جاباما
۶۴۱۰۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دوکا: حضور در جام جهانی برای ما یک رؤیاست

رئیس فدراسیون فوتبال آلبانی راهیابی به جام جهانی را برای این کشور یک رؤیا دانست.

خبرگزاری تسنیم: آرماند دوکا در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بین فدراسیون‌های دو کشور ایران و آلبانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از فدراسیون ایران بابت دعوتی که از ما داشته است، تشکر می‌کنم و همچنین از طرف جامعه آلبانی بابت صعود ایران به جام جهانی تبریک می‌گویم. امیدوارم روزهای خوبی را در روسیه داشته باشید و با گروهی سختی که در آن اسپانیا، پرتغال و مراکش حضور دارند، بازی‌های خوبی انجام دهید.

وی افزود: آلبانی تا به حال به جام جهانی فوتبال صعود نکرده، اما همان‌طور که می‌دانید برای اولین بار در تاریخ به جام ملت‌های اروپا که سال گذشته در فرانسه برگزار شد، راه یافتیم. این، اتفاقِ بسیار خوب و بزرگی برای فوتبال آلبانی بود. درست است که ما کشور کوچکی داریم، اما از نظر فوتبال و ساختار فوتبالی، بسیار خوب هستیم و امیدوارم بتوانیم مانند ایران به جام جهانی صعود کنیم، چون جام جهانی برای ما یک رؤیاست.

رئیس فدراسیون فوتبال آلبانی درباره حضورش در ایران خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید من به همراه هیئتی از فوتبال آلبانی در ایران هستم و تفاهم‌نامه‌ای را با فدراسیون فوتبال ایران امضا کرده‌ایم که گام اول آن در خصوص تبادل اطلاعات و ... است. در حقیقت از طریق این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترکی مانند بازی‌های دوستانه، آموزش، کمپ تمرینی و ... انجام می‌شود. فکر می‌کنم این تفاهم‌نامه گام مؤثری برای بهبود بخشیدن در مسائل فدراسیون دو کشور است، چون ما از دو کنفدراسیون مختلف هستیم و به این دلیل شاید نیازها و درخواست‌های متفاوتی داشته باشیم، اما مهم این است که توسعه فوتبال در فدراسیون هر دو کشور مشترک است.

دوکا خاطر نشان کرد: ما آمادگی این را داریم که از طریق این تفاهم‌نامه که اجرایی و عملی خواهد شد از تجارب فوتبال ایران و موفقیت‌هایی که کسب کرده درس بگیریم، همان‌طور که عرض کردم این اتفاق گام اول در همکاری‌ها خواهد بود که امیدوارم محقق شود و باید بار دیگر از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوت از ما تشکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تبادل بازیکن نیز بین ایران و آلبانی صورت خواهد گرفت یا نه، گفت: در حقیقت امضای تفاهم‌نامه باعث باز شدن درهای بسیار زیادی می‌شود. با توجه به جزئیات تفاهم‌نامه تبادل بازیکن، داور و مربی اتفاق خواهد افتاد و اگر در لیگ هر کشور برای بازی حساسی نیاز به داور خارجی باشد این تبادل را انجام خواهیم داد. حتی شرایطی را دیده‌ایم که اگر بازیکنی در لیگ داخلی هر کدام از کشورها بازی کند، بازیکن محلی حساب شود تا شامل محدودیت قانون بازیکنان خارجی نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال آلبانی در واکنش به اظهارات تاج در مورد میزبانی این کشور از بازی‌های تدارکاتی ایران، توضیح داد: تفاهم‌نامه برای همین امضا شده است که دو کشور بتوانند به هم کمک کنند. اگر ایران بخواهد بازی تدارکاتی را در آلبانی برگزار کند، ما این آمادگی را داریم که از آنها میزبانی کنیم.

دوکا همچنین خاطر نشان کرد: در این تفاهم‌نامه همه چیز برای ما مهم است. اصلی‌ترین بحث‌ها تبادل اطلاعات، استفاده از کمپ‌های دو طرف، بحث داوران، بحث تیم‌های ملی در همه رده‌ها، فوتبال بانوان و همچنین استفاده از تجربیات خوب فوتسال و فوتبال ساحلی ایران است که در این زمینه سطح بسیار بالایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج