدعي شد ما به او خيانت مي‌کرده‌ايم.
او درباره پرينت تلفن‌ها گفت: شماره‌تلفني که ادعا مي‌شود، متعلق به من نيست. پيامک‌ها را هم قبول ندارم و تماس‌ها هم براي من نبوده ‌است. مينا همچنين درباره گفته‌هاي دخترش هم گفت: دخترم تحت تأثير پدرش چنين حرف‌هايي را زده ‌است. من هيچ‌وقت دخترم را تنبيه يا تهديد نکردم و اين گفته‌ها درباره من دروغ است. هيچ مرد غريبه‌اي هم در خانه من رفت‌وآمد نداشته ‌است. اگر من مي‌خواستم خيانت کنم مقابل چشمان دخترم اين کار را نمي‌کردم و از اينکه چنين تهمتي به من زده شده ‌است، ناراحت هستم.
سپس باجناق شاکي که يکي ديگر از متهمان بود در جايگاه حاضر شد. او گفت: من اين اتهام را قبول ندارم. اختلاف باجناقم با من و خانواده همسرم از زماني شروع شد که ما نامزد بوديم و مي‌خواستيم ازدواج کنيم. پدر همسرم پيشنهاد داد هر دو خواهر در يک روز مراسم عروسي برگزار کنند و من هم قبول کردم، اما باجناقم قبول نکرد و از همان موقع با من به اختلاف برخورد. او حتي اجازه نمي‌داد همسرش با من سلام و احوالپرسي کند چه رسد به اينکه بخواهم به خانه آنها رفت‌وآمد کنم.
او درباره اينکه چرا در چند مرحله از شماره‌کارت او به حساب خواهرزنش پول واريز شده ‌است، گفت: همسرم و خواهرش کار در خانه مي‌گرفتند و انجام مي‌دادند صاحبکارشان به شماره‌حساب من پول واريز مي‌کرد هرچند حساب به نام من بود اما همسرم با آن کار مي‌کرد و هربار هم که پول به آن حساب واريز مي‌شد مبلغي که متعلق به خواهرش بود را واريز مي‌کرد. آنچه به عنوان مدرک پولي به دادگاه ارائه شده درواقع حساب دو خواهر با هم بوده‌ است.
همسر اين مرد نيز در جايگاه حاضر شد و گفته‌هاي شوهرش را تأييد کرد و گفت: من به همسرم به اندازه چشم‌هايم اعتماد دارم و مي‌دانم بين او و خواهرم ارتباطي نبوده و شوهرخواهرم دروغ مي‌گويد.
در ادامه ديگر متهم پرونده در جايگاه حاضر شد. او گفت: من اين اتهام را قبول ندارم. من اصلا نه مينا را مي‌شناختم و نه با خانواده او آشنايي دارم و اصلا نمي‌دانم چرا از من شکايت شده ‌است. اين حرف‌ها دروغ است.

در پايان هيئت قضات وارد شور شدند و در نهايت تصميم گرفتند دختر هشت‌ساله شاکي و مينا را احضار کنند و از او بخواهند توضيح دهد چرا درباره مادرش ادعاهايي را مطرح کرده‌ و آيا حاضر است دوباره آن گفته‌ها را تأييد کند يا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زن زن زن.هر بلایی میاد زیر سر زنه

      پاسخ ها

      • نازنین

        آخییی ... شما مردای طفلی هم که هیچ اراده ای از خودتون ندارین ... نازی بیچاره ها

      • بدون نام

        تازه گیریم خیانت کرده دیگه آژان کشی و دادگاه کشی نداره .طلاق بگیرند و تموم .کی این مردم می خواهند متمدن بشن؟!

      • بدون نام

        کامنتها رو چرا سانسور می کنی ؟

    • کیوان

      اگه مطمعن بودی خودت قاضی میشدی ها همونجا حکمشونا صادر میکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه زنها قرار بود مردهای خائنشون رو بکشند تا بحال هیچ مردی در این مملکت باقی نمونده بود!

    • کاربر

      خب خانومه اگه میخواست کسیو بیاره خونه دیگه انقدر احمق نبوده که جلوی چشم دخترش این کارو کنه.نمیدونم شاااایدم بووده

    • بدون نام

      اگه شوهرش دروغ میگه پس چرا اول خودش اعتراف کرده بود به خیانت خدا لعنتش کنه خب همون اول طلاق می گرفتی

    • بدون نام

      یعنی همش دروغه.یا خدا همه را به راه راست هدایت فرما

    • بدون نام

      دقیقادرست میگه اون مردوبایدطبق حکم الهی سنگساربشن همین احکام اجرانمیشه که این همه ناهنجاری دراین زمینه در جامعه موج میزنه اون خواهرزنه هم بخاطر حفظ ابروی نداشته خواهرش شهادت دروغ داده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ! حیفه واقعا!!! فقط دقت کنیم هر جا می خواهیم عقده های دیرینمون از زنها رو خالی کنیم سراغ این مجازاتها بریم

    • بدون نام

      این همه مدرک بازهم هاشا میکنه!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه رئیس جمهور رو ترور کرده؟! این مملکت پر از زنها و بخصوص مردان خائنه .چاره اش هم طلاقه .البته در قبایل بدوی چاره اش احتمالا خون ریختن و توحشه!!!

    • بدون نام

      بنده خدا نه با یک نفر بلکه با چند نفر بوده!!!!!!

    • بدون نام

      اصلا نمیخوام قضاوت کنم اگه این زن چنین کاری کرده باشه یه زن خراب هست و باید مجازات بشه و توش حرفی نیست ولی اگر مرد همچین تهمتی به زن زده باشه و دخترش رو یاد داده باشه که چنین حرف هایی رو بزنه اون دیگه ته بی غیرتی و نامردیست
      از طرفی خواهر این زن اگه شک هم میداشت که شوهرش با خواهره رابطه داره نمیتونست تحمل کنه و حتما جلوشون می ایستاد و صد در صد نمیتونست به همین راحتی شهادت دروغ بده
      به هر حال خدا میدونه من جرات قضاوت رو ندارم
      خدا انشاله همه رو به راه راست هدایت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ مجازاتی برای مردان خائن نیست پس خیانت زنان هم مجازاتی نداره .چاره اش فقط طلاقه. مثلا مجازات این زن رو چی در نظر می گیری؟

    • بدون نام

      اون کابری که گفته دقیقا درست میگه میشه بگه چطور به این اطمینان رسیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه پزشک قانونی همه چی مشخص نمیکنه اگه حرف زنه راست باشه باید مردا به سزایه اعمالش برسه

    • علی

      ادامه داستان چی شد موند هفته آینده

    • گندم مجیدی ...۱۵ساله...پونک قزوین

      چه مار هفت خطی بوده این زنه ... اوه اوه اوه بازم میگه من رابطه نداشتم .. این همه مدرک دارن ازش بازم میگه من با هیچکس نبودم ... چه دور زمونه ای شده ....

      پاسخ ها

      • 7

        اگر همینجوری که کامنت میذاری، درس میخوندی شاگرد اول کلاس که هیچ، شاگرد اول ناحیه میشدی

    • بدون نام

      مثل تهمت هایی که شوهرم دنبالم میزد.ناحق آبرویم جلوی همه رفت.حلا لش نمیکنم تا قیامت

    • بدون نام

      يكي از همكارهاي من كه خانم مسني بود بايكي ديكه از همكارها كه مرد جواني بود رابطه غيراخلاقي برقرار كرد ولي شوهر خانم اجبارا أين اتفاق را كتمان و لابوشاني كرد فقط بخاطر حفظ ابرو و انسجام خانواده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم مسن از نظر عوام الناس لابد یه زن چهل تا پنجاه ساله ست! دیگه زن هفتاد ساله رو مرده ی متحرک می دونند این جماعت لابد!

    • بدون نام

      تامردهرزگي نکندزن چگونه ميتواندخيانت کند يک دست صداندارد لازمه خيانت وجودمردلابالي وزن هوس باز است اين مردبيغيرت وقتي براش مسلم بودزنش خيانت ميکند خيلي خونسردانه طلاقش ميدادوکارش رورسانه اي نميکرد درهرحال خداعالم به غيب وشهادت است ولاغير ياحق

    • بدون نام

      تا زن راه را هموار نکند مرد نمیتواند کاری کنید لذا کرم از خود درخت است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد در مواقع دیگه عقل کلّه ولی اینجاها یوهویی صغیر و کم عقل میشه و افسارش بر دست زن! ر.... به مردسالاری

      • z.s

        کرم از افکار متحجره

        مردانی که ننگی به نام مرد هستن و آبروی مردان باشرف رو هم میبرن
        وقتی به زور ناموس مردم رو میبرن و هر غلطی دلشون خواست میکنن کدوم گوری هستی که بگی کرم از خود درخته؟؟؟

    • بدون نام

      بعضي أدما ذاتا' بيمارن دوست ندارن زندكي ارام و بي دغدغه داشته باشن هرجند كه همسر خوبي داشته باشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم

    • بدون نام

      همش ازفقروبیکاری های از ایران دیگه حالمون بهم میخوره شدار دارمیش دافغانستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه چه ربطی داره ؟ دیوانگان!

    • بدون نام

      یه سوال پس چرا قبلا اعتراف کردن جالبه جدیدن هرکی اول اعتراف میکنه در دادگاه بعدی منکر میشه

      پاسخ ها

      • آ کیا

        چون بعدش که برمیگرده خونه. خانوادش پرش میکنن.

    • بدون نام

      همه چي زير سر بي حجابيه فكر ميكنيد خدا بيحكمت حجاب رو اجباري كرده جلوه هاي بدجور و لباس هاي بدجور پدر مردارو در مياره من خودم به عنوان يه مرد متاهل نزديك 30 سال تو جامعه كم آوردم با اين وضع حجاب بيچاره نوجوونا،،،حالا هرچي ميخوايد بگيد بگيد من حقيقت رو گفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ربطی نداره به این خبر دیوانگان

    • بدون نام

      امان از مرد شکاک دیوانه .پدر من هم عمری به مادرم اتهامات عجیب و غریب می زد و چند بار هم کارشون به دادگاه کشید.پدر پدرم هم مرض شکاکیت داشت . خاک بر سر قانونی که به این جور مردها اجازه شلنگ تخته اندازی میده .خب مردک چرا طلاق نمی گیری شر خودت رو از سر زن و بچه کم کنی .بچه فلک زده رو چرا وارد بازی کردی؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاتفکراتی مانندمهتاب و..رازورهاکه ضدمرد هستندوجودداردبایدمنتظرخیانت اینگونه
        زنهای نابکار وخیانتکارباشیم.این زن باید
        شنگسارشود.چ شاهدی بهترازدخترش.

      • بدون نام

        تا زمانیکه مردانی هستن که به واسطه مرد بودنشون به خودشون اجازه ی هر کاری میدن، موجودیت زن رو به عنوان یک وسیله ی جنسی میبینن قطعا کسانی مثل راز، رها، ... و بدون نامها خواهند بود

    • بدون نام

      زنهایی که اینجا مرد سالاری مردسالاری میکنین همشون محتاج مردن. ر... به زن سالاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج