۶۴۰۹۴۴
۱ نظر
۵۱۳۳
۱ نظر
۵۱۳۳
پ

حکم جالب برای شکارچی جوجه تیغی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمین شکار ۲قلاده جوجه تیغی به چاپ ۱۴متر بنر با موضوع ارزش حیوانات درحیات وحش کهگیلویه و بویراحمد محکوم شدند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمین شکار ۲قلاده جوجه تیغی به چاپ ۱۴متر بنر با موضوع ارزش حیوانات درحیات وحش کهگیلویه و بویراحمد محکوم شدند.

سید اسدالله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: این متهمین فرصت دارند با هماهنگی اجرای احکام کیفری حداکثر ظرف مدت یک ماه ۷عدد بنر به طول ۲ و عرض۱متر در میادین شهر قلعه رئیسی نصب کند.

وی بیان کرد: در استان با تعاملات خوب و قابل قبولی که با مراجع انتظامی و قضایی ایجاد شده، مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک قلعه رئیسی به ۲ نفر متخلف برخورد می کنند که بوسیله ۳ قلاده سگ آموزش دیده، ۲قلاده جوجه تیغی شکار و به مقصد برازجان استان بوشهر در حرکت بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای متخلفین پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که درادامه رسیدگی متهمین به شکار ۲ قلاده جوجه تیغی محکوم می شوند.

هاشمی ضمن تشکر ویژه از توجه دادیار محترم شعبه اول دادگاه عمومی بخش چاروسا به مقوله حفظ و اهمیت محیط زیست گفت: متهمین به ۱۸میلیون ریال جریمه کیفری و چاپ ۷ عدد بنر به طول ۲ متر وعرض یک متر با مضامین ارزش حیوانات درحیات وحش و فتوای مراجع عالیقدر کشور در مورد احکام شرعی خوردن گوشت جوجه تیغی، چاپ و در سطح شهر قلعه رئیسی و مکانهای پرتردد نصب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دم قاضی گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج