جاباما
۶۴۱۳۱۶
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

قاتل ۱۴ ساله دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: ماموران پلیس نرماشیر در کمتر از ۴۸ موفق به دستگیری قاتل ۱۴ ساله در این شهرستان شدند.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، حسین یوسف‌آبادی اظهار کرد: پنجشنبه‌شب گذشته بود که تماسی مبنی بر وقوع یک نزاع و چاقوکشی در جشن عروسی در روستای ده وسط شهرستان نرماشیر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انجام شد و از مجروح شدن یک جوان حکایت داشت، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی بیان کرد: بعد از حضور مأموران در محل درگیری مشخص شد که یک نوجوان ۱۴ ساله به دلیل درگیری لفظی و سپس فیزیکی در مراسم عروسی اقدام به چاقوکشی کرده و با وارد کردن چاقو به قفسه سینه یک جوان ۲۷ ساله او را به شدت مجروح کرده است که این جوان پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر عنوان کرد: تیم مجربی از مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر برای بررسی سریع و دقیق این قتل و کشف آن تشکیل و قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

وی ادامه داد: خانواده و بزرگان این مراسم عروسی در مورد جلوگیری از هرگونه نزاع و شرب خمر و عدم مزاحمت برای همسایگان مورد توجیه پلیس قرار گرفته بودند اما متهم در بازجویی‌های انجام شده صراحتاً به جرم خود به دلیل شرب خمر و ایجاد نزاع و چاقوکشی اعتراف کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه بچه ۱۴ ساله باید مشروب بخوره؟باید چاقو دستش باشه؟احترام به بزرگ تر نباید بزاره؟ یارو دو برابرش سنش بوده خاک تو سر همچین پدر مادرایی با این بچه تربیت کردنشون حالا برید التماس خانواده مقتول کنید این بچه هم که از الان اینطور اعدامش کنید

    • محمد

      لعنت بر پدر و مادرش که یه همچی کثافتی رو تربیت کردن

    • عماد

      دیگه به داعش هم نیازی نداریم دیگه تو کشتار بی رحمانه به خودکفایی رسیدیم

    • بدون نام

      جل الخالق 14 ساله، شرب خمر اونم تو عروسی یعنی یه بزرگتر اونجا نبوده بزنه تو گوش این بچه
      بابا به خدا تکزاس رو گذاشتیم تو جیب مون درش رو بستیم

    • سروش

      پسر 14ساله که مشروب بخوره چاقو دست بگیره مشخصه خانواده بی ذاتی داشته .بندازین یه مدت زندان تا یکم عروس زندان بشه بعد اعدام کنید تا گورش کمشه.

    • آریایی

      همش به خاطر اینه که بزرگتر بالای سرش نداشته یا اگر هم داشت..درست تربیت نشده..برای یه پسر بچه ای که توی این سنه بلوغه ،خیلی باید مراقب بود....این پد ومادر درست وظیفه خودشونو انجام ندادن..باعث تاسفه.

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      نیازی به داعش نیست .... کشورمون آدمای بهتر از اونو‌ دارن‌ والا ......

    • $$$$$$$$$$$$حدیث $$$$$$$$$$$

      چقدرمردم مابی رحموسنگدل شدن ؛چطوری انقدراحت چاقوتوقفسه سینه یه ادم میکنن ؛اصلایه بچه ۱۴ساله کجاوچاقووچاقوکشی کجا؟؟؟؟؟تواین مملکت چه خبرشده ؟؟؟؟؟همه به جون هم افتادن ؛اخه عروسی که جای این کارانیست ؛بیچاره عروس ودامادبهترین روززندگیشون حروم شد ؛خدالعنت کنه این ادمایه بیخودوروانی رو؛این همه اعدام چراهیچکسوبه خودش نمیاره ؟؟؟!!باباادم شیددیگه توروخدابسه

    • n راستگو

      به نظر من بچه های این دوره زمانه پرخواشکر وعصبی ویه دنده ولجباز شده اند سر موضوع کوچکی از کوره در می ارند

    • بدون نام

      دلم میخوادمادروپدرشم بازداشت بشن تابفهمن این چیه تحویل جامعه دادن ادم حالش بهم میخوره من جاخانواده مقتول بودم اصلارضایت نمیدادم رضایت بدن دوباره فردابزرگترمیشه یکی دیگه رومیکشه

    • بدون نام

      خیلی جای تاسف هستش یعنی ما ملت باید بریم بمیریم که همچین بچه هایی رو داریم هیچ کجا دنیا بچه زیر 18 سال نمیتونه مشروب بخوره حتی با بزرگترش حالا چاقو هم همراهش داشته معلوم نیست چه خبره حرمت و احترام برای هیچ چیز نمونده بزگتر چاقو کوچکترها هم چاقو، بشینیم و ببینیم به کجا خواهیم رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج