جاباما
۶۴۱۱۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کنایه عضو مجلس خبرگان به رفتارهای احمدی‌ نژاد

عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد اقدامات اخیر محمود احمدی نژاد، گفت: در رابطه با ‌آن آقا، خیلی‌ها امروز یک نوع و آن روز به نوعی دیگر اعلام موضع می کردند.

انتخاب نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد اقدامات اخیر محمود احمدی نژاد، گفت: در رابطه با ‌آن آقا، خیلی‌ها امروز یک نوع و آن روز به نوعی دیگر اعلام موضع می کردند.
اگر آن روز اعتدال را رعایت می کردند، امروز این مسائل پیش نمی آمد. گفته اند، تا اسب فربه شود، سرکش شود. این نتیجه تندروی است. این را باید عبرت بگیریم.

آیت‌الله هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان گفت: مرحوم آیت الله هاشمی همه اتفاقات امروز حول احمدی نژاد را پیش بینی کرده بود و امروز دیگر نمی توان از ایشان که رفته، حلالیت طلبید.

آیت الله هاشم زاده هریسی در پاسخ به سئوالی در مورد موضع اخیر آیت الله مصباح یزدی در مورد احمدی نژاد اظهار داشت: در این رابطه من نمی توانم نظر بدهم، باید از خود شخص بپرسید چرا آن روز آن طور و چرا امروز اینطور؟ من هیچ وقت درباره هیچ شخصی در رابطه با حرفی که زده، موضع گیری نمی‌کنم، برای اینکه می گویم سخن گفته و آزاد است.

وی یادآور شد: به صورت کلی برای جامعه و مسئولین می‌گویم. تندروی و رعایت نکردن اعتدال باعث بروز این مشکلات می شود و نهایتا انسان به تناقض مبتلا می‌شود. یعنی روزی در حد اعلا از فردی سخن می گویند و روزی دیگر، شرایط تغیر می کند. در حقیقت گاهی از این طرف بام می افتند و گاهی از طرف دیگر بام.

عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: آدمهایی که تندروی می‌کنند و روزی از یک چیزی طرفداری می کنند و روز دیگر دشمنی، افرادی هستند که اعتدال را رعایت نمی کنند و اگر رعایت می کردند کمتر اشتباه می کردند و مبتلا به تناقضات نمی شدند.

وی با بیان اینکه همه مسئولین و جناح‌ها باید اعتدال را رعایت کنند، افزود: گفته شده که حتی در دشمنی و دوستی با کسی اندازه و حد را رعایت کنید و در این مورد روایاتی نیز داریم.

وی در پایان با اشاره به سخنان مرحوم آیت الله هاشمی گفت: آیت الله هاشمی همه این ها را پیش بینی کرد و رفت، مظلوم شد و رفت. فدا شد و رفت. الان هم نمی توان حلالیت بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج