جاباما
۶۴۰۹۰۰
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

مشاور ترامپ: منطقه را علیه ایران، متحد می کنیم

مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا گفت: دولت ترامپ در متحد کردن کشورهای عربی و همراهی با اسرائیل علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.

خبرگزاری ایسنا: مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا گفت: دولت ترامپ در متحد کردن کشورهای عربی و همراهی با اسرائیل علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد رئیس‌جمهور آمریکا در اولین حضور عمومی، در نشست سالانه سابان در اندیشکده بروکینگز درباره مذاکرات صلح خاورمیانه میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها و در بخش‌هایی هم درباره ایران اظهارنظر کرد.

کوشنر روز یک‌شنبه با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت: رئیس جمهور ترامپ معتقد است که بدون توقف تجاوزهای ایران و افراطگرایی مذاکرات صلح به پیش نخواهد رفت اما دولت در متحد کردن کشورهای منطقه مقابل ایران و تلاش برای مقابله با تجاوزگری این کشور پیشرفت چشم‌گیری داشته‌ است.

وی با اشاره به نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض و حضور دونالد ترامپ در آن، گفت: کشورهای عربی به این نتیجه رسیده اند که دیگر اسرائیل دشمن آنها نیست و اکنون به ترتیب ایران، داعش و افراطگرایی دشمن آنها است.

جرد کوشنر ۳۶ ساله، سرمایه دار حوزه املاک و همسر ایوانکا ترامپ دختر بزرگ رئیس جمهور است و از زمان روی کار آمدن وی، به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهوری فعالیت می‌کند. وی از سوی ترامپ مامور پیگیری روند صلح خاورمیانه شده و تاکنون سفرهایی به منطقه نیز داشته است.

نشست سابان سالانه در اندیشکده بروکینگز با موضوع سیاست آمریکا در خاورمیانه برگزار می‌شود. این مرکز که پیشتر به نام سابان شناخته می شد،‌ متعلق به حییم سابان کارآفرین و تهیه‌کننده تلویزیونی اسرائیلی-آمریکایی است. وی حامی حزب دموکرات است و می گوید که دغدغه حفاظت از اسرائیل را دارد.

آمریکا در حالی جمهوری اسلامی ایران را به اقدامات بی‌ثبات کننده در خاورمیانه متهم می‌کند که خود با سیاست‌های مداخله جویانه و جنگ طلبانه‌اش در خاورمیانه اصلی‌ترین عامل بی‌ثباتی و نا امنی در منطقه به شمار می‌آید. اما آمریکا و متحدان منطقه‌ای‌اش تلاش می‌کنند ایران را برای این وضعیت مقصر جلوه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیا واقعا آمریکا به دنبال صلح در خاورمیانه است؟ آیا اصلا چنین صلح خیالی می تواند به نفع منافع آمریکای استعمارگر باشد؟ آیا واقعا کشورهای عرب نمی دانند منافع آمریکا در ضررکرد اعراب است؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برخی اعراب مانند آل سعودوال خیلفه وآل ثانی سدراه اسلام شده وخیانت درحق قرآن روا میدارندوثروت وثانیه های عمرشان را درراه نابودی اسلام صرف میکنندچه امیدی به اینها میتوان داشت غیرازنابودی اسلام

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه کیا رو میترسونند مملکتی که امام زمان داره از این توخالی ها باکی ندارند انشاالله

    • بدون نام

      بیخردان


















      و تو خالی ها مملکت امام زمان رو به خیال خودتون نترسونید خدا همیشه با ما بوده و هست

    • بدون نام

      آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    • سجاد

      آمریکا خودمی داندکه اگردامن جنگ راشعله ورکندخودش
      بازنده خواهدبود.مهمترین چیزی که آنان راازجنگ
      می ترساندقوای نظامی ماست که فراموش نکنیدماتنگه هرمز را
      داریم وازلحاظ اقتصادی مضرات جنگ ازبقای ایران بیشتراست

    • بدون نام

      غلط کردی

    • بدون نام

      حالا ترامپ یه حرفی زد همه جدی گرفتن
      این کشور اسنثنایی است و هیچ اتفاقی نمیافتد

    • بدون نام

      تاحالامتحدکردیدچه غلطی کردید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج