۶۴۰۸۲۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ماموریت حذف کوین اسپیسی کامل شد!

روز گذشته ریدلی اسکات به خبرگزاری رویترز گفت؛ کار فیلمبرداری مجدد همه صحنه‌های مربوط به کوین اسپیسی را انجام داده و پروسه جایگزینی او به جای خوبی رسیده است.

روزنامه شهروند: در شرایطی که در ادامه تبعات افشاگری‌های جنسی‌ هالیوود گفته می‌شد، تصمیم ریدلی اسکات کارگردان و تهیه‌کننده فیلم همه پول‌های جهان مبنی بر حذف کوین اسپیسی و جایگزین‌کردن یک بازیگر دیگر در آن نقش پروسه‌ای دشوار و نفسگیر و وقت‌گیر باشد، روز گذشته ریدلی اسکات به خبرگزاری رویترز گفت؛ کار فیلمبرداری مجدد همه صحنه‌های مربوط به کوین اسپیسی را انجام داده و پروسه جایگزینی او به جای خوبی رسیده است. این کارگردان کهنه‌کار علاوه بر اعلام این‌که «همه پول‌های جهان همچنان می‌تواند در ماه دسامبر اکران شود»، گفت: گروه سازنده فیلم در ۹روز فیلمبرداری فوری در رم و لندن، این کار را به انجام رساند و توانست کریستوفر پلامر را در نقش پل گتی غول دنیای نفت آمریکا جایگزین شخصیت کوین اسپیسی کند.
ماموریت حذف کوین اسپیسی کامل شد!

گفتنی است؛ فیلمبرداری مجدد صحنه‌های مربوط به بازی کوین اسپیسی که به دنبال رسوایی اخلاقی که درباره این بازیگر به راه افتاد، صورت گرفته است، اول بار توسط ریدلی اسکات در تاریخ ۸ نوامبر اعلام شد؛ و حالا در تاریخ چهارم دسامبر نه‌تنها این جایگزینی به انجام رسیده؛ بلکه حتی ریدلی اسکات هرگونه تأخیری را در اکران نیز رد کرده و اعلام نموده که فیلم در روز ۲۲ دسامبر طبق وعده قبلی اکران خواهد شد.
درباره هزینه‌های جایگزینی پلامر به جای اسپیسی باید گفت که ظاهرا فیلمبرداری مجدد این فیلم حدود ۱۰‌میلیون دلار هزینه داشته که برابر یک‌چهارم بودجه ۴۰‌میلیون دلاری است که برای ساخت فیلم درنظر گرفته شده بود. اسکات می‌گوید: استودیو راضی به این کار بوده: مثل این بود که بخواهند بگویند نه، تو این کار را نمی‌کنی؛ خدا همراهت باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین براین کارگردان وهنرمندواقعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج