۶۴۱۵۳۸
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

نحوه برخورد با تجمعات غیرقانونی مالباختگان

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران یگان‌های انتظامی تهران بزرگ در مورد شیوه برخورد پلیس با تجمعات مالباختگان موسسات مالی گفت: سعی میکنیم ضمن اینکه مجری قانون هستیم با بهترین روش برای مدیریت این تجمعات عمل کنیم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران یگان‌های انتظامی تهران بزرگ در مورد شیوه برخورد پلیس با تجمعات مالباختگان موسسات مالی گفت: سعی میکنیم ضمن اینکه مجری قانون هستیم با بهترین روش برای مدیریت این تجمعات عمل کنیم.

سردار حسین اشتری در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران یگان‌های انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام همکارانم در تهران بزرگ برای برگزاری این همایش که با حضور معاونان، فرماندهان و مدیران و کلانتری‌های تهران بزرگ برگزار شد، تشکر می‌کنم و این همایش در راستای توجه بیشتر به امنیت شهر تهران و پیگیری برخورد با جرایمی که رخ داده است، برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: آمارها و گزارش‌هایی که به دست من رسیده است، نشان می‌دهد که در تهران بزرگ اقدامات خوبی صورت گرفته است و در برخورد با جرایم خشن توفیق داشتیم. همچنین شناسایی مجرمان افزایش پیدا کرده و کاهش جرایم را شاهد هستیم. در زمینه تلفات تصادفات شهری نیز در چند ماهه اخیر کاهش ۱۱ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

سردار اشتری اضافه کرد: زحمات فرماندهی تهران بزرگ و همکاران ما موثر بود و موجب رضایتمندی بیشتر مردم شهر تهران شده است و امیدواریم این روند در آینده هم ادامه داشته باشد تا با جرایم، با همین سرعت، برخوردهای لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در میان مردم گفت: امروز نیروی انتظامی افتخار این را دارد تا در خدمت مردم عزیز باشد و برای امنیت، آسایش و نظم بیشتر فعالیت کند. البته ما به این قانع نیستیم و ان‌شاءالله با ظرفیت و توان بیشتر و همچنین امکاناتی که تزریق خواهد شد، امیدواریم بتوانیم ماموریت‌های لازم را پیش ببریم.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد شیوه برخورد پلیس با تجمعاتی که از سوی مالباختگان صورت می‌گیرد، گفت: پلیس از هر حرکت غیرقانونی و بدون مجوز براساس وظیفه‌اش باید ممانعت کند. درخصوص تجمعاتی که اخیرا از سوی مالباختگان موسسات مالی و اعتباری صورت گرفته، پلیس ضمن اینکه مجری قانون است و در این راستا نباید اجازه تجمعات غیرقانونی را بدهد، سعی کرده برای مدیریت این تجمعات با بهترین روش عمل کند.

سردار اشتری اضافه کرد: همکاران بنده در تهران و سراسر کشور سعی کرده‌اند که این تجمعات را مدیریت کنند و اگر در جایی این تجمعات رخ داد با صحبت و آوردن مدیران مربوطه در میان مردم، این تجمعات را مدیریت کنند. خوشبختانه تاکنون اینگونه بوده و امیدواریم به همین روند پیش برود و مساله اصلی این موسسات نیز با پیگیری مسوولان مرتبط حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین‌چالش‌های نیروی انتظامی در تهران چیست؟ گفت: خوشبختانه وضعیت امنیتی تهران خوب است و همکاران من با اجرای طرح‌هایشان برخورد لازم را با افراد سودجو و فرصت‌طلب و آنهایی که آسایش مردم را سلب می‌کنند، انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه افزود: پلیس براساس گزارش‌ها و نظرات مردم و مطالبات آنها در محله‌ها و جاهایی که خود مردم اطلاع می‌دهند حضور پیدا می‌کنند و هرجایی که مردم شکایتی داشته باشند، حتما همکاران من در اسرع وقت حاضر خواهند شد و با هماهنگی مقامات قضایی برخورد لازم را خواهند داشت.

سردار اشتری به مشکل ترافیک تهران اشاره کرد و گفت: این موضوع یکی از مشکلات تهران است که با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است و همکاری مردم این موضوع را هم حل خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه توقع نداشته باش نظری برایتان بفرستند زیرا اکثر آنها انعکاس داده نمی شوند خودتان هم اینو بهتر میدانید.

    • بدون نام

      تجمع غیر قانونی دیگه چیه؟؟ طرف پول شو خوردن صداش در نیاد!

    • بدون نام

      منم خواستم نظرم را بگم ولی هر نظری به نفع سانسورچي هست میپذیرد. هرچی به نفع ملت و حق ملت هست سانسور میکنه.

    • بدون نام

      سانسورچی خیلی بدبختی

    • علی

      تجمع اعتراضی احقاق حق و انتقاد قانون نداره

      پاسخ ها

      • حسین

        خبریها اعتبار خودتان را خرج اقایون نکنید ،نون خوردن به چه قیمتی؟

    • شکرالهی

      سلام سردار اشتری خدا قوت ، خدا خیرتون بده یک نگاهی هم به مال باختگان ورمی کمپوست بندازید ، اگر اشکالی نداره بعد از چندسال .

    • بدون نام

      واقعا این سانسورچی اعصاب من رو هم خورد کرد . خب بذار مردم حرفشان رو بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج