۶۴۰۹۹۵
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

رونمایی ولوو از کراس‌اوور XC۴۰ در لس‌آنجلس

شاسی‌بلند جدید ولوو به نام XC۴۰ در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس حضور داشت تا توانایی ولوو در ساخت خودروهای شاسی‌بلند کوچک را نیز به رخ رقبا کشانده و نظر مشتریان غربی را به خود جلب کند.

وبسایت جی اس ام - محمد دهقانی: شاسی‌بلند جدید ولوو به نام XC۴۰ در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس حضور داشت تا توانایی ولوو در ساخت خودروهای شاسی‌بلند کوچک را نیز به رخ رقبا کشانده و نظر مشتریان غربی را به خود جلب کند.
رونمایی ولوو از کراس‌اوور XC40 در لس‌آنجلس

مهمترین نکته در معرفی این خودرو در لس‌آنجلس ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه جدید ولوو به نام Care by Volvo بود که XC۴۰ اولین خودرویی است که می‌توان در خرید آن از این طرح استفاده کرد.

مراسم رونمایی محصولات ولوو به دست مدیرعامل ولوو هاکان ساموئلسن به همراه مدیرعامل بخش آمریکای این شرکت آغاز شد.

هاکان ساموئلسن در این مراسم گفت:

در کالیفرنیا فرهنگ‌های گوناگون حمل‌ونقل و تکنولوژی‌های متعددی در این زمینه وجود دارد. نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مکانی بسیار مناسب برای معرفی خودرویی است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. ما با این شاسی‌بلند جدید و برنامه Care by Volvo درباره آینده مالکیت خودرو صحبت خواهیم کرد. در آینده زندگی برای مشتریان ما پیچیدگی کمتری خواهد داشت.

Care by Volvo یکی دیگر از دستاوردهای ولوو است که فروش خودرو به صورت آنلاین را برای مشتریان فراهم نموده و دردسرهای خرید خودرو را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. بدین صورت که مشتریان با ورود به سامانه اینترنتی کمپانی، قادر خواهند بود خودروی خود را سفارش دهند و از زمان تحویل آن آگاه شوند. البته این بخش اهمیت زیادی برای خوانندگان ایرانی نخواهد داشت.

این برنامه برای بازارهای مشخصی برنامه ریزی شده و هدف این روش، آن دسته از کاربرانی هستند که به خرید آنلاین علاقه بیشتری دارند و همچنین وقت و یا علاقه رفتن به بازار و صرف زمان زیاد برای خرید یک خودرو را ندارند.
رونمایی ولوو از کراس‌اوور XC40 در لس‌آنجلس

ولوو XC۴۰ بر پایه پلتفورم ماجولار CMA ساخته شده که محصولی مشترک با همکاری جیلی است و فضای بهینه‌ای را نسبت به اتاق برای این خودرو فراهم می‌کند.

مدل‌های پایه این خودرو در اروپا از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۴ اسب بخار استفاده می‌کنند درحالی‌که نسخه‌های ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با خروجی‌های ۱۸۷ و ۲۴۴ اسب بخار نیز در دسترس هستند. مشخصات مربوط به مدل‌های بازار آمریکا در لس‌آنجلس اعلام خواهند شد. ولوو تاکنون در رابطه با برنامه Care by Volvo گفته که شما قادر خواهید بود خودروی جدید را در هر دو سال با اقساط ماهیانه ثابتی که شامل مالیات، هزینه‌های سرویس می‌باشد دریافت کنید. کل این فرایند به‌صورت آنلاین در دسترس خواهد بود و ولوو این سرویس جدید را در برخی کشورها شامل آمریکا، سوئد، بریتانیا، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، نروژ و لهستان عرضه خواهد کرد.
رونمایی ولوو از کراس‌اوور XC40 در لس‌آنجلس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ماشین فقط xc90♡♡♡

    • بدون نام

      ماشین فقط پراید131

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج