۶۴۱۲۷۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گزارش برنامه نود؛ تدارکِ کی‌روش برای ۲۰۱۸

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته گفت‌وگوی مفصلی با سرمربی تیم ملی ایران داشت و بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر را مورد بررسی قرار داد.

ورزش سه: برنامه نود دوشنبه شب (سیزدهم آذرماه) از ساعت 22:50 آغاز شد که علاوه بر نگاه به مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر، مصاحبه‌ای حضوری با علی‌اصغر حسن‌زاده، مرد سال 2017 فوتسال آسیا و همچنین کارلوس کی‌روش انجام گرفت و او صحبت‌های مهمی راجع به روند آماده‌سازی تیم ملی، شرایط بازیکنان داخلی و لژیونر، دیدارهای تدارکاتی و ... مطرح نمود که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

* نظرسنجی

«آیا از گروه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ راضی هستید؟»؛ مخاطبان برنامه نود می‌توانند جواب این سوال را با ارسال یکی از گزینه‌های «بله» یا «خیر» انتخاب کنند.

گزارش برنامه نود؛ تدارکِ کی‌روش برای 2018

* آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:

- اتفاقات پشت صحنه ویژه برنامه نود برای جام جهانی.
- گزارش اختصاصی نود از مسکو.
- فاصله گرفتن پرسپولیس از سایر مدعیان در صدمین بازی برانکو.
- زندگی روزمره مردی که قفل‌های فوتبال را باز می‌کند.

* آیتم ابتدایی به حواشی پشت صحنه ویژه برنامه نود برای قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ اختصاص داشت.


* فردوسی‌پور در واکنش به شایعاتی پیرامون دریافت ۵۰۰ میلیون تومانی فیگو برای حضور در ویژه برنامه قرعه‌کشی جام جهانی شبکه سوم سیما، گفت: به مراتب از این مبلغ کمتر پرداخت شده اما یک ریال آن از سازمان صدا و سیما، پول بیت‌المال، شبکه سه و ... نبوده و تمام آن توسط اسپانسر پرداخت شده است.

* کی‌روش: این همگروهی فرصت بی‌نظیری است

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگوی حضوری با فردوسی‌پور پیرامون قرعه‌کشی جام جهانی 2018 اظهار کرد: واقعیت این است بعد از اینکه متوجه شدم این فرصت را از دست دادیم دیدار افتتاحیه جام جهانی برابر روسیه را انجام دهیم، آنطور واکنش نشان دادم؛ چون مسابقه با این تیم مطمئنا یک جذابیت و دیدگاه بزرگی برای کشور ایران به وجود می‌آورد.

او ادامه داد: قبل از این قرعه‌کشی می‌دانستم ایران در هر گروهی بیافتد، گروه دشواری خواهیم داشت؛ اما همگروه بودن با پرتغال و اسپانیا که یکی قهرمان سابق جهان و دیگری قهرمان اروپا و مدعیان این جام جهانی هستند، می‌تواند جذاب باشد ولی از دو زاویه مختلف می‌شود به این موضوع نگاه کرد.

کی‌روش اضافه کرد: بعضی دیگر از افراد شاید این گروه در جام جهانی را یک فرصت بزرگ ببینند؛ به نظرم باید مثبت نگاه کنیم چون فرصت خوب و بی‌نظیری است تا بازیکنان‌مان مقابل بهترین بازیکنان جهان بازی کند.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه فرقی نمی‌کرد ایران در چه گروهی قرار می‌گرفت، ابراز کرد: ما باید کارمان را انجام دهیم؛ اگر تمام ادوار قبلی که ایران در جام جهانی حضور داشته را ببینید، متوجه می‌شوید این سخت‌ترین گروهی بوده که ایران در آن افتاده ولی اگر آماده سازی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم موفق شویم؛ این یک چالش بزرگ و جذابیت خواهد بود.
او تصریح کرد: وقتی دیدم با پرتغال و اسپانیا همگروه هستیم، فهمیدم با یک چالش بزرگ روبرو هستیم؛ به‌عنوان مربی بزرگترین چالش زندگی‌ام است؛ امیدوارم همه متوجه این موضوع باشند که کار دشواری داریم؛ اگر برنامه آماده سازی خوبی داشته باشیم شانش کوچکی خواهیم داشت و این همان مسیری است که ما باید خود را در آن قرار دهیم.
کی‌روش با تاکید بر اینکه به نظرم جامعه فوتبال ایران باید یک تصمیم خیلی ساده بگیرد، اذعان کرد: این جام جهانی اولویت خیلی خیلی خیلی برتر و بالای فوتبال ایران است؛ افتخار و اعتباری که ایران می‌تواند در این جام جهانی به دست بیاورد، با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست؛ جام‌های قهرمانی، مسابقات داخلی و ... قابل مقایسه نیست؛ جام جهانی بعدی چهار سال دیگر خواهد بود؛ ۶ ماه دیگر جام جهانی است و وقت آن خواهد بود که متحد، وفادار و یکدل و یکرنگ کنار هم باشیم؛ این تلاش در کنار هم باشیم تا بازیکنان بزرگ شوند و بتوانند این رقابت را انجام دهند.
سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: در این چند روز با بازیکنان تیم ملی صحبت کردم که هیجان‌زده هستند؛ بازیکنان باید برای رقابت آماده کامل باشند؛ در حال حاضر یک لیست از بازیکنان داریم که ۳۵ بازیکن برتر هستند؛ ۳ بازیکن در هر پست داریم؛ ۵ دروازه‌بانی که از قبل انتخاب شده‌اند؛ بنده این را می‌توانم بگویم برای جام جهانی روسیه ۵۰ تا ۶۰ درصد بازیکنان ما داخلی خواهند بود و ۵۰ تا ۵۵ درصد را لژیونرها تشکیل می‌دهند.

کی‌روش با بیان اینکه مسئله کلیدی و بزرگی که ما با آن مواجه هستیم آماده سازی بازیکنان داخلی خواهد بود، افزود: سوال پذیرش یا عدم پذیرش از گروهمان است که البته باید بپذیریم؛ برخی به این مسئله به عنوان مشکل نگاه می کنند؛ با تمام احترام به سریلانکا، شما نمی‌توانید توقع بازی مقابل این تیم در جام جهانی را داشته باشید و باید توقع بازی مقابل بهترین تیم‌ها را کنید.

او ادامه داد: اینطور در ذهنمان بگوییم در مراکش در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، با اسپانیا در یک هشتم و پرتغال در یک چهارم بازی می‌کنیم؛ باید نسبت به شرایط فعلی واقع‌گرا باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه شاید کمی صحبت‌هایم برای برخی سخت باشد، گفت: 50 درصد بازیکنان ما خارج از کشور هستند ولی 50 درصد نفرات داخلی آمادگی بازی در جام جهانی ندارند و این نظر بنده است و این بنابر آماری بوده که براساس سطح بین‌المللی دارم ولی شاید برخی این عقیده را نداشته باشند؛ شانس بالا رفتن ما این است که سطح رقابت بازیکنان داخل کشور ایران را بالا ببریم.
کی‌روش ابراز کرد: به رییس فدراسیون پیشنهاد دادم اردیبهشت ماه سال آینده که مسابقات حذفی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، از AFC بخواهند بعد از جام جهانی این رقابت‌ها برگزار شود که از این موضوع حمایت نشده است و تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا آن را به تایید نرساندند که این مسئله طبیعی است.

او اضافه کرد: قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ یک توافقی داشتیم قبل از مسابقات یک سری بازیکنان مرخص شوند که برخی باشگاه‌ها این کار را نکردند و آخر سر برخی بازیکنان و تیم ملی متضرر شدند و مجبور شدم یک سری بازیکن دیگر انتخاب کنم؛ امید ابراهیمی جام جهانی را به همین دلیل از دست داد؛ من در اردیبهشت ماه احتیاج دارم بازیکنان را در اختیار داشته باشم.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: عربستان سعودی فورا یک جایگزین و راه حل برای این معضل انتخاب کرده است؛ بازیکنان خود را با فرستادن به پرتغال و اسپانیا در تیم‌های این کشور که 80 درصد نفراتش هم بازی می‌کنند استخدام کرده و پاداششان را هم فدراسیون عربستان خواهد داد.

کی‌روش خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که بنده پیشنهاد دادم و سعی در اجرای آن داریم، تلاش خواهیم کرد با درک خوب و متقابل باشگاه‌ها از ماه ژانویه تا آوریل ۲۰۱۸ بعد از بازی‌های لیگ، یک روز و نیم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم که بدون لطمه زدن به سطح عملکرد بازیکنان نیز باشد؛ برای مثال اگر تیمی پنج‌شنبه بازی دارد، از جمعه ظهر به مدت یک روز و نیم درا ختیار ما باشند و با تیم ملی تمرین کنند؛ یک آماده‌سازی خاص، بدون لطمه زدن به مسائل ریکاوری و تمرینی بازیکنان.


او تصریح کرد: امیدوارم بعد از ۳۶ حضورم در رئال و منچستر، مربیان ایرانی به دانش و تجربه بنده اعتماد کنند چون کاری که می‌خواهم انجام دهم خاص هست تا بازیکنان آماده‌سازی ذهنی داشته باشند و به هیچ عنوان عملکرد بازیکنان لیگ ایران را درون زمین تحت تاثیر قرار نخواهد داد؛ فکر می‌کنم قدم به قدم بازیکنان داخلی ما به سطح ایده‌آلی که مد نظر داریم با این برنامه می‌رسند؛ این موضوع در ارتباط با باشگاه‌ها انجام خواهد شد؛ ما نیاز به درک کامل باشگاه‌ها خواهیم داشت و در کشورهای مختلف این امر انجام می‌شود و در دی ماه سال گذشته، کرواسی و سوئد این کار را کردند.

* گزارشی از مسکو و حواشی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ در این شهر روسیه پخش شد.


* به مناسبت روز جهانی معلولان، آیتمی به معلولانی که علاقه‌مند به فوتبال هستند، اختصاص داشت.

* گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران طی یک هفته اخیر پخش شد.


* مردم زلزله زده شهر ثلاث باباجانی استان کرمانشاه در دیداری محلی با نام تیم‌های «زلزله» و «پس لرزه» با هم بازی کردند.


* گفت‌وگو و گزارشی از کلیددار ورزشگاه 100 هزار نفری ورزشگاه آزادی پخش شد.

* پرسپولیس ۴ ذوب‌آهن ۰

- نکات بازی

محسن مسلمان با ۶ پاس گل، بهترین پاسور لیگ.
قلعه‌نویی در چهار تقابل اخیر با پرسپولیس شکست خورده است.
سه پنالتی که پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی مرتکب شده به تیرک برخورد داشته است.
اولین گل گادوین منشا در لیگ در ورزشگاه آزادی.
قلعه‌نویی بدون پیروزی برابر پرسپولیس از لیگ یازدهم.
قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل.
سنگین‌ترین شکست تاریخ ذوب‌آهن در لیگ برتر.

* جهانبخش: می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی آلکمار هلند در گفت‌وگویی ضبط شده عنوان کرد: فکر نمی‌کنم کسی انتظار چنین قرعه سختی در جام جهانی را داشت؛ به شخصه انتظار چنین قرعه سختی نداشتم ولی بعد از دیدن قرعه‌کشی و اینکه اسم ایران درآمد، دیدم در گروه مرگ قرار گرفتیم و برای من حس عجبیبی بود.

او می‌گوید: به نظرم خیلی از مردم دوست دارند مقابل پرتغال و اسپانیا بازی کنیم و برای تیم ملی و مردم جذاب خواهد بود؛ به‌عنوان عضوی از تمام بچه‌ها این قول را می‌دهم تلاش خواهیم کرد بهترین عملکرد را داشته باشیم؛ درست است گروه سختی است ولی تلاش می‌کنیم مردم را خوشحال کنیم.

* ترین‌های هفته چهاردهم لیگ برتر

- حرکات تکنیکی: امید خالدی، اکبر ایمانی، گادوین منشا، علی کریمی، رضا خالقی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، ربیع عطایا و صابر حردانی.

- تیرک دروازه: محمد نزهتی(مقابل فولاد خوزستان)

- کار تیمی: پدیده(برابر مشکی‌پوشان خراسان)

- موقعیت از دست رفته: مروان حسین(مقابل استقلال خوزستان)

- پاس گل: موسی کولی‌بالی(برابر سپاهان)

- مهار: رشید مظاهری(مقابل پرسپولیس)

- گل: سامان نریمان‌جهان(برابر سایپا)


* پیکان 0 استقلال تهران 0

- نکات بازی

مجید جلالی بدون برد برابر استقلال از لیگ دهم.
استقلال چهار تساوی بدون گل رکورددار در لیگ هفدهم.
پیکان بهترین تیم بازی‌های خانگی.
استقلال ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر.

* به مناسبت صدمین حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن آنالیزی به عملکرد سرخ پوشان بعد از حضور مربی کروات در این تیم پرداخته شد؛ برانکوی پرسپولیس در ۱۰۰ مسابقه اخیر ۵۷ پیروزی، ۱۵۵ گل زده و ۴۸ خورده داشته و در ۶۰ درصد دیدارهای لیگ برتر به پیروزی دست یافته است.


* فولاد خوزستان ۲ سپیدرود رشت ۱

- نکات بازی

سومین برد پیاپی فولاد.
چهارمین باخت متوالی سپیدرود.
سپیدرود بدون پیروزی در بازی‌های خارج از خانه.
* مشکی‌پوشان ۰ پدیده مشهد ۲

- نکات بازی

پدیده ۲۵ گل زده، بهترین خط حمله لیگ برتر.
مشکی‌پوشان بدون پیروزی برابر پدیده در تاریخ لیگ برتر.
مشکی‌پوشان در ۱۲ بازی اخیر برد نداشته‌اند.
مشکی‌پوشان در ۸ بازی گذشته فقط یک گل زده‌اند.
* نفت تهران ۰ پارس جنوبی جم ۰

- نکات بازی

مصاف تیم‌های تارتار و درخشان در تاریخ لیگ برتر میانگین کمتر از یک گل در هر مسابقه داشته است.
پارس جنوبی سه بازی و یک امتیاز و بدون گل زده.
نفت چهار بازی و یک گل زده.

* کارشناسی داوری با نوید مظفری

- سپاهان و استقلال خوزستان

در دقیقه 4 بازی نباید به دلیل فحاشی به عبدالله ویسی متوقف می‌شد و داور اشتباه کرد.
مدافع سپاهان خطایی روی مهاجم استقلال خوزستان مرتکب نشد و پنالتی رخ نداد.

- گسترش فولاد و سایپا

محمد دانشگر به دلیل تکلی که انجام داد به درستی کارت زرد دریافت کرد.
خطای پنالتی روی مهدی ترابی به درستی گرفته شد.
داور تصمیم درستی در اعلام خطای مهاجم سایپا روی مدافع گسترش فولاد داشت.

- صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی

خطای پنالتی روی کرار جاسم اعلام نشد.
اعلام خطای پنالتی روی شیمبا به درستی اعلام شد.
* حسن‌زاده: در جریان بازگشت شمسایی نیستم

علی‌اصغر حسن‌زاده، مرد سال 2017 فوتسال آسیا در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود اظهار کرد: فوتسال کار تیمی است و بدون همکاری هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم به این موفقیت برسم؛ بنده به نمایندگی از بازیکنان گیتی‌پسند و تیم ملی و تلاش مربیانم و جامعه فوتسال این جایزه را دریافت کردم.

او ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا وقت کمی برای حق پخش دارد که به همین دلیل در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ که بهترین بازیکن شدم من را به مراسم دعوت نمی‌کردند که امسال این کار صورت گرفت.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: AFC به عملکردم در جام باشگاه‌های آسیا و همچنین مسابقات داخل سالن ترکمنستان نگاه کرد و عملکردم در تیم ملی و باشگاهی را در نظر گرفتند و این جایزه را داده‌اند؛ من هم تا جایی که بتوانم برای تیم ملی و باشگاهم مثمر ثمر باشم ادامه می‌دهم.

حسن‌زاده درباره روند آماده‌سازی تیم ملی گفت: جام ملت‌های آسیا در بهمن ماه برگزار می‌شود و برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد؛ لیگ امسال فشردگی زیادی داشت و از سوی دیگر مسابقات داخل سالن آسیا و تورنمنت چهارجانبه داشتیم.

او با بیان اینکه تورنمنت چهارجانبه اصفهان خیلی مفید است، ابراز کرد: رقبای اصلی ما در جام ملت‌های آسیا تایلند و ازبکستان و اخیرا ویتنام هستند؛ ژاپن جوانگرایی کرده و فکر می‌کنم عملکرد خوبی در جام ملت‌ها نشان دهد؛ عراق هم در فوتسال سرمایه‌گذاری کرده و برخی بازیکنان ایرانی را هم برای لیگ کشورش استخدام کرده است تا موفق‌تر شود.

حسن‌زاده اذعان کرد: آذربایجان ۷-۶ بازیکن برزیلی دارد و به همین دلیل بازی سختی داشتیم و با آنها مساوی کردیم؛ در این تورنمنت تیم‌های قدرتمندی شرکت کرده‌اند؛ اگر نگاهمان فینال جام جهانی است، باید در سال چند بازی به این شکل داشته باشیم تا جوانان ایران هم در این مسابقات به میدان بروند؛ این مسابقات که در اصفهان برگزار می‌شود، فراتر از لیگ ایران و آسیاست.

مرد سال 2017 فوتسال آسیا عنوان کرد: در سال‌های 2008 و 2012 جام جهانی با اسپانیا و مراکش همگروه بودیم؛ سال 2008 وقتی به مسابقات می‌رفتیم تدارک طوری دیده شده بود که از مرحله گروهی حذف می‌شویم ولی ما در نیمه اول مقابل اسپانیا 3 بر صفر پیش بودیم، در آخر مساوی کردیم و توانستیم با همان یک امتیاز از مرحله گروهی صعود کنیم؛ امیدوار هستم تیم ملی فوتبال هم در جام جهانی 2018 به موفقیت برسد.

او درخصوص پشتیبانی از تیم ملی گفت: اخیرا خوب شده و تدارکات خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته‌اند؛ نگاه‌ها به فوتبال ایران طوری است که فینال جام جهانی برگزار کنیم یا به فینال راه یابیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران درباره بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی گفت: بنده بازیکن هستم و دخالتی در این موضوع ندارم؛ جلساتی در فدراسیون با سرمربی بوده و آقایان شمسایی و ناظم‌الشریعه در جریان آن هستند.

حسن‌زاده درباره وضعیت تیم‌های بالای جدول لیگ برتر گفت: سال گذشته با ۹ امتیاز تیم صدر جدول بودیم ولی قهرمانی به روز آخر کشید؛ مس سونگون شانس اصلی قهرمانی است ولی ما هم شانس داریم؛ ما باید با پیروزی بازی‌های خودمان را پشت سر بگذاریم تا امیدوار به قهرمانی بمانیم.

* سپاهان ۱ استقلال خوزستان ۱

- نکات بازی

سپاهان یک شکست در ۱۲ بازی اخیر داشته است.
ویسی در هشت مصاف اخیر با سپاهان پیروز نشده است.

* گسترش فولاد 3 سایپا 1

- نکات بازی

سایپا هفت هفته در رده ششم جدول قرار گرفته است.
گسترش فولاد برای نخستین بار به سایپا 3 گل زد.
برتری فیروز کریمی مقابل تیم علی دایی بعد از 11 سال.
بهترین پیروزی فصل گسترش فولاد.
دومین هت‌تریک فصل را نریمان‌جهان به نام خود ثبت کرد.

* صنعت نفت ۱ تراکتورسازی ۱

- نکات بازی

تراکتورسازی برای نخستین بار در این فصل گل اول را زد و نبرد.
گل‌محمدی بدون پیروزی مقابل صنعت نفت.
کمالوند بدون برد برابر تراکتورسازی.
صنعت نفت بدون پیروزی مقابل تراکتورسازی.
* کارشناسی داوری

- مشکی پوشان و پدیده مشهد

داور به درستی خطای پنالتی توسط کریم احمدی را گرفت ولی بجای کارت زرد، باید او را اخراج می‌کرد.

- پرسپولیس و ذوب‌آهن

مهدی‌پور بیرون از محوطه روی علیپور خطا کرد ولی داور خطایی اعلام نکرد.
به درستی خطای پنالتی برای ذوب‌آهن گرفته نشد.
تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود ذوب‌آهن اشتباه بود؛ به نظر می‌رسد داور این برداشت را کرده که خلیل‌زاده با پا مرتکب خطا روی کی‌روش استنلی شده است.


- پیکان و استقلال تهران

کنته، بازیکن پیکان به دلیل لگد پای چشمی باید کارت قرمز مستقیم دریافت می‌کرد.
کمک داور به خوبی در تصمیم پیام حیدری برای بازگردان پنالتی به سود پیکان دخالت انجام داد.
مهدی شیری روی نورافکن مرتکب خطای پنالتی شد که داور این تصمیم را نگرفت.
اخطار اول به ابوالفضل ابراهیمی درست بود ولی او کارت زرد دوم را به اشتباه دریافت کرد و از زمین اخراج شد.


* گزارشی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول پخش شد.
* نتیجه نظرسنجی

حدود دو میلیون و ۳ هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که بیش از ۷۷ درصد، از گروهی که ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در آن قرار گرفته رضایت داشتند.

برنامه نود این هفته ساعت 02:12 بامداد روز سه‌شنبه، چهاردهم آذرماه خاتمه یافت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای گل از اسپانیا یا پرتغاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج