۶۴۱۰۴۶
۸ نظر
۵۰۵۳
۸ نظر
۵۰۵۳
پ

رونمایی از شاسی بلند هفت نفره لکسوس

پس از انتظار فراوان سرانجام لکسوس از نسخه سه ردیفه RX در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرد. این خودرو به یک ردیف صندلی اضافه مجهز شده تا توانایی حمل ۷ سرنشین را داشته باشد.

وبسایت جی اس ام - سعید رنجبر: پس از انتظار فراوان سرانجام لکسوس از نسخه سه ردیفه RX در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرد. این خودرو به یک ردیف صندلی اضافه مجهز شده تا توانایی حمل ۷ سرنشین را داشته باشد.

لکسوس همواره توانسته با ارایه خودروهای SUV قدرتمند و لوکس صاحب بخش بزرگی از بازار اینگونه خودروها در بازار جهانی باشد. اکنون این شرکت ژاپنی با هدف افزایش ظرفیت سرنشینان، تغییراتی در سری RX خود اعمال کرده که ماحصل آن ۱۱سانتی‌متر افزایش طول و اضافه شدن دو صندلی در بخش انتهایی این خودرو بوده است و باعث شده تا ظرفیت این خودرو از ۵ به ۷ نفر افزایش یابد.
رونمایی از شاسی بلند هفت نفره لکسوس

به گفته لکسوس صندلی‌های ردیف سوم از لحاظ راحتی و آسایش هیچ تفاوتی با ردیف دوم نخواهند داشت و سرنشینان کاملا احساس راحتی خواهند کرد. گرچه این خودرو به طور استاندارد به‌ صورت ۷ نفره تولید می‌شود ولی، خریدار می‌تواند در صورت تمایل صندلی‌های ردیف دوم را به صورت دوتایی (خلبانی) سفارش دهد که در این صورت ظرفیت این خودرو از ۷ به ۶ نفر کاهش خواهد یافت. از جمله امکاناتی که برای سرنشینان این خودرو در نظر گرفته شده می‌توان به سیستم تهویه برای هر ۳ ردیف صندلی، روکش چرم صندلی‌‌ها، جمع شدن ردیف سوم صندلی‌ها به صورت برقی، سیستم ناوبری مجهز به مانیتور ۸ اینچی و.. اشاره کرد.
رونمایی از شاسی بلند هفت نفره لکسوس

یکی از مشخصه‌های ظاهری این خودرو که آن را از برادر کوچکترش متمایز می‌کند، پنجره مثلثی شکل و کشیده‌ای است که نسبت به گذشته افزایش طول چشمگیری داشته که در واقع شیشه‌ای است که برای سرنشینان ردیف سوم تعبیه شده است.
رونمایی از شاسی بلند هفت نفره لکسوس

لکسوس قصد دارد که RXL را در دو مدل RX۳۵۰L و RX۴۵۰HL به تولید برساند که مدل RX۳۵۰L به پیشرانه ۳۵۰۰ سی‌سی ۶ سیلندر مجهز شده است که توان تولید ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. مدل دوم همان طور که از نامش پیداست به پیشرانه هیبریدی مجهز شده است که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد. این قدرت از ترکیب موتور الکتریکی این خودرو با پیشرانه ۲۹۰ اسبی که در RX۳۵۰L نیز به کار رفته است بدست می‌آید.
رونمایی از شاسی بلند هفت نفره لکسوس

نیروی تولیدی هر کدام از این مدل ها از طریق یک گیربکس ۸ سرعته به هر چهارچرخ یا در مدل پایه RX۳۵۰L به چرخ جلو منتقل می‌شود.

هنوز برنامه دقیقی برای زمان تولید RXL اعلام نشده ولی انتظار می‌رود اواخر سال ۲۰۱۸ به بازار ایالات متحده وارد شود. قیمت پایه‌ای هم که برای این مدل اعلام شده تنها مربوط به دو تیپ AWD و FWD از سری مدل‌های RX۳۵۰L بوده که به ترتیب ۴۹.۰۷۰ و ۴۷.۶۷۰ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشبحالتون که دارین سوار میشین ماهم حسرت میخوریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی از ازین ماشینها برای ما لازمه هفت نفرین بخاطر جا نبودن در ماشین نمتونیم جایی بریم واقعا اگه داشتیم چه خوب میشد!

    • بدون نام

      اگه طلبه اید تا بریم بخریم

    • بدون نام

      ده درصد اونايي كه ماشين خوب دارن شايد دزد باشن بقيه حلال دارن لذتشو ميبرن قرار هم نيست همه مثل هم باشن همه جاي دنيا فقير و ثروتمند زياده

    • بدون نام

      فردا آقایان و آقازاده های عزیزشون یکی یه دونه وارد میکنن!!!!

    • علی

      برای سوار شدن به این خودرو ها باید گرانفروشی و دزدی کرد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        متاسفم!مگه واقعا که این بینش شما رو میرسونه چرا فکر میکنید هر کسی وضع مالی خوبی داره دزده؟؟

    • بدون نام

      ما دقیقا ۷ نفریم به بابام گفتم پرایدا بفروش یدونه از اینا بخریم که هر جا میریم راحت تو ماشین جا شیم.بابام خیلی خوشحال شد از اینکه دیگه دارم آدم بی آزاری میشم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج