۶۴۱۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

واردات خودروهای آمریکایی را تمام کنید

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان مجلس با بیان اینکه شایعات در خصوص واردات خودروهای آمریکایی به کشور مربوط به دولت گذشته است از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک خواست تا با اطلاع رسانی مناسب به این شایعات خاتمه دهند.

مهر: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان مجلس با بیان اینکه شایعات در خصوص واردات خودروهای آمریکایی به کشور مربوط به دولت گذشته است از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک خواست تا با اطلاع رسانی مناسب به این شایعات خاتمه دهند.

علی علیلو عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اخبار و شایعاتی مبنی بر ورود خودروهای کارکرده آمریکایی به کشور اظهار داشت: از مسئولان مربوطه در وزارت صنایع و گمرک می خواهیم که به این شایعات خاتمه دهند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان مجلس افزود: اگر این شایعات حقیقت دارد دولت اطلاع‌رسانی درست انجام دهد و اگر این موضوع صحت ندارد تکذیب و ادله لازم برای روشن شدن افکار عمومی مطرح شود تا رسانه ها دیگر در این خصوص حاشیه سازی نکنند.

وی با بیان اینکه اگر خودروهای آمریکایی به صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند گفت: مسئولان مربوطه در این خصوص برای مردم شفاف سازی کنند و بعد از برخوردهای قضایی اطلاع رسانی کافی را به جامعه داشته باشند.

علی لو با بیان اینکه این شایعات از حدود یک ماه پیش در برخی رسانه ها مطرح شده و به دولت گذشته مربوط می‌شود، گفت: از مسئولان مربوطه در دولت جدید می‌خواهیم تا ضمن بررسی این موضوع اطلاع رسانی و روشنگری لازم را داشته باشند تا این گونه شایعات دامنگیر دولت جدید نشود چرا که برخی قصد دارند تا این دولت را در ابتدای کار با مشکل مواجه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابا افضل

      شما روبخدا قسم امنیت و کیفیت یک خودروی کارکرده امریکایی بیشتر است یا یک پراید صفر (بعض از قطعات هم از چین وارد میکنن تا سودشون بیشتر بشود)- من که میگم ماشین امریکایی بهتره ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج